Právě je ned 20. zář 2020 13:39:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 11. bře 2008 23:13:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Další místa FP:

Čestlice, Obchodní ulice Loc: 50°0'23.499"N, 14°34'12.333"E ..... tak v 50% případů

Suchdolská ulice za Prahou směrem Horoměřice Loc: 50°8'24.119"N, 14°21'15.314"E ..... to je novinka dvou posledních jízd tím směrem. je to uprostřed pustiny.

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 11:13:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3611
Bydliště: Praha
To ž by snad stačilo ne? :lol:

Nechcete se soustředit třeba na faležňáky u V1? Myslim, že u 975ky to neni zas tak stražný, ale když se tady předbíháte tak to vypadá jak... :-(

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 18:39:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Robert píše:
Nechcete se soustředit třeba na faležňáky u V1? Myslim, že u 975ky to neni zas tak stražný, ale když se tady předbíháte tak to vypadá jak... :-(


Určitě to tak není. S V1 i V1R jsem jezdil docela dlouho. A 975e má řádově méně FP ne? V1/V1R. To je bez diskuze. A jezdím stejným autem stejné trasy. S 975e se velmi příjemně jezdí. Není to "non-stop faležňák" jako v V1 po Praze. Občas nějaký je, ale dá se to vydržet a příapdně zpomalit. To s V1 bych jezdil pořád předpisově. :-/

Občas je FP na 5. května na začátku rovinky z města Loc: 50°3'0.963"N, 14°26'50.329"E

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 20:44:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3611
Bydliště: Praha
Díky za uklidnění, já ž V1 tak dlouho nevěřím/nepoužívám, že ž to nejsem schopen srovnat.

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 20:48:00 
Offline
nováček

Registrován: pon 05. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 51
Ja jen nechapu, proc jeste pred cca 3/4 rokem byl V1 vyhlasen za best produkt a ted je vsemi odsuzovan (ja se teda sam nedivim, mam ho taky a Praha je fakt silena...),
ale ze by me nekdy zklamala, to zatim ne, proste ty FP nooo :(

Ale FP byl prece i pred 3/4 rokem a to se o tom moc nemluvilo...teda co ja vim :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 21:02:00 
cernohorsky.martin píše:
Ja jen nechapu, proc jeste pred cca 3/4 rokem byl V1 vyhlasen za best produkt a ted je vsemi odsuzovan (ja se teda sam nedivim, mam ho taky a Praha je fakt silena...),
ale ze by me nekdy zklamala, to zatim ne, proste ty FP nooo :(

Ale FP byl prece i pred 3/4 rokem a to se o tom moc nemluvilo...teda co ja vim :)


Nikdy nikdo nerekl, ze V1 je best... To tedka vidim poprve... Vzdy byl spojovan s FP to Bel nemel nikdy... :p


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 21:06:00 
Offline
nováček

Registrován: pon 05. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 51
Co si pamatuju, tak se psalo, ze je to jednicka na trhu :), ale to uz je jedno, asi jsem se o to az tak moc nezajimal...kazdopadne jsem rad, ze jsem si ho koupil (i kdyz bych to za bel rad vymenil), pokuty a body to kazdopadne zachranilo ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 21:09:00 
Za me V1 nema spatnou detekci, ale kdyz jsem ho mel jednou v aute, tak po 8 zapipani, jsem ho hodil na zadni sedacku... To fakt nejde podle toho jezdit, nejde se na nej 100% spolehnout... Ale uz jsme odbocili v temetu, takze vice se k V1 vyjadrovat nebudu.... :p


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 21:13:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3611
Bydliště: Praha
Abych to uvedl na pravou míru, V1 není úplně špatnej, rozhodně patří mezi horních 10% detektorů. Jde o to, že v době kdy byl u Beltronicsu výpadek a byly k dispozici pouze US verze, tak byl prostě nej a bylo třeba to tak prezentovat u ? kvůli tomu, aby lidi nekupovaly různý Cobry, Quintezzy, BEL US atd...

Teď jsou ž na trhu lepší produkty, který V1ku prostě předčí. Ale hlavní co mi na V1 vadí, je že se na něj prostě nedá úplně spolehnout (34,0GHz +/- 40MHz prostě není dost). O falešných poplažích nemluvím, v době kdy nic lepšího nebylo jsem s nimi jezdil a taky jsem to vydržel. Lepší občas by? zbytečně zpomalit, ne? jezdit předpis furt...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 21:17:00 
Offline
nováček

Registrován: pon 05. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 51
robert: souhlas

EDIT:
dnes jsem jel ze suchdola smer na dejvice za predpisove jedoucim autem...tzn.
z kopce 50...brzdil aby nahodou nepresahl 50tku a pak krizova 30tka...to uz jsem malem nevydrzel
ale jelikoz tam byla jedno nebo dvojta plna a to ja uznavam), tak jsem se zanim vlek...jeste ze se to pak rozdelovalo
Predpisove se proste jezdit neda a to mi nikdo nevymluvi...kdyz clovek neni debil a nehasi to kilo kolem ostruvku tram zastavky plny lidi...proc by tam pani cajti merili, kdyz to tam neni nebezpecny, ze? to samy prechody u skol...to radsi meri V Holesovickach, kde je 50 prechodu a 60 skol...se divim, zetam nedali ZONA 30 deb...ve


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 22:06:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
1. Já myslím, že se problém u V1 moc přeceňuje. Mě se stalo, že jsem s V1 za celé dva roky potkal 1x auto PČR, které V1 nedetekoval. To auto jsem navíc viděl a tedy jel na 50km/h předpisově tedy NULA bodů. Pokud to převedu do praxe, ani 2x změření za rok mě naprosto nevadí, takže odsuzovat dál V1 je věc pro teoretiky. V dnešní době hrajou prim lasery a to co jsem předpovídal se stalo skutečností. Lasery měří hlavně v místech, kde klasický radar nikdy nebyl a nebude a zde je Bel i V1 prakticky k ničemu.
2. Během několika měsíců se situace změní a nastoupí na ná? trh poměrně citlivé detektory z Thaiwanu upravené speciálně pro ČR a pak bude diskuze o detektorech opět o něčem, teď je to opravdu o ničem...

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 22:41:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
V Kolíně nedávno spustili nové úsekové meření a citlivý detektor Ti je beztak na houby, když se to nedozví?, takže co je to ?těstí?

Mimochodem, jak se přijde o řidičák na dobro?

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 23:15:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Na fakt je, že někteří jezdí s detektorem jako idioti a myslí si, že jsou neviditelní - nestálo by za to jim udělat školení při nákupu? Nikdy nejedu ani s detektorem tak, abych přižel o papíry!!

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 02:04:00 
Antiradary BEL píše:
Tak me se zase stalo tento tyden, ze zakaznik si u me koupil V1 a hned pristi den potkal takovou situaci. Nastesti se jednalo o proflakle vozidlo, takze jel pomalu, ale jinac uz je taky bez ridicaku! Druhy den s detektorem a prijit o ridicak ... No, asi bych ty nadavky dlouho travil! Predtim mel 965CZ a za 2 roky se mu tohle nestalo ani jednou! :!:


Pro tyto případy vozím RX65e v opěrce, která se doplňuje (nejenom v FP) s 975e :lol:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 02:08:00 
x2005 píše:
Určitě to tak není. S V1 i V1R jsem jezdil docela dlouho. A 975e má řádově méně FP ne? V1/V1R. To je bez diskuze. A jezdím stejným autem stejné trasy. S 975e se velmi příjemně jezdí. Není to "non-stop faležňák" jako v V1 po Praze. Občas nějaký je, ale dá se to vydržet a příapdně zpomalit. To s V1 bych jezdil pořád předpisově. :-/


Soulas! Taky je nutno říct, že FP u 975e je docela dobře rozeznatelný od poplachu na AR, jelikož skutečný poplach okamžitě zintenzivňuje.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz