řidič BOB píše:
pro msp_x: jsi Ty ten tajemný zákazník, který naměřil u G1 onu 3x překročenou hodnotu spotřeby?
Každý
obyčejný zákazník, který si koupí nový passat s pokoveným sklem, ve kterém má jen malé okýnko, že tam pasuje
pouze G1, tak si ho
vymění za původní X50, má samozřejmě ve voze ampérmetr, dokáže ho správně zapojit (je potřeba přerušit napájecí kabel - pokud teda neměří klešťovým, který má ve voze každý druhý
běžný zákazník) a horzně ho zajímá, kolik jeho autopříslušenství odebírá proudu. Navíc si G1 koupí u neautorizovaného prodejce, který
G1 nemá uvedený ani na vlastních stránkách a ještě mu nákup rozmlouvá. Jo a ten
X50EURO musel být docela zánovní, když prodej
šedivek je celkem novinka v sortimentu AR-CZ.
Tobě se na té historce něco nezdá? Nejsi ty nějakej divnej?
P.S.: pokud to někomu uniklo, tak zdroj historky je tady:
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=1513&start=30 píše:
Jenže zákazník si všiml, že detektor trochu hřeje, u napájecího konektoru je teplejší a má skoro 2x vyšší spotřebu než je výrobce deklarována maximální spotřeba. Dostal strach, že se jedná o nějakou závadu u vstupu napájení a zavolal mi, jestli je podobné chování normální. Již při nákupu neměl ke detektoru moc důvěru, kvůli rozměrům jej byl nucen vyměnit za Escort X50 EURO, u kterého byl jasný původ a výrobce, ovšem u Genevo ONE jsem mu ani nebyl schopen říct, kdo jej vlastně fyzicky vyrábí. Logicky usoudil, že je to nějaká Čína/Taiwan/Korea a moc nadšený z takové výměny nebyl. Ovšem v jeho případě moc na výběr neměl, protože vlastní VW Passat s pokoveným čelným sklem a jediná "dira" do pokovení byla těsně nad zpětným zrcátkem.
___________________________________________________
Přeji veselý monitoring nepřátelského tisku