Abychom měli testování detektorů kompletní zapůjčil jsem si detektor Bel STi Driver, ktery je nejdra??í ze všech Bel modelů. Provedeni detektoru je velmi kvalitni (magneziový kryt) a na prvni pohled upouta kvalitou zpracování. SW Menu je velmi podobné jako u Escortu 8500 X50. Tak jako u tohoto detektoru nelze u STi navolit režim Ka Narrow.
Najezdil jsem s detektorem po Praze (včetně míst, kde je ružení) asi 500km mimo Prahu 450km. Za celou dobu detektor neměl jediný falešný poplach, ovšem to lze přičíst i tomu, že Ka pasmo je v rezimu Wide. Na úsekové měření nereaguje nikdy.
První test proběhl na Evropské, kde detektor měl poměrně služný úspěch (na režim Ka Wide).
Další test proběhl na Patočkově ul. v Praze 6 na měřící ceduli. Zde byla citlivost na příjezdu srovnatelná s Bel Target 550, ovšem na odjezdu začal detekovat radar až za cedulí (2 testy). Na této ceduli se evidentně odhalí detektor, který nemá Ka Narrow!! Třetí test u Zlíchovského tunelu - o 20% horší citlivost ne? Target 550.
Měl jsem i ?testí, že jsem potkal při testování auto MP se zapnutým radarem. Toto auto, která jelo přede mnou dokázal detekovat na cca 60 metrů.
Celkově to je velmi povedený detektor, který kdyby měl Ka Narrow byl byl možná jednička na nažem trhu. Takto je to bohužel detektor, který dokáže většinou odhalit Ramer v obou směrech, ale citlivost je velmi slabá v porovnání s V1 nebo Target 550. Na některých místech by byla ale detekce kritická, nebo žádná.