Test citlivosti detektorů jsem provedl na Evropské ul , Praha 6, na pevném radaru 33.99 GHz a následně na radaru ve vozidle PČR 34.05Ghz na Střežovické ulici. Ve Střežovické jsem již testoval pouze V1 na příjezdu a Target 550 oba směry, vzhledem k malé citlivosti Escort 8500 nebyl tento detektor testován.
Target po celou dobu cesty Pankrác - magistrála kolem Hl. nádraží - Praha 6 neměl žádný falešný poplach, Escort 8500 měl 2 poměrně výrazné a V1 měl 2 velmi krátké.
Target je poměrně odolný na falešné poplachy, rozhodně se nedá v tomto srovnat s Bel 945CZ, ale citlivost je velmi podobná. Je velmi odolný i na telefonování bez handsfree, alespoň v síti O2. V1 má mnohem menší odolnost na falešné poplachy v porovnání s Targetem.
Target s V1 nemůže opravdu soupeřit v detekci radarů. Na všech testovaných místech (Evropská, Střežovická, Patočkova a Zlíchovský tunel) jej V1 poráží, na Evropské je to opravdu o hodně. Jsou místa, kde takový rozdíl nebude, ale odhaduji že v 75% bude vítězit poměrně výrazně V1.
Každopádně se Target Euro 550 jeví jako výborný detektor prakticky bez falešných poplachů s velmi dobrou citlivostí a v současné době za podobnou cenu nelze lepšího koupit. Escort 8500 X50 naopak propadl v testování a tento detektor je u nás nepoužitelný, detekce na odjezdu je vždy na úrovni radaru resp. až kousek za ním a to bylo ověřeno i v Patočkově ulici na měřící ceduli 34.3 GHz. I detekce na příjezdu je velmi slabá. Zde by asi pomohlo Ka Narrow, ale to z výrobce asi nevyrazíme.
Na obrázku jsou uvedeny vzdálenosti detekce radaru levá strana/pravá strana analogicky k bodům na obrázku. Detektory Target a V1 byly umístěny na sl. cloně, detektor Escort byl na dolní části předního skla, vše v horizontální poloze. Vertikální jsem netestoval z důvodu, že tuto polohu používá výrazně méně lidí.
Nejprve ulice Evropská.
Nyní ulice Střežovická.