shwaara píše:
Vypada to, ze 975E je o 0-100% lepsi nez RX65E, v prumeru bych to ale videl tak na o 15%lepsi vysledky. Ale zda se mi, ze ma docela dost FP. Jak to tedy je? Ma vic/min FP nez RX65E2?
Já u rx65e2 vertikál "na Snaila" FP nemám vůbec. Vozím ty detektory současně. 975e je vertikálně v masce. Když jsem 975e testoval samostatně kabině "na Snaila", tak měla výrazně méně FP, ne? když je teď venku. Zda se něco indukuje na vedení mezi hlavou a ŘJ nebo jen toho prostě venku víc slyží, to opravdu netužím. Nebo i chladič, před kterým je namontovaná může působit jako parabola zesilující vnější signály. To by mohl vědět Výhradní nebo nějaký expert na VF techniku. Lze experimentovat s odstíněním vedení, ale nemám ideu, jak to efektně realizovat (mimo obalit alobalem a uzemnit).
Drtivá většina FP je v Praze. Co se týká citlivostí, téměř se nestane, že by rx65e2 (při shodné polarizaci) reagovala dříve ne? 975e. Snad jedině v příapdě, že zdroj signálu je v úrovni masky auta odstíněný nějakou překážkou. Ale tam je rozdíl velmi malý. Naopak třeba při obrácené polarizaci (radar H, detektro V) reaguje 975e výrazně dříve. I nárůst poplachu je u 975e lepší (rychlejší) a lépe reaguje na přiblížení ke zdroji.
Zkoužel jsem jezdit s zapnutou jen 975e v masce, ale FP neubylo (tj. neovlivňuje ho druhý detektor v kabině "na Snaila").