Tak jsem dnes otestoval nejen novou verzi V1 3.861 ale i starží verzi V1 3.856 umístěného v přední masce vozidla (asi 15cm pod přední značkou) na radaru MP Praha (standardní Octavia).
S novou verzí jsem najezdil asi 500km a neozval se jediný falešný poplach. Jediné místo, která jsem netestoval bylo u Tančícího domu, to ještě dám vědět. Na všech ostatních ružících místech jsem byl a detektor byl ticho a zároveň verze 3.856 měla falešné poplachy.
Umístění v přední masce má výhodu vy??í citlivosti na radary v policejních autech (i když zrovna v tomto testu na příjezdu to tak není), naopak menší citlivost na měřící cedule a vysoko umístěné radary (Zlíchovský tunel). Zároveň má vy??í citlivost na laser (některá přisvícení) a samozřejmě bude 100% reagovat na laser radary. Nevýhodou je, že v hustém provozu "vidí" na kratží vzdálenost, ne? detektor umístěný např. na sluneční cloně v autě, který "vidí" skrz sklo aut. Další nevýhodou je slabží detekce zezadu, nicméně jsem překvapen že i nadále fungují ?ipky a detektor dokáže identifikovat polohu radaru.
Následné testy byly dělány tak, aby v době příjezdu k radaru byl minimální provoz a neružily měření jedoucí auta. Dovolil jsem si použít testovací mapu X2005, aby bylo i jiné porovnání detektorů V1 a Bel. Křížkem jsou označeny starží detekce.