Trochu jsem vás promazal a upravil ke slušnosti. Smazané posty jsou v samostatném vlákně na smetišti, kde můžete pokračovat, upravené posty jsou nenávratně pryč. Prosím všechny o držení se věcné stránky a zanechali osobních invektiv.
Ad Protector vs ostatní: Sám mám na jednom autě STiR + ALP samostatně + v mobilu funkční databázi stacionárů apod., v druhém voze Protectora v plné výbavě.
Dokud jsem jezdil jen s verzí vše samostatně, byl jsem spokojený, akorát jsem jednou proletěl stacionár, protože mi telefon zrovna zazvonil a zrušil varování. Do PII jsem ani moc nechtěl jít, přeci jen se držel myšlenky čím jednodušší tím lepší. Nicméně po osobní zkušenosti s PII aktuálně toto řešení preferuji.
1. Vyfiltrovat si databázi pro mne znamenalo opravdu dost hodin práce - i když vezmu jako základ veřejnou db na poi.cz, tak jsem jí musel věnovat dost práce, aby byla použitelná. Navíc investice do placené verze aplikace Radardroid + cca 2 hodiny práce na překlopení databáze do formátu zkousnutelné pro aplikaci + trvalé sledování internetu o nových stacionárech, které se např. v Praze množí docela rychle + opakované dotazy datovou schránkou na příslušné úřady k získání relevantních informací 2. Namontoval jsem sám různá zařízení na 6 aut, ale pokud montuji na plnou neviditelnost alá ar.net, tak mi jedno auto trvá celý víkend, což ne každý je o ochoten/schopen investovat. A to jsem ve vší skromnosti poměrně manuálně zručný, ale např. najít průchodku do kabiny u francouzkých aut je oříšek na hodiny, pokud nejsi automechanik 3. Musel jsem investovat cca desítku do vlastní laserové pistole, abych mohl montáž otestovat - kdo někdy montoval a používal laser, tak ví, že to není samosebou 4. Zajímá mě radarová frekvence (nejjednodušší odlišení FP), tedy u STiR musím mít display viditelně, což není úplně košér, stejně tak i odlišení FP u ALP, kdy v ČR poplach u mýtné brýny "Poliscan" znamená jistě FP, což u čistého ALP neodlišíš 5. Servis prodejce - nevím jak tobě, ale mě v záruce odešly už 3 čidla AL RX, 1x mi vadný reproduktor vyzkratoval STiR s nutností výměny celé sady a 1x vyplavená hlava STiR, vše vyřešeno u prodejce v rámci záruky, což se cení 6. Vzhledem k nákupu zařízení do zmiňovaných 6ti aut v průběhu několika let (navíc já sám mám v jenom autě 4 zařízení a v druhém 3...) jsem se dostal na slevu, která činí zboží v ČR zajímavější 7. Vzhledem k tomu, že se jedná u multifunkční bezpečnostní zařízení homologované k provozu na pozemních komunikacích v ČR, je možné ho koupit na ičo...
Toto jsou argumenty, které pro mě ospravedlňují vyšší cenu v ČR oproti individuálnímu dovozu. Pokud se cena v ČR někomu nelíbí, samozřejmě mu nikdo nebrání jít na vlastní pěst. Toť pro začátek za mě.
|