Právě je čtv 29. črc 2021 17:33:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 24. dub 2007 20:39:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Dnes jsem otestoval V1 v nejnovější verzi 3.861 tak, že jeden detektor je umistěn horizontalně na cloně spolujezdce a druhý v přední masce vertikálně.

Test prokázal jednoznačně větší citlivost detektoru ve vertikální poloze a skutečnost, že novější verze je skutečně méně citlivá, hlavně na odjezdu. Každopádně je nová verze velmi odolná proti falešným poplachům a dokonce ve vertikální poloze ještě více (zmizel falešnný poplach na Palackého nám., kde se v horizontální poloze objevovaly 2-3 čárky)

Video na příjezdu (detektor v autě se ozve v 19 sekundě záznamu)

Test na příjezdu je schválně dělaný ve velkém provozu, aby se prokázal rozdíl v citlivosti. Na prázdné silnici je rozdíl podstatně menší.



Video na odjezdu (detektor v autě se ozve v 22 sekundě záznamu)


_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2007 09:09:00 
Pekny videa, jen prosimte nemohl by jsi udelat mapku, aby bylo jasne kdy jak ktery detektor ma detekci?? Ja se v tom pipani moc neorientuji... :). Diky...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2007 19:57:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Tady je obrázek z předchozích video záznamů :


_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2007 22:10:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3611
Bydliště: Praha
+ by to chtělo na mapy vkládat měřítka...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007 00:11:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Ice píše:
jak koukám tak v autě to totálně vyhořel ale venku je to pěkná detekce. chtělo by to testovat detektor na stejném místě jak horizontalně tak vertikálně at je vidět nejen rozdíl venku a vevnitř al i na daném místě.


V autě je hrorizontální umístění, venku vertikální - proto ten velký rozdíl!

Rozdíl uvnitř a venku mám oveřený, venku je detektor o cca 15-20% citlivější.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007 10:10:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3611
Bydliště: Praha
Josef: Ten rozdíl venku a vevnitř 15-20% je umístěním dole a nahoře, nebo "ne"průchodností skla?

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 27. kvě 2007 15:40:00 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned 04. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Dubnica
nezistil som ?iadny rozdiel medzi meraním vonku (vystrčený V1 z okna vodiča, v ruke), a medzi umietnením na clone. Možno pri premiestnení ni??ie by bol rozdiel...

_________________
V1 3.858
Mio c710+ POI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 27. kvě 2007 19:46:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 05. lis 2006 01:00:00
Příspěvky: 60
Bydliště: Praha
Rozdíl horizontálně a vertikálně je významný (jde o řád 50-100 metrů) ve prospěch vertikálního umístění. Rozdíl mezi umístěním vertikálním na cloně a na palubní desce je v řádu desítek metrů ve prospěch umístění na palubní desce, dobré výsledky dává i umístění vertikálně (skřípnutím) mezi opěrkou a sedadlem spolujezdce.

Problém u umístění v opěrce je v případě, kdy sedadlo spolujezdce je obsazeno. Další nevýhodou je, že nevidíte displej AR.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2007 13:38:00 
Offline
nováček

Registrován: pon 04. pro 2006 01:00:00
Příspěvky: 37
Robert píše:
Josef: Ten rozdíl venku a vevnitř 15-20% je umístěním dole a nahoře, nebo "ne"průchodností skla?


Hah, tohle jsem ja psal uz vloni :-) jak se dnes na toto muze ptat, ne uzivatel, ale prodejce? :-)

_________________
TyTN + vag CAN a OBD2 CAN diagnostika, TomTom 6, MyGuide 2006, GPS Nokia LD-3W

www.antiradary.biz velkoobchodní prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz