Právě je čtv 28. bře 2024 22:50:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 14. lis 2006 15:23:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: Praha
Těžko říci, např. ve Zlíchovském tunelu ten rozdíl takový není, ale u slabého signálu a zapnutého GUARD ON se detektor domnívá, že se jedná o ružení. Pokud by se GUARD mode vypnulo, bude citlivost rozhodně vy??í.

_________________
V1 + Genevo Max


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: RX65
PříspěvekNapsal: úte 14. lis 2006 23:24:00 
Offline
nováček

Registrován: čtv 26. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 26
No a ted "babo raď ". Kamarad po me chce silou moci 2 ks RX65 a neda si vymluvit ze je na prd. A to uz rozdil mezi RX65 a V1 ze statu neni takovy. Ale jemu to proste nevymluvim.

_________________
V1 v1.8 POP2, fw3.856


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 15. lis 2006 02:57:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Obávám se, že problém byl v kombinaci V1 a RX65, dle mých testů se přímo nesnážej a na obou je naráz poplach... (pokud je mám zapnuté současně).

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RX65
PříspěvekNapsal: stř 15. lis 2006 20:45:00 
b píše:
No a ted "babo raď ". Kamarad po me chce silou moci 2 ks RX65 a neda si vymluvit ze je na prd. A to uz rozdil mezi RX65 a V1 ze statu neni takovy. Ale jemu to proste nevymluvim.


jestli se? kamarád, tak mu je prostě nesežeň :p
ne, je to fakt nesmysl, proč by si někdo chtěl kupovat nefunkční detektor ???


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: V1 vs 965CZ - Patočkova 34,3
PříspěvekNapsal: čtv 16. lis 2006 11:59:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
V1 vs 965CZ - Patočkova MP 34,3GHz
auto MP Praha na středovém pásu na příjezdu
detektory zapojené současně na cloně spolujezdce
965CZ - Ka EUR
V1 - Euro Mode ON


_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: V1 vs 965CZ - Na Valech PČR 33,998
PříspěvekNapsal: čtv 16. lis 2006 12:02:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Na Valech, Praha 6
PČR měření na odjezdu
Bel 965CZ - Ka EUR - zobrazená frekvence 33,998
V1 Euro Model ON



[i]Starží video ze stejné lokality. Možná i stejné auto. Jiný kus 965CZ. [/i]http://ar.kalenda.eu/?p=8

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16. lis 2006 15:17:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: Praha
U toho měření v Patočkově ulici je na odjezdu opravdu malá vzdálenost. Byly detektory zapnuté najednou, nebo každý zvlá??? Viděl jsem video s V1 přesně z této pozice a tam byla detekce řekl bych trojnásobná. Takhle mi to detekovala 945CZ - radar přesně v této pozici.

_________________
V1 + Genevo Max


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16. lis 2006 16:13:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Josef píše:
U toho měření v Patočkově ulici je na odjezdu opravdu malá vzdálenost. Byly detektory zapnuté najednou, nebo každý zvlá??? Viděl jsem video s V1 přesně z této pozice a tam byla detekce řekl bych trojnásobná. Takhle mi to detekovala 945CZ - radar přesně v této pozici.


Detektory zapnuté současně. Řekl bych, že umístění auta a směr měřicího paprsku zrovna vycházejí tak, že křoví ve středovém pásu eliminuje většinu odrazů od přijíždějících aut zpět do protisměru.

Může tam být i nějaké slabé ovlivnění detektorů navzájem. Jel jsem tam jiný den jen s V1 a detekce (by? slabá) byla dřív. Může to být dáno více faktory, tak bych z toho nedělal obecný závěr. Např. dnes byl na příjezdu minimální provoz, takže prostě mohly jen chybět ty odrazy.

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16. lis 2006 16:51:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: Praha
Každopádně tahle pozice je na detekci dost špatná, i když zbytečná, protože se měří v na opačné straně silnice :)

_________________
V1 + Genevo Max


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: V1 Euro ON vs 965CZ Ka EUR
PříspěvekNapsal: úte 21. lis 2006 11:04:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
V1 Euro ON a 965CZ Ka EUR současně horizontálně na cloně spolujezdce

zobrazená frekvence 34,020

vzdálenosti k předpokládanému místu měření:
V1Euro: odjezd 310m / příjezd 325m
965CZ : odjezd 280m / příjezd 265m

frekvence 34,0 - přesně nevím

vzdálenosti k předpokládanému místu měření:
V1Euro: příjezd 185m
965CZ : příjezd 160m

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 21. lis 2006 11:10:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Dvě dnešní zajímavosti:

a) Na Střežovické měřila "na příjezdu" bílá civilní fabia "junior" (černé nelakované nárazníky) hned za křižovatkou Střežovická x V Průhledu Loc: 50°5'33.57"N,14°22'26.23"E - tj. nové místo. A ještě o kousek dál před kontejnery na tříděný odpad stála služební felicie kombi a radarem, ale vypnutým. Jestli chtěli jen mást nepřítele nebo si tam chtěli konkurovat nebo dělat dvojtou past........ :?

b) U obou měření na Střežovické i Na Valech byli "na kase" z Vojenské policie. Asi se zaučují na výpomoc PČR.

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 23. lis 2006 21:04:00 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. lis 2006 01:00:00
Příspěvky: 10
Také sem něco málo přspěju. Malé tečky je takové to píp .........píp........ a velké tečky je začátek trvalého poplachu. U V1 je detekce při více průjezdech +- stejná, u 995 jsem označil min.a max. detekci, standart je někde mezi. Nevím proč, ale 995 se chová pokaždé jinak. Není to pouze na tomto místě, ale vžude. Ze 4 průjezdů 1 supr, 1 až v paprsku a 2 něco mezi.

Plzeň, Karlovarská, 33.9xx, proti měřícímu paprsku není nic jen křoví a sráz. Ten dům je pod ůrovní silnice.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 23. lis 2006 21:30:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: Praha
Ta detekce je vynikající u V1, přes 400m to nebývá částo.

U V1 začíná poplach jenom občasným pípnutím, ale to je skutečný počátek detekce - trochu zmate detekce uživatele Belu. Je to prostě jiný poplach s delžími odstupy při každém pípnutí. Pokud tam zastaví?, bude se tento poplach ozývat pravidelně - prostě je to jiné ne? u Belu.

_________________
V1 + Genevo Max


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 23. lis 2006 21:51:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Ještě bych doplnil, že právě to občasný pípání je rozdíl v detekci oproti CZ belům... I když to bohužel pípá někdy i když se neměří :-(

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 23. lis 2006 21:58:00 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. lis 2006 01:00:00
Příspěvky: 10
Ty malé tečky je právě to pípání píp.... a pak nic. ?ipka zhasne a "u". A za chvilku zase píp..... a opět nic.

Testováno v noci, sem tam auto, jinak skoro prázdná silnice. Přes den je tam "narváno" a detekce o cca 50 až 80m horší. Trvalý poplach je ale skoro stále na stejno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz