Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

CZ manual - V1
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=4&t=451
Stránka 2 z 2

Autor:  snail [ stř 07. bře 2007 23:42:00 ]
Předmět příspěvku: 

Láďa píše:
Ty tabulky bych možná mohl zveřejnit


Nastavení měl Josef na svých stránkách V1 veřejně, ale t.č. má zružený přístup:



2 Laďa: koukala jsem na tvý stránky, doporučuji se podívat na tenhle odkaz (RX...)
http://www.antiradary-forum.com/viewtopic.php?t=194

Autor:  Josef [ stř 07. bře 2007 23:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

snail píše:
Nastavení měl Josef na svých stránkách V1 veřejně, ale t.č. má zružený přístup:


O jakém zruženém přístupu mluví?, stránky normálně fungují???

Autor:  Josef [ čtv 08. bře 2007 01:19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ka International se zaměňuje s Ka Narrow co? není to samé :) Autorovi stránek jde jenom o to, aby prodal nepoužitelné Bel RX65.

Autor:  snail [ čtv 08. bře 2007 14:33:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef píše:
snail píše:
Nastavení měl Josef na svých stránkách V1 veřejně, ale t.č. má zružený přístup:


O jakém zruženém přístupu mluví?, stránky normálně fungují???


Ze starých lidí si dělat blázny... Ještě včera a i cca 14 dní předtím trvala hlážka nedostupnosti se ?abičkou při kliknutí na odkaz....

Autor:  marsal [ sob 05. kvě 2007 19:13:00 ]
Předmět příspěvku:  Nastavení pro Polsko

Za čtrnáct dní cestuji autem do Polska. Nejedu tam poprvé a vím, že tam měřím vžím možným, mají velmi pestrou a často obskurní směsici radarů. Ještě jsem tam ale nikdy nejel s Valentine One.

Myslíte, že evropské nastavení bude optimální? Neměl bych ho nějak modifikovat? Nebo použít to nastavení s velkým ž Anebo nechat naže nastavení?

Autor:  Robert [ ned 06. kvě 2007 14:02:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zapnout velké "U". Pásmo X v euro režimu je tak i tak deaktivované, navíc V1 neumí detekovat X pásmo používané v Evropě! Takže prakticky pokud je potřeba aktivovat Ku a jinak operovat pouze s "u" a "U".

Autor:  marsal [ ned 06. kvě 2007 15:00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jedu do Polska cca 200 km za Poznan. Mame v praci nekolik kolegu i z Polska (jsme hodne mezinarodni tym) a ti to jezdi za 3-4 hodiny se stejnym autem (rikaji ze jezdí, co "mažina dá"). Ja to jezdim pod plynem okolo 7h. Problem je v tom, ze nerad jezdim v noci a ze polske silnice jsou extremne rozbite a prožpikovane obskurnimi radary (třeba maskovane v dodavce !). Stacionarni a usekove radary mam i v navigaci, ale v podstate mne moc netrapi, pokud nebude za radarem policejni hlidka (mista, kde se polska policie casteji vyskytuje, mam zmapovane pres automapa.pl).

Zkusim V1 nastavit podle Vaseho doporučení a dám Vám vědět, jak jsem dopadl. Díky všem za dobré tipy.

Autor:  Robert [ ned 06. kvě 2007 19:04:00 ]
Předmět příspěvku: 

regamix: díky za doplnění

Autor:  marsal [ úte 08. kvě 2007 18:54:00 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za velmi podrobnou informaci.

Velmi dobrá informace o místech měření je na:

http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/

body jsem si stáhl a převedl do POI v TomTomu, který mne varuje před úsekovkami a stacionáry (tam žádný AR nepomůže).

Antiradar mi slouží k odhalení míst mobilního měření, kde hrozí hlídka cca 250 m za měřením. Pokud toti? polská policie řidiče nezastaví okamžitě, žádní akce je se již zpravidla nekoná. Navíc polská policie nemá tendenci se zkoužet honit s dvěstěkoňovými diesely, protože se obává toho, že ten kdo evidentně poružuje rychlost, ten se policie nebojí.

Proti Rameru a Multanova by mohl Valentine fungovat, ale dobře si pamatuji, že oproti staržím radarům byla detekce BELu nastaveného pro polsko buď pozdě (jiná polarizace, trochu posunutý kmitočet), nebo vůbec (jiné pásmo).

Dám zprávu jak jsem dopadl.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/