Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Chlazení detektoru
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=4&t=428
Stránka 2 z 2

Autor:  Josef [ čtv 15. úno 2007 00:36:00 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že se bude chovat podobně jako dosud, ale já mám klima a 50°C tam nám jenom po nastartování.

Autor:  Rob-in [ čtv 15. úno 2007 00:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Snad má? pravdu..ted jsem pro jistotu koukl do manuálu a tam se píše že fungovat by měl do 70 C. Vydržet by měl 85C...Bohužel v autě jsem měl po příchodu na parkovižtě jednou přes 100 C.

Autor:  Josef [ pát 02. bře 2007 00:49:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem po měsíčním testování chlazení detektoru zjistil následující :

1. Ideální by bylo chladit detektor na určitou teplotu, řekněme blízkou 26 st., +/- 2 st. Zřejmě by stačilo použít nějaký 12V regulátor teploty, možná tento používáný na ventilátory v PC.



2. Pro použití v místech se silným ružením (Praha) doporučuji zastínit přední vstupní hornu kovovým plížkem (např. z 0.25mm hliníkové tuby na vitamíny) v rozměrech 8 x 35 mm. Ideální by bylo umístění na odklápěcí klips a při cestách mimo Prahu jej odklopit. Toto řežení silně omezí falešné poplachy. Citlivost se zmenší někde na úroveň Target 550, někde je citlivost větší (např. Evropská). Plížek se může i nalepit pomocí samolepky od levé strany krycího plexi (při pohledu zepředu), aby nebyl zastíněn detektor laseru.

3. Detektor od verze 3.851 má digitální kompenzaci tepelných změň, nicméně nepracuje ideálně a chlazení mu pomůže.

4. Jediný stabilní falešný poplach je po těchto úpravách u Tančícího domu, to? vše.

Autor:  Robert [ pát 02. bře 2007 01:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to vypadá hodně dobře, jen jsem nepochopil jakej plížek to přesně je?

Autor:  Josef [ pát 02. bře 2007 09:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Plížek, který vystřihne? z cca 0.25mm (to není rozhodující, jen se s ním lépe pracuje) hliníkového plechu (já jsem použil plechový obal z vitamínů). Pak to vypadá včetně krycí lepící pásky takto :


Autor:  Robert [ pát 02. bře 2007 11:32:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby radži Mike implementoval do V1ky režim CITY :D

Autor:  Josef [ pát 02. bře 2007 13:42:00 ]
Předmět příspěvku: 

Antiradary BEL píše:
Josef píše:
... kovovým plížkem (např. z 0.25mm hliníkové tuby na vitamíny) v rozměrech 8 x 35 mm.


Josef: Ala plechovka Coca Coly nebo piva?


To bude taky použitelné.

Autor:  Josef [ pát 02. bře 2007 13:43:00 ]
Předmět příspěvku: 

Robert píše:
Kdyby radži Mike implementoval do V1ky režim CITY :D


škoda, ale buďme rádi za Euro mode. Udělal to jen po amíky co jezdí do Evropy, jinak ho Evropa nezajímá a ani sem neprodává.

Autor:  ota [ úte 31. črc 2007 18:51:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josefe:kdyžsi pracoval na chlazení,tak bys mohl vědět také toto:Čidlu u V1.a ostatních detektorů by nemělo nic překážet ve výhledu a tak mě napadlo co se stane pokud se sundá červený plastový kryt před tím čidlemžNebude detekce-signál procházet třeba o 10% lépe a tím se zlepší i detekcežMám to v záruce a tak to nechci zatím zkoužet...Co na to znalec jako ty? :roll:

Autor:  Josef [ úte 31. črc 2007 20:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ten plastový kryt nemá na citlivost vliv, detektor v pohodě detekuje i za sklem, nebo plexisklem 5mm silným, pro 34GHz to není žádná překážka...

Autor:  ota [ stř 01. srp 2007 07:11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef:Tak zas nic na vylepžení.....
Chlazení jsem docíli poměrně jednoduchou věcí.Možná je to k smíchu,ale strčil jsem do větracího otvoru krerý mám 3cm od V1. bravůrní ohebnou rourku podobnou většímu brčku s kloubem.A chladí to také.Určitě není rozehřátý jako dříve.

Autor:  Josef [ stř 01. srp 2007 15:16:00 ]
Předmět příspěvku: 

Taky řežení, ale v nových typech udělali teplotní stabilizaci obvodů, tak se chlazením moc parametry nemění.

Autor:  ota [ stř 01. srp 2007 16:12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Supr.Díky za radu,chladit nebudu. :D

Autor:  stahovanie [ čtv 02. srp 2007 07:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

ota píše:
Supr.Díky za radu,chladit nebudu. :D


nemam pocit ze sa prehrieva

Autor:  Romeo [ pát 03. srp 2007 17:02:00 ]
Předmět příspěvku:  v1

Josef píše:
Taky řežení, ale v nových typech udělali teplotní stabilizaci ob
vodů, tak se chlazením moc parametry nemění.


Dotaz na Josefa, protože mám dobře pokovené přední sklo klima u Peugeotu
připravuji pevnou sadu odstrojený V1 o vrchní kryt 4 ?rouby připevněný na chladič jako máte Vy a vodotěsně přikrytý spec. krabičkou , v krabici otvor se sklem čirým pro Laser ,otázka .: u takto zabezpečeného V1 ve vodotěsné krabici na AL chladiči mužu ještě odstrojit i krytku která je před předním vlnovodem a led diodou pro laser ? na této krytce je zevnitř nalepený nějaký čip 1x1 mm před vlnovodem a krytka má asi světelný filtr modrý je vidět jenom proti slunci ,musí tam být já mám před ní jenom čiré sklo je to filtr pro LED diodu pro detekci Laseru? nemám možnost testovat Laser, verze V1 je nejnovější 3.862 . Krabice ma rozměry vnější 128x98x36 vč. chladiče a je odolná i proti tlakové vodě na mičce a má min. rozměry pro montá? před motor ,uchyty na karoserii , mohu dodat i příp. zajemcům vč, spojovacího mater. lepidlo na vototěsné uzavření a spec ,spojovacího vodiče se spec. konektorem aby se dal v těsné krabici spojit s V1 aj. Předpokládám že V1 bude takto max. chlazený umístění svisle v přední masce max. citlivý i na Laser .

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/