Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

První velký CZ detektorový test
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=2&t=253
Stránka 1 z 3

Autor:  x2005 [ úte 30. led 2007 19:42:00 ]
Předmět příspěvku:  První velký CZ detektorový test

Vybavení:

Bel 965CZ
Bel 995CZ
V1 3.856 Euro Mode
V1 3.858 Euro Mode
Target 550 Euro
Target 550 Euro
Bel 975R CZ
Bel 975R CZ
Bel STi US
Bel rx65 US
Bel 960CZ

Stacionár na Opatovské Loc: 50°1'56.52"N,14°32'5.18"E
Zobrazovaná frekvence 33.975 až 33.999

Celková mapka


Vysvětlivky
barevné čtverečky - začátek souvislé detekce
barevné křížky - začátek nesouvislé detekce

Detektory byly umístěny na cloně spolujezdce, na čelním skle nahoře i dole. Libovolně buď kombinace více spužtěných detektorů nebo jen jeden detektor samostatně. Všechny detektory horizontálně.

Moje subjektivně-objektivní poznatky:
1) Jsem velmi mile překvapen vyrovnaností detekce pevných sad
2) Jsem mile překvapen kvalitou detekce Target 550 (předevžím na příjezdu)
3) Čekal jsem, že V1 bude "větší bomba"
4) Nevyrovnanost detekce 965CZ/995CZ je pro mě zklamání
5) Překvapivě velký rozdíl v detekcích, pokud je detektor umístěn na sluneční cloně nebo dole na čelním skle (ve prospěch umístění dole). To může být specifické pro dané místo a typ radaru.
6) Více zapnutých detektorů se opravdu ovlivňuje. Některé kombinace více, některé méně. Kombinace zapnutých detektorů nejsou nikde uvedeny ani zohledněnu v tomto testu.
7) Bel STi - na příjezdu použitelné, na odjezdu propadák. Je to celkově hodně specifický detektor.
8) Tohle místo "na odjezdu" není vlastně pořádný odjezd. Detekují se tady vlastně jen odrazy od protijedoucích aut. Je tedy potřeba tuto část brát s určitou rezervou.

Pokud bude čas, udělám jiný test. Vždy pouze jeden zapnutý detektor, na stejném místě v autě, několik průjezdů, minimální provoz.



P.S.: Detektory zapůjčili dva konkurenční prodejci, takže "?ádní falešní sobi". A také děkuji za pomoc.

P.P.S.: Videí je cca 0,5GB. Pokud by je někdo chtěl vidět, rozmyslím, jak je vystavit.

Autor:  gebič [ úte 30. led 2007 20:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Moc moc pekne... Pro me prekvapeni Target, ale jak je tady jiz psano, chtelo by to na odjezdu testovat uplne bez protijedoucich aut, ale to tady pujde hodne tezko... :(.

Autor:  Robert [ úte 30. led 2007 23:37:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyžjsme u toho, který ty videa chcete (vy vžichni) vidět? Ty kde je detekce dobrá, nebo špatná? Respektive chcete aby určitý typ detektoru propadl, nebo ne? :D

Všechny (50) videa sem dávat asi nebudu, to bych tu byl do zejtra.

Jediný co je objektivní je mapka, videová detekce 975, opravdu je vždy stejná, nebo DVD verze všech videí na vyžádání. :D

Autor:  Josef [ úte 30. led 2007 23:52:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím, že jsme tyhle stránky vytvořili z jediného důvodu, abychom se něco dozvěděli o nových detektorech, o tom co chystá policie atd. atd. Rozhodně ne proto, abychom si tady dokazovali, kdo prodává lepší detektory, nebo kdo má lepší názor. Není potřeba omílat dokola, že Beltronics vyrábí nejlepší detektory na světě, to víme vžichni ale nemusíme se k nim modlit.
Jde čistě jenom o objektivní porovnání či recenze detektorů, či jiných zařízení. Vadí mi pouze ?íření subjektivních pocitů jako pravdy, která je nevyvratitelná. Pokud chceme porovnávat venkovní detektory Bel, pak je porovnávejme s podobnými zařízeními např. V1 umístěným na předku auta - pak to bude srovnání objektivní, ale musíme si uvědomit, že nejde jenom o ty metry, ale o spolehlivost, přenositelnost detektoru atd... Když řekneme A (je nejlepší) musíme taky řící B (nesmí se používat) a tím myslím, že 975R je nehomologované zařízení, které v autě nesmí být namontováno, narozdíl od přenosných detektorů (teď prosím nerozpoutávejme flame na téma, jak si vykládají zákon úředníci a policie).

Prostě objektivita se vžím vžudy a pokud někomu vyhovuje US verze nech? to tak je a stačí vysvětlení v čem může nastat problém.

Autor:  Robert [ stř 31. led 2007 00:19:00 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.antiradary.net/opatovska.wmv

Je to takovej výběr toho nejzajímavějšího, další videa budou nejspíš zítra...

Autor:  Robert [ stř 31. led 2007 00:22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Antiradary BEL píše:
Robert píše:
Respektive chcete aby určitý typ detektoru propadl, nebo ne? :D


Brzdi, nejdrive je zapotrebi vypracovat analytickou studii o pripadne prodejnosti a ziskovosti jednotlivych typu a az pak uverejnovat vhodne videa! ;) :D


Ona to fakt neni až taková sranda vybrat z těch videí něco rozumnýho... Kdo chce vidět všechny videa, až mi požle na mail adresu a požlu mu to na CD...

Autor:  Robert [ stř 31. led 2007 00:25:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef, ABEL:

Nemůžeme dělat závěry výkonnosti V1 vs. 975 podle jednoho videa. Když jsem natáčel MP v patočkově, byl na tom líp zase V1. Dokud nemáme víc srovnání, tak se jedná pouze o jeden radar...

Nažtěstí mám 975 v autě, takže budu mít možnost nějaký srovnávačky udělat... Tak se zbytečně nehádejte, nebude to mít konce...

Víme, že oba tydle detektory jsou absolutní ?pička, navíc je to díky rozdílnosti (přenosný vs. pevná sada) jako porovnávat auto s motorkou...

Autor:  Josef [ stř 31. led 2007 01:02:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mě překvapuje detektor Target 550 a jsem zvědav na nějaké další testy. V1 tam má služnou standardní detekci a překvapujeme spíš nevyrovnanost 965/995CZ, to je docela mizérie. 975R má detekci velmi pěknou a pokud budu mít externí displej pro V1, jsem zvědav, jak bude detektor mimo vnitřek auta reagovat.

Autor:  bobek [ stř 31. led 2007 02:44:00 ]
Předmět příspěvku: 

Stačí mi zatím na moje ježdění po Brně pouze jeden detektor. Mám na třech místech fal. poplach, ale již o něm vím a ani po třech hodinách nejsem unaven a laxní, abych mu nevěnoval pohled na některou stranu, jestli tam někde ti MP kažpaři nestojí. Tyto testy jsou velmi dobré, avšak stále mám čím dál silnější pocit, že čtu stránky některé shoppingové firmy propagujíce své výrobky, které jsou naprosto dokonalé. A co je dokonalé??

Autor:  Josef [ stř 31. led 2007 09:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

V pravidlech tohoto fora není zákaz psaní pro prodejce i kdyz to je pro ně forma reklamy zadarmo a často toto využívají, samozřejmě musí se jednat o solidní příspěvěk a ne evidentní reklamu. Antiradary Bel někdy balancuje na rozhraní mezi příspěvky a reklamou a protože je silně vyhraněný na Beltronics s úpravou CZ, nepůsobí to zcela dobře na majitele ostatních výrobků. Některé jízlivé poznámky vyvolávají pocit, že pokud Bel nebude nejlepší, zhroutí se svět člověka, který tomu věnoval 15 let života a přiznám se, skoro to chápu. Tomu odpovídá i jeho "slovník", kdy věta "triumfalni zverejneni ....." fotografie s vítězstvím Beltronics je pro něho veliká odměna a zadostiučinění, pro nás ostatní pouze výborná informace. Ve svém opojení ovšem zapoměl, že nic není černobílé a že se ukázalo, že citlivost a stabilita detekce je u Bel 965CZ/995CZ je mnohem horší ne? u Target 550 a Valentine One, protože to je cena za velkou odolnost proti ružení!!

Autor:  Robert [ stř 31. led 2007 12:24:00 ]
Předmět příspěvku: 

Antiradary BEL píše:
PS: Citlivost 995CZ na radaru v Opatovske JE STEJNA jako u V1, nekdy byl 995CZ dokonce rychlejsi, ale stacilo je prohodit misty a ziskaval navrh zase V1, takze poloha a umisteni ma vetsi vliv nez konkretni typ detektoru (995CZ nebo V1). TOHLE PLATI, kdyz se testuji 995CZ a V1 soucasne pri stejne prujezdu, coz urcite nebylo u vsech jizd uvedeneho testu, t.j ne pokazde se testoval 995CZ s V1 soucasne. Ruznym detektoru ruzne sedi ruzne kombinace a polohy, takze je mozne, ze u nekterych jizd 965/995 proste nesedla konkretni kombinace. Presto je z uvedeneho obrazku videt, ze citlivost 965/995CZ a V1 je srovnatelna a NEDOSAHUJE citlivosti 975 a Target EURO 550, ale V1 prohrava srovnani s 965/995CZ kvuli vetsimu mnozstvi falesnych poplachu a vyssi cene.


S tim bych až zase tak nesouhlasil. Detekce V1 byly pro nás všechny zklamání, ale i přes to dopadl lépe ne? 995/965. Od těch se čekala standartní detekce, ale od V1 něco na úrovní 975, co? se bohužel nestalo. Ne? ho odepíšeme a zapomeneme na všechny předchozí testy, vydržmě ještě alespoň do další srovnávačky (třeba na policejním autě). Skoro bych si vsadil, že V1 zase překvapí tak, jak překvapil na mnoha videích na mých stránkách.

995/965 měla hodně nevyrovnané výsledky a jednou na odjezdu (nebyl zapnutý jiný detektor) dokonce absolutně selhala, kdežto V1 vždy reagoval řekněme včas. Když se pak člověk na příjezdu ž dostává na dohled radaru a detektor stále nic, je to nepříjemé. To je to co co ceňuji zejména u 975, že se člověk k začátku detekce nemusí modlit, ale příjde sama...

Řekl bych, že Target nebyl vyloženě lepší, ne? 995CZ, ale měl standartně vyrovnané výsledky, co? většina majitelů od detektorů očekává.

Autor:  Zibby [ stř 31. led 2007 22:02:00 ]
Předmět příspěvku: 

uff, to muselo stát hodně času a trpělivosti, díky chlapi.
Jen jsem k tomu chtěl říct, pro objektivitu bude lepší testovat vždy pouze 1 zapnutý detektor.

Autor:  Josef [ čtv 01. úno 2007 09:32:00 ]
Předmět příspěvku: 

Detektory se ovlivňují, to je bez debat, některé více, některé méně, např. Quintezz naprosto extrémě - po zapnutí kdekoliv v autě vyvolá okamžité u V1 poplach vysoké úrovně.

Základem je testovat detektory na stejném místě v autě, co? u namontované pevné sady nelze, ale zajímalo by mě, jak by se choval detektor pevné sady umístěný na stejné místo jako ostatní detektory.

Po dlouhé době s testováním různých detektorů jsem zjistil, že výsledné měření dokáže nejvíce ovlivnit nákladní auto nebo autobus, osobní auto poměrně málo a rozdíly budou v metrech co? ve výsledném průměru bude odchylka minimální.

Na Opatovské jsem testoval i Bel 945CZ a detekce mi přižla poměrně vyrovnaná i když o cca 25% s menší citlivostí ne? V1. Na Target 550 nemá ani náhodou.

Autor:  x2005 [ čtv 01. úno 2007 11:39:00 ]
Předmět příspěvku: 

Na přížtí test plánuji hodit pevnou sadu na sluneční clonu spolujezdce :!: a individuální jízdy jednotlivých detektorů.

Souběžný provoz detektorů není opravdu ideální. Je potřeba to u výsledků brát v potaz. Stejně tak umístění nahoře/dole je zase specifické pro daný radar. Na Patočkově u cedule je zase nahoře "výhodnější". Zrovna včera jsem si to tam vyzkoužel.

Antiradary BEL píše:
Josef píše:
... ale zajímalo by mě, jak by se choval detektor pevné sady umístěný na stejné místo jako ostatní detektory.


Ma 975 R v tom testu byla ala "na prenosno", t.j. radarova antena polozena na protiskluzove podlozce na palubni desce, Robertova 975 byla zabudovana v predni casti vozidla, vysledna citlivost byla stejna.

Autor:  Josef [ čtv 01. úno 2007 11:56:00 ]
Předmět příspěvku: 

Projel jsem 3x s detektorem Bel 945CZ kolem radaru v Opatovské ul. a vždy byl stejný výsledek detekce (+/- 2m). Pro porovnání uvádím detekci V1, která je běžná na tomto místě.


Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/