gebič píše:
Zdravím vsechny, poridil jsem si pred cca 3 mesici, BEL VECTOR 995 US a tak bych se chtel zeptat, je to takový rozdil oproti CZ?? Jelikoz uz me parkrate zachranil a kdyz jsem se byl koukat na
http://ar.kalenda.eu/ tak tam ty detekce nevim, ale pro US dapadly blbe, ale podle meho pouzivani funguje vzdy super, tak nevim, bud jsem chytil dobrej kus a nebo na tom odkazu kecaji a chteji mermomoci prodat CZ verzi ktera tedka stoji 2x vice, nez za kolik jsem koupil US... Tak mi sem hodte nejaky rozumy, at se taky trochu poucim.. Diky..:-)
Ty videa jsem točil já. Zajímalo mě, zda je opravdu nutné kupovat si přístroj za 15000 od A-Bela, když si můžu koupit "to samé" v USA za polovic.
Natáčel jsem to se snahou o maximální objektivitu. V průběhu testů jsem měl celkem dvě různé 995US a tři různé 965CZ. A dřív ještě 945CZ, ale ta není v přímém srovnání. Vždy byl zapnutý jen jeden detektor. Umístění na cloně spolujezdce.
Největší rozdíl v detekci je při slabém signálu pod 34,0 GHz. Důvod:
http://www.antiradar.com/novinky/main.php3?text=kanarrow/whynarr.htm&sel_id=1Je to na některých ukázkách jasně vidět. Třeba tady
http://ar.kalenda.eu/?p=6 je ukázkový příklad pravděpodobně nekorektně umístěného radaru s frekvenci pod 34,0. A přesně tady US verze selhává.
A třeba tady
http://ar.kalenda.eu/?p=7 při silném signálu na příjezdu s frekvencí nad 34,0 funguje US verze celkem uspokojivě.
[i]P.S.: Ještě takovou poznámku k porovnání výkonnosti US vs. CZ. Možná je problém, že většina zastánců US verzí nikdy nepoužívala nic jiného a nemají s čím srovnávat. Pokud bych hledal příklad, tak asi jako člověk, který vždy řídil auto s motorem 1.2 HTP. Taky to jede, občas i někoho možná předjede. Ale opravdový motor vypadá jinak. I když na druhou stranu určitě existují i horší motory. Rozumíme si?[/i]
P.P.S.: Jediná šance, jak alespoň trochu reálně porovnávat, je testovat v průběhu jednoho měření několik průjezdů s každým detektorem samostatně zapnutým na stejném místě v autě za minimálního okolního provozu. Nejlépe radar s frekvencí pod 34,0 a v místě bez odrazů.