Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Valentine One a úsekovky
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=4&t=410
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin [ sob 20. říj 2007 16:13:00 ]
Předmět příspěvku:  Valentine One a úsekovky

Jsem čerstvej majitel V1 a v antiradarech úplnej nováček , tak se chci zeptat jestli je normální když mě V1 nedetekuje úsekovky na jižní spojce ( jinde jsem to ještě neskoužel). Popřípadě poraďte co mám nastavit.
Díky

Autor:  LUB [ sob 20. říj 2007 16:47:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Valentine One a úsekovky

Napuosto noumalní Martine ;)
Na úsekovky platí jen a pouze navigace s body zájmu, jelikož úsekové měření je na principu přenážení dat z kamery a softwarového vyhodnocování....nejdená se tedy o radary...maximálně ti někdy může zareagovat na infrapřisvícení LASER ALERT.... ale víc je toho zde na fóru, takže zkus prohledat a dozví? se vše podstatné....

Autor:  bpavel [ sob 20. říj 2007 16:48:00 ]
Předmět příspěvku: 

Je to naprosto normální že nedetekuje úsekové měření vždy, zkus se projet třeba po okruhu od Ruzyně na Praha 4. Já jsem tuto trasu dnes jel 2x přes den a V1 mě tam řval. U bran na mýto.

Jo a pak první úsekovku na Ulici K Barandovu Loc: 50°1'28.402"N, 14°21'19.485"E

Autor:  pepek [ sob 20. říj 2007 16:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

A detekce byla kde přesně kde? Jinak takováto obecná informace má hodnotu nula.
btw. Ony jsou snad mýtné brány použity pro měření rychlosti? To jsou ale novinky

Autor:  bpavel [ sob 20. říj 2007 16:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

pepek píše:
A detekce byla kde přesně kde? Jinak takováto obecná informace má hodnotu nula.
btw. Ony jsou snad mýtné brány použity pro měření rychlosti? To jsou ale novinky


Samozřejmě sem tím nechtěl říci že by mýtné brany měřili, chtěl jsem tím spíše říci že je tam možné mít Laser Alert stejně jako na úsekovém měření.

Autor:  Martin [ sob 20. říj 2007 17:22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odpovědi , jsem zas o něco chytřejší :lol:

Autor:  msp_x [ sob 20. říj 2007 21:00:00 ]
Předmět příspěvku: 

bpavel píše:
Jo a pak první úsekovku na Ulici K Barandovu Loc: 50°1'28.402"N, 14°21'19.485"E

Pokud vim, tak to neni usekovka, ale jen hlidani prujezdu na cervenou. Usporadani tomu i odpovida.

Autor:  pepek [ sob 20. říj 2007 21:19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Reakce na IR přisvícení, nic jiného

Autor:  řidič Lukyn [ sob 27. říj 2007 16:51:00 ]
Předmět příspěvku: 

Včera v noci mi poprvé reagoval V1 na IR přisvícení.Zapnul se Laser poplach a na druhých ž zase nic.A když nad tím uvažuji tak i kdyby to hlásilo na všech tak si moc nepomůžeme protože to reaguje na posledmí chvíli.

Autor:  emc [ sob 27. říj 2007 17:46:00 ]
Předmět příspěvku: 

Luká? Čala píše:
... moc nepomůžeme protože to reaguje na posledmí chvíli.

Nepovídej, váš ně?

I kdyby ti to zahlásilo až průjezd první kamerou (tedy nulový předstih), nic není ztraceno (dál bys musel jet třeba 30, aby se to pěkně zprůměrovalo). Úsekovky toti? rychlost neměří, ale vypočítávají. Klidně může? projíždět pod kamerou 150 a vše bude OK.

Úsekové měření funguje takto:
První kamera tě natočí, sejme RZ (SPZ) a zaznamená čas průjezdu. Druhá kamera tě taky natočí, taky sejme RZ (SPZ) a taky zaznamená čas průjezdu. No a pak je tu jeden počítač, kterej z obou časů a ze vzdálenosti mezi kamerama vypočítá průměrnou rychlost v=s/(t2-t1) tj. např. při 900m, první čas 11:33:20 a druhý čas 11:34:05 je průměrná rychlost 72km/h. Vždy se mi líbí, jak řidiči frčí, na kameře podstatně zpomalí, za kamerou na to ?lápnou a u druhé zase brzdí a pak si myslí, jak to vojebali.

Vzhledem k tomu, že se na přisvícení nedá vůbec spolehnout, jediná spolehlivá detekce úsekového měření je GPS navigace s nainstalovanými body zájmu z www.poi.cz.

Autor:  řidič Lukyn [ sob 27. říj 2007 20:25:00 ]
Předmět příspěvku: 

EMC:Vzhledem k tomu, že se na přisvícení nedá vůbec spolehnout, jediná spolehlivá detekce úsekového měření je GPS navigace s nainstalovanými body zájmu

Přesně tak jsem to myslel. :D Já vím jak fungují úsekovky ale je pravda ?es to krásně napsals.Pomůže to lidem kteří to neví. ;) Když jsem to nevěděl já tak jsem to musel různě dopátrat :( ale to je opravdu pěkně napsané.

Autor:  VlaK [ ned 28. říj 2007 11:17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Luká? Čala píše:
EMC:Vzhledem k tomu, že se na přisvícení nedá vůbec spolehnout, jediná spolehlivá detekce úsekového měření je GPS navigace s nainstalovanými body zájmu

Přesně tak jsem to myslel. :D Já vím jak fungují úsekovky ale je pravda ?es to krásně napsals.Pomůže to lidem kteří to neví. ;) Když jsem to nevěděl já tak jsem to musel různě dopátrat :( ale to je opravdu pěkně napsané.


U Samohyla mi to hvizda skoro kazdej vecer, rekl bych, ze posledni dobou fungujou prevazne jen ty u Samohyla, co mam informace...asi se to klukum nechce prepinat a je tam nejvetsi rejze...

Autor:  Zibby [ ned 28. říj 2007 14:25:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jakmile se setmí a ještě do toho prží, na přisvícení úsekovek mám tak 70% úspěžnost poplachů (jižní a zlích.spojka).

Jo kdyby tak někdo vykoumal a vyrobil detektor přisvícení, hned bych do toho ?el. Ono toti? znáte to, jak úsekovkama jezdíte každý den, snadno se zapomenete...

Autor:  msp_x [ ned 28. říj 2007 16:14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zibby píše:
Jo kdyby tak někdo vykoumal a vyrobil detektor přisvícení, hned bych do toho ?el. Ono toti? znáte to, jak úsekovkama jezdíte každý den, snadno se zapomenete...

Coz o to, postavit detektor prisviceni neni problem. Jako mnohem spolehlivejsi bych ale videl variantu GPS. Ta totiz funguje i ve dne :-)

Autor:  Zibby [ ned 28. říj 2007 19:26:00 ]
Předmět příspěvku: 

to souhlas, ale na mý každodenní cesty do práce instalovat kromě detektoru ještě navigaci/dobíjet/zapínat/nastavovat na to ž jsem moc starej a línej :p

Právě proto bych radži volil nějaký to udělátko, který by bylo napevno always on.

Myslím že ten kdo by byl schopný vyrábět to i ve větším, měl by služnej kžeft.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/