V dobách, kdy jsem ještě jezdil s přenoskou, jsem běžně několikrát ročně absolvoval s detektorem na cloně CZ-AT-SLO-CRO. Ovšem v tý době byly snad ještě hraniční kontroly, tak před hranicí dostatečně včas sundat a stáhnout tmavý okna dolů.
Kolega extremista si dal dokonce CZ-SK-HU-SRB-MAK-GR a tvrdil, že v SRB měřili na tak velkou vzdálenost z ruky, že to šlo ubrzdit i v pasivním voze s detektorem na cloně. Ale to byla ještě doba Bel960CZ.
Jinak v současné době běžně v plné výbavě v pevné montáži CZ/SK/AT/IT/DE/NL. Naposledy jsem jel s jedním nejmenovaným protopyem "v rozsypu" na sedadle spolujezdce. To by Bundespolizei asi vyvaloval oči při kontrole..... Samozřejmě nikoho nenavádím. V případě odhalení je většinou propadnutí věci + minimálně pokuta. Takže každý na vlastní riziko a odpovědnost.
Riegel vs AL od G9 bez problémů a bez nežádoucích chybových kódů. Používá se to okrajově v AT a pokud budeš pokračovat jižněji, tak hodně ve SLO a tam je za tohle nějaký brutální postih. Ale většinu věcí řeší 50EUR do kapsy.
Celkově nevidím žádný rozumný důvod vozit přenosku za hranice, pokud je vozidlo už vybaveno.