Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Test detektorů V1, Target Euro 550 a Escort 8500 X50
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=2&t=250
Stránka 1 z 1

Autor:  Josef [ čtv 15. úno 2007 14:18:00 ]
Předmět příspěvku:  Test detektorů V1, Target Euro 550 a Escort 8500 X50

Test citlivosti detektorů jsem provedl na Evropské ul , Praha 6, na pevném radaru 33.99 GHz a následně na radaru ve vozidle PČR 34.05Ghz na Střežovické ulici. Ve Střežovické jsem již testoval pouze V1 na příjezdu a Target 550 oba směry, vzhledem k malé citlivosti Escort 8500 nebyl tento detektor testován.

Target po celou dobu cesty Pankrác - magistrála kolem Hl. nádraží - Praha 6 neměl žádný falešný poplach, Escort 8500 měl 2 poměrně výrazné a V1 měl 2 velmi krátké.

Target je poměrně odolný na falešné poplachy, rozhodně se nedá v tomto srovnat s Bel 945CZ, ale citlivost je velmi podobná. Je velmi odolný i na telefonování bez handsfree, alespoň v síti O2. V1 má mnohem menší odolnost na falešné poplachy v porovnání s Targetem.
Target s V1 nemůže opravdu soupeřit v detekci radarů. Na všech testovaných místech (Evropská, Střežovická, Patočkova a Zlíchovský tunel) jej V1 poráží, na Evropské je to opravdu o hodně. Jsou místa, kde takový rozdíl nebude, ale odhaduji že v 75% bude vítězit poměrně výrazně V1.

Každopádně se Target Euro 550 jeví jako výborný detektor prakticky bez falešných poplachů s velmi dobrou citlivostí a v současné době za podobnou cenu nelze lepšího koupit. Escort 8500 X50 naopak propadl v testování a tento detektor je u nás nepoužitelný, detekce na odjezdu je vždy na úrovni radaru resp. až kousek za ním a to bylo ověřeno i v Patočkově ulici na měřící ceduli 34.3 GHz. I detekce na příjezdu je velmi slabá. Zde by asi pomohlo Ka Narrow, ale to z výrobce asi nevyrazíme.

Na obrázku jsou uvedeny vzdálenosti detekce radaru levá strana/pravá strana analogicky k bodům na obrázku. Detektory Target a V1 byly umístěny na sl. cloně, detektor Escort byl na dolní části předního skla, vše v horizontální poloze. Vertikální jsem netestoval z důvodu, že tuto polohu používá výrazně méně lidí.

Nejprve ulice Evropská.



Nyní ulice Střežovická.


Autor:  x2005 [ čtv 15. úno 2007 14:45:00 ]
Předmět příspěvku: 

Je zajímavé, že na příjezdu k stacionáru Evropská Target tak propadá. Ale třeba na Střežovické je detekce dost vyrovnaná. 965CZ je na příjezdu Evropská většinou výrazně lepší ne? Target, ale 965CZ propadne "na falešném odjezdu".

Viz dříve

Autor:  x2005 [ čtv 15. úno 2007 14:47:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já ž rx65 / X50 vůbec netestuji. Myslím, že pro ČR/SR je to prokázaný propadák, tak je skoro škoda času se s tím zabývat. Snad jedině Bel STi jako alternativu pro Švýcarsko/Rakousko/Německo, kde na Multanova 34,3 bude pravděpodobně fungovat dobře.

Autor:  gebič [ čtv 15. úno 2007 17:59:00 ]
Předmět příspěvku: 

Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... :(. Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... :). Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? :). Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu... 8-)

Autor:  Robert [ čtv 15. úno 2007 20:38:00 ]
Předmět příspěvku: 

Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...

Josef: Pokud má? zájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, že bude o moc lepší ne? X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, že by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem :D

Jinak díky za testy, vždycky mám radost když se objěví novej věcnej příspěvek.

Autor:  Josef [ čtv 15. úno 2007 23:00:00 ]
Předmět příspěvku: 

gebič píše:
Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... :(. Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... :). Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? :). Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu... 8-)


Jsou místa, kde je poměrně malý odraz a i ten je detekovatelný - viz např. Patočkova ul., kde policajti stávají schovaný v proluce mezi živým protem a měří auta přijíždějící od Vypichu. Zde je detekce na odjezdu i u V1 cca 50m, ovšem paprsek míří na druhou stranu a odražený signal nemá skoro šanci se dostat na druhou stranu vozovky ne? se měří, ale to nevadí, protože tady nebezpečí nehrozí. Ještě se zaměřím na ty Modřany, protože to je jediné místo, které V1 jednou nedetekoval a stále to přikládám špatné instalaci spínaného zdroje na chlazení V1.

To dnešní měření je běžná detekce, chlazení bylo prakticky nefunkční, protože jsem měl detektor při testování Targetu vypnutý a zapnul jsem jej až před testovacím průjezdem kolem radaru.

Myslím, že Target je nyní asi nejlepší volba, do 995CZ bych já nežel.

Autor:  Josef [ čtv 15. úno 2007 23:01:00 ]
Předmět příspěvku: 

Robert píše:
Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...

Josef: Pokud má? zájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, že bude o moc lepší ne? X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, že by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem :D

Jinak díky za testy, vždycky mám radost když se objěví novej věcnej příspěvek.


STi jsem viděl v akci a Target ho na odjezdu v pohodě převálcuje, takže testování nemá smysl, každopádně díky za nabídku.

Autor:  Josef [ čtv 15. úno 2007 23:56:00 ]
Předmět příspěvku: 

Přiznám se, že jsem netužil, že X50 je tak slabá. V USA je to brán jako jeden z nejcitlivějších detektorů a říkají, že je mírně slabží ne? V1, ale u nás s V1 (s vypnutým Euro mode) se to nedá srovnávat. Mám pocit, že X50 je na tom mizerně na 34 GHz. Na 34.3GHz to je lepší, nicméně ve srovnání s Targetem je to až o 30% horší detekce (záleží na místě), odjezd je nulový. Každopádně, je to detektor na úrovni Quintezz 7500, ale má menší ružení a samozřejmě lepší funkce.

Autor:  Robert [ pát 16. úno 2007 10:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně to sem si do teď myslel, díky za potvrzení...

Autor:  marsal [ čtv 22. úno 2007 20:58:00 ]
Předmět příspěvku:  Skvělý test

Přížtí měsíc objednávám nové auto, takže mám šanci se zbavit safe glass a znovu se vrátit k detektoru. Na jedné straně se mi safe glass skvěle osvědčil (tepelná pohoda v autě a zlodějům se nepovedlo ani jednou rozbít okno !!), na druhé straně mě chytli za vysoké překročení rychlosti a unikl jsem ztrátě bodů jen se ?těstím.

Jak čtu diskuse, zatím se potvrdily moje obavy u V1 z falešných poplachů a target 550 se ukázal zajímavým, jak jsem předpokládal (tím nechci říci, že jsem expert, jen tomu věnuji čas na zji??ování informací)

Něco chci koupit, target 550 i V1 vypadají zajímavě, za vyzkoužení by stál i laserpro. Každopádně potřebuji něco nenápadného. ale účinného a snadno přemístitelného do jiného auta.

Josef: zkuste přemýžlet o řežení, že antiradar bude v motorovém prostoru vozidla a přes bluetooth bude komunikovat s telefonem nebo ještě lépe navigací typu TomTom. Pořád mne tohle řežení nepustilo, protože by to byla komplexní ochrana před různými typy měření stylem vše-v-jednom.

Autor:  Rullez [ čtv 22. úno 2007 21:32:00 ]
Předmět příspěvku: 

Rozhoduju se mezi V1 a Targetem,co mi doporučítežJezdím vžude,ale vetšinou jsem v Praze.Nebo mám ještě počkat na nějakou horkou novinku?

Autor:  Josef [ pát 23. úno 2007 00:16:00 ]
Předmět příspěvku: 

No lidé jsou různí :)

Pro Prahu jsem vymyslel HW úpravu na snížení citlivost V1 na úroveň Targetu a falešné poplachy dost zmizí i bez chlazení, ale nevím, jestli si to mám nechat patentovat :D

Autor:  Robert [ pát 23. úno 2007 11:20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef píše:
No lidé jsou různí :)

Pro Prahu jsem vymyslel HW úpravu na snížení citlivost V1 na úroveň Targetu a falešné poplachy dost zmizí i bez chlazení, ale nevím, jestli si to mám nechat patentovat :D


Jestli ten patent nebude moc složitej, a úprava/deúprava potrvá řádově vteřiny, tak sem s nim :D

Autor:  Josef [ pát 23. úno 2007 23:51:00 ]
Předmět příspěvku: 

V podstatě je ta úprava jednoduchá a rychle měnitelná.

Autor:  Josef [ ned 25. úno 2007 23:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zatím to testuju, ale slabá kovová páska nestačí, přes to GHz projdou, až to bude funkční dám vědět. Úprava zadní detekce nestačí :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/