Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Test Čimická verze 3.861 vertikálně a horizontálně
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=4&t=446
Stránka 1 z 1

Autor:  Josef [ úte 24. dub 2007 20:39:00 ]
Předmět příspěvku:  Test Čimická verze 3.861 vertikálně a horizontálně

Dnes jsem otestoval V1 v nejnovější verzi 3.861 tak, že jeden detektor je umistěn horizontalně na cloně spolujezdce a druhý v přední masce vertikálně.

Test prokázal jednoznačně větší citlivost detektoru ve vertikální poloze a skutečnost, že novější verze je skutečně méně citlivá, hlavně na odjezdu. Každopádně je nová verze velmi odolná proti falešným poplachům a dokonce ve vertikální poloze ještě více (zmizel falešnný poplach na Palackého nám., kde se v horizontální poloze objevovaly 2-3 čárky)

Video na příjezdu (detektor v autě se ozve v 19 sekundě záznamu)

Test na příjezdu je schválně dělaný ve velkém provozu, aby se prokázal rozdíl v citlivosti. Na prázdné silnici je rozdíl podstatně menší.



Video na odjezdu (detektor v autě se ozve v 22 sekundě záznamu)


Autor:  gebič [ stř 25. dub 2007 09:09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pekny videa, jen prosimte nemohl by jsi udelat mapku, aby bylo jasne kdy jak ktery detektor ma detekci?? Ja se v tom pipani moc neorientuji... :). Diky...

Autor:  Josef [ čtv 26. dub 2007 19:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je obrázek z předchozích video záznamů :


Autor:  Robert [ čtv 26. dub 2007 22:10:00 ]
Předmět příspěvku: 

+ by to chtělo na mapy vkládat měřítka...

Autor:  Josef [ pát 27. dub 2007 00:11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ice píše:
jak koukám tak v autě to totálně vyhořel ale venku je to pěkná detekce. chtělo by to testovat detektor na stejném místě jak horizontalně tak vertikálně at je vidět nejen rozdíl venku a vevnitř al i na daném místě.


V autě je hrorizontální umístění, venku vertikální - proto ten velký rozdíl!

Rozdíl uvnitř a venku mám oveřený, venku je detektor o cca 15-20% citlivější.

Autor:  Robert [ pát 27. dub 2007 10:10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef: Ten rozdíl venku a vevnitř 15-20% je umístěním dole a nahoře, nebo "ne"průchodností skla?

Autor:  sarkan [ ned 27. kvě 2007 15:40:00 ]
Předmět příspěvku: 

nezistil som ?iadny rozdiel medzi meraním vonku (vystrčený V1 z okna vodiča, v ruke), a medzi umietnením na clone. Možno pri premiestnení ni??ie by bol rozdiel...

Autor:  marsal [ ned 27. kvě 2007 19:46:00 ]
Předmět příspěvku:  Test Čimická verze 3.861 vertikálně a horizontálně

Rozdíl horizontálně a vertikálně je významný (jde o řád 50-100 metrů) ve prospěch vertikálního umístění. Rozdíl mezi umístěním vertikálním na cloně a na palubní desce je v řádu desítek metrů ve prospěch umístění na palubní desce, dobré výsledky dává i umístění vertikálně (skřípnutím) mezi opěrkou a sedadlem spolujezdce.

Problém u umístění v opěrce je v případě, kdy sedadlo spolujezdce je obsazeno. Další nevýhodou je, že nevidíte displej AR.

Autor:  vpe [ pon 28. kvě 2007 13:38:00 ]
Předmět příspěvku: 

Robert píše:
Josef: Ten rozdíl venku a vevnitř 15-20% je umístěním dole a nahoře, nebo "ne"průchodností skla?


Hah, tohle jsem ja psal uz vloni :-) jak se dnes na toto muze ptat, ne uzivatel, ale prodejce? :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/