Právě je pon 14. říj 2024 07:57:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 20:31:00 
uvidime, zatim bych zbytecne neplasil!! :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 21:06:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Hlavně ta "kamera" vypadá krutopřísně. To nespíš udělá řidiči i rentgen ústní dutiny, stáhne kontakty z mobilu a zkontroluje daňový přiznání.....


http://zpravy.idnes.cz/foto.asp?r=domaci&c=A100825_1438464_praha-zpravy_ab

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 22:24:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1599
Bydliště: Bezdomovec
Je to vůbec schválený? ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 22:30:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5081
Bydliště: Praha
okruh má mít schopnost měnit povolenou rychlost dle hustoty provozu a k tomu potřebuje znát i okamžitou rychlost aut.
tipuju cílenou dezinformaci pčr/idnes s cílem dodržování pravidel, jak jsme třeba opakovaně slyželi/četli o passatech, jak dokáží měřit rychlost z parkovižtě u benzínek...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 06:57:00 
Offline
nováček

Registrován: pát 05. říj 2007 00:00:00
Příspěvky: 58
Prodávám kamery ž asi 8 let, myslím že o nich něco vím. Ale pokud to co je na fotce není super kamera od CIA která zvládne 3 pruhy tak tu někdo v článku lže.

Lze si odpovědět i otázkou. Proč úsekové měření potřebuje na každý pruh kameru zvlážt a zde stačí jedna ?

Navíc prostě to vypadá spíše ne? jako čočka objektivu jako krytka nějaké kontrolky.

Tedy vůbec nevěřím tomu že to dokáže udělat nějakou dokumentaci přestupku podle informací které jsou v článku.

_________________
STI-R+ / Genevo One / G9 RX2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 20:23:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5081
Bydliště: Praha
Citace:
Na Pražském okruhu vznikne telematický systém řízení provozu, který bude přenážet do provozu aktuální dopravní informace a regulovat plynulost dopravy. Bude jedním z prvků pro zvýšení bezpečnosti provozu při standardním provozním stavu a dále bude umožňovat efektivnější řežení nestandardních provozních stavů, jakými jsou například nehody, odstavená vozidla, problematické situace v tunelech a další.

Systém bude fungovat automaticky. Dispečer na něj bude dohlížet. Možný bude i individuální zásah dispečera v případě nepředpokládaných událostí. ?Cílem systému liniového řízení je i harmonizování dopravního proudu, tj. usměrnit vozidla do stejné rychlosti. A díky tomuto opatření dojde ke snížení vzdálenosti mezi vozidly a celkově dojde ke zvýšení kapacity komunikace,? říká generální ředitel ŘSD Alfred Brunclík. Toto řežení zvýží plynulost i bezpečnost provozu.

Rychlost je možno omezovat v kroku po 20 km/h. Zároveň bude možné zakázat vjezd nákladních vozidel nad určitou hmotnost do levého (rychlého) pruhu dálnice a varovat řidiče o nebezpečí námrazy, smyku, nehody, kolony, práce na silnici apod. Systém vyhodnocuje on-line data z detektorů dopravy, které jsou na Pražském okruhu rozmístěny v pravidelných intervalech. Po překročení zadané hodnoty intenzity dopravy, kdy hrozí kolaps a kongesce, dojde k postupnému omezení rychlosti dopravy.

Podle ředitele ŘSD může na Pražském okruhu k nestandardním provozním stavům, jako je například zastavení vozidla pro poruchu a další, docházet poměrně často. Naopak mimořádné a havarijní události vyžadující operativní uzavírku provozního úseku (např. úplná uzavírka obou tunelových trub) jsou méně pravděpodobné, jejich důsledky však podle délky trvání ovlivní i ?irží území. Na okamžité a plánované provozní stavy budou podle připravených scénářů reagovat právě telematické systémy budované na Pražském okruhu a části D1.

Systém řízení dopravy na Pražském okruhu je složen z následujících prvků dopravního značení:

ˇ informační portály (textová tabule)
ˇ portály pro liniové řízení dopravy (omezení rychlosti, zákaz předjíždění nákladních automobilů)
ˇ proměnné orientační dopravní značení
ˇ plánována je meteostanice, sčítače dopravy, hlásky tísňového volání, technologické vybavení tunelových staveb, řídící systém a další prvky

http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis/prazsky-okruh-bude-unikatni-nejen-stavebne-ale-i-systemem-rizeni-dopravy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 21:31:00 
otázka, jestli někdo lže záměrně nebo je to opět důkaz bezedné demence redaktorů plátku lžiDNES :roll:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz