snail píše:
snail píše:
Obec Doubravčice, gps a foto dodám z kamery, první brána =
stacionární radar již instalována. Nerozumím, jak chtějí měřit úsek, když v úseku je rozdílná rychlostCitace:
a v neposlední řadě také instalace úsekového radaru. V první etapě bude instalována radarová brána na silnici 113/II Na Číhadlech. Ta bude zatím pracovat jako stacionární radar. Druhá brána budoucího úsekového radaru bude “U bytovek” na výjezdu z obce směrem na Český Brod. Obě radarové brány budou zároveň sloužit i jako stacionární radar - budou tedy měřit nejen průměrnou ale také okamžitou rychlost!
GPS - zatím funguje (?) jako stacionár, oba směry. To ukousnutý jablko je vtipný

Tomu taky nerozumim (zvlášť po změně vyhlášky - D-FENSův komentář viz bod 6
http://dfens-cz.com/jste-pripraveni-na- ... -vyhlasku/, zde je DZ B 20a klasicky vždy za vzdálenější hranicí křižovatky, takže v průběhu křižovatky na pár metrech platí 50, stejně tak po vjezdu do úsekovky), navíc onen matematickej výpočet "průměru průměrnejch MPR rychlostí" neni v souladu se zákonem a v souladu se zásadou "in dubio pro reo" je nutný pokládat nejvyšší z povolenejch rychlostí, která na danym úseku platí alespoň malej kousek (bylo by vtipný číst si rozhodnutí kde by stálo - zjednodušeně - vozidlo jehož jste provozovatel jelo 188 po odečtu 182 na úseku s průměrnou povolenou rychlostí 34,4741, tedy jste překročil rychlost o 147,5259) jako platnou po celym úseku, takže 50 a neni mi jasný, jak se měří stacionárně. Nehledal jsem smlouvu, ale na první pohled to vypadá jako SYDO Traffic Velocity od LAVET/GEMOS nebo MUR-07, MUR-05 už prošlo schválení od ČMI. Co mi vrtá hlavou je, že tyhle věci umí měřit jen úsekově i podle těch schválení (teoreticky by šlo udělat úsek mezi začátkem v jednom směru a koncim ve směru druhym a mít jednu foto zepředu a druhou zezadu a považovat těch cca 10 m za okamžitý měření/miniúsekovku - kalibrační čára před oba směry by tomu naznačovala, ale neni tam opora ve schválení). Ještě mě napadnul novej rychloměr RRC-S, ale ani podle paměti, ani podle map tam nejsou indukční smyčky, tak je to pro mě jedna velká záhada.
https://mapy.cz/zakladni?x=14.7846785&y ... Rostoklaty https://mapy.cz/zakladni?x=14.7850556&y ... RostoklatyNavíc je to tam od 07-10/2015 (
http://www.doubravcice.cz/attachments/a ... %20web.pdf). Schválení dostal RRC-S 03/2017.
Ještě vyhrožujou, že poškození se trestá kriminálem až na 2 roky hned pod ukosnutym jablíčkem
https://mapy.cz/zakladni?x=14.7848602&y ... itch=0.227.
Šlušnej bizár tahle víska...

Jinak při hledání nějakýho infa jsem narazil na tenhe výživnej článek. Zdá se, že „Máňo, ty řidičí jezdijou jak pyráti, už aby s tym někdo zatočil!“ a i vesničani od TV Hovna s lahvoňem v ruce už to nesou nelibě. Tvrdý kladivo represe zdá se začíná dopadat na širokou třídu, SprDel v kombinaci s tim, že člověk vyjede z JZD, padá z něj seno a už ho to měří se začíná tvrdě vymykat.
http://www.ctidoma.cz/zpravodajstvi/201 ... znys-22565
_________________
G1 S, AL Priority 3x
-> jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
