Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

AR a mráz
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=2&t=198
Stránka 1 z 3

Autor:  snail [ sob 22. pro 2007 23:02:00 ]
Předmět příspěvku:  AR a mráz

Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?

Vždy se upozorňovalo pouze na ?kodlivost vypékání detektoru na sluníčku, ale co mráz? Dokážu si představit kondenzaci vody při velkém výkyvu teploty po nastartování, ale máte někdo zkušenost, že by prokazatelně v příčinné souvislosti vypověděl službu?
A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?

???

Autor:  shwaara [ sob 22. pro 2007 23:26:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: AR a mráz

snail píše:
Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?
Vždy se upozorňovalo pouze na ?kodlivost vypékání detektoru na sluníčku, ale co mráz? Dokážu si představit kondenzaci vody při velkém výkyvu teploty po nastartování, ale máte někdo zkušenost, že by prokazatelně v příčinné souvislosti vypověděl službu?
A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?
???

Ja ho kvuli vlhkosti a nebezpeci kradeze nenechaval v aute ani na podzim. V zime to IMHO urcite musi mit nejaky vliv na zivotnost, ktery se treba neprojevi behem zarucni doby, ale treba az za dyl. Taky me zajima odpoved prodejcu.

Autor:  Josef [ ned 23. pro 2007 11:17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu, že v detektoru není žádná pohyblivá součástka, elektronice mráz nevadí, někdy dokonce naopak. Detektor má dostatečný pracovní rozsah, aby pracoval v nažich podmínkách bez problému. Naopak se může na Slunci v autě přehřát a zničit. Pracovní rozsah teplot je -20/+70°C.

http://www.valentine1.com/specs/

Autor:  shwaara [ ned 23. pro 2007 11:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef píše:
Vzhledem k tomu, že v detektoru není žádná pohyblivá součástka, elektronice mráz nevadí, někdy dokonce naopak. Detektor má dostatečný pracovní rozsah, aby pracoval v nažich podmínkách bez problému. Naopak se může na Slunci v autě přehřát a zničit. Pracovní rozsah teplot je -20/+70°C.
http://www.valentine1.com/specs/

No dobros, ale je v nem elektronika. A kdyz se v nem kondenzuje vlhkost, mohlo by mu to vadit, ne?

Autor:  Josef [ ned 23. pro 2007 12:04:00 ]
Předmět příspěvku: 

Předpokládám, že desky i součástky jsou lakované, tedy se základní ochranou proti vlhkosti. Jenom je potřeba uvážit v jakém případě kondenzuje vlhkost? Jedině, když je detektor studenější ne? teplota vzduchu v jeho okolí a to nastane kdy, když je detektor umístěn vně vozu?

Autor:  shwaara [ ned 23. pro 2007 12:07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz je detektor pres noc uvnitr vozu, ma cca stejnou teplotu jako je venku. Kdyz nasednes, zatopis, zvysis tepletu uvnitr vozu a IMHO se v detektoru zacne srazet vlhkost. Tak mi to prijde logicky...

Autor:  Josef [ ned 23. pro 2007 12:27:00 ]
Předmět příspěvku: 

Otázka zněla, když je vně vozu... Ano nastanou speciální případy, např. vjezd do pozemních garáží apod., ale detektor je chráněn vnějším obalem i svým vlastním, a ne? se k němu vlhkost dostane, je vypnutý. Jezdím takto s V1 asi rok, bez jediného problému....

Autor:  shwaara [ ned 23. pro 2007 12:31:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: AR a mráz

snail píše:
Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?
???

Nevim, prijde mi, ze se Snail pta na nechani detektoru UVNITR auta. VNE = mimo auto....

Autor:  Josef [ ned 23. pro 2007 12:56:00 ]
Předmět příspěvku: 

Snail měl dvě otázky, já jsem odpovídal na tu druhou... "A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?"

Jinak uvnitř auta to není takový problém, detektor se poměrně rychle po zapnutí zahřeje a tak nemá vlhkost moc velkou šanci kondenzovat...

Autor:  shwaara [ ned 23. pro 2007 13:03:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef píše:
Snail měl dvě otázky, já jsem odpovídal na tu druhou... "A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?"

Jinak uvnitř auta to není takový problém, detektor se poměrně rychle po zapnutí zahřeje a tak nemá vlhkost moc velkou šanci kondenzovat...

Jo takhle, tak to uz chapu, ja se zameril prave na tu prvni cast otazky:)

Autor:  Josef [ ned 23. pro 2007 13:04:00 ]
Předmět příspěvku: 

V poho :)

Autor:  shwaara [ ned 23. pro 2007 13:05:00 ]
Předmět příspěvku: 

Vesele Vanoce :D

Autor:  x2005 [ ned 23. pro 2007 14:10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dle výrobce V1:

Citace:
Temperature Range:
Operating: -20°C to +70°C (-4°F to +158°F)
Storage: -30°C to +85°C (-22°F to +185°F)
http://www.valentine1.com/moreinfo/pdf/specs_pg31.pdf


Otázkou je ovšem tepelná stabilita použitých součástek.

Autor:  snail [ ned 23. pro 2007 19:28:00 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za diskusi, odpověděli jste mi docela dobře - AR v mém umístění nechci sundavat, ž mám špatný kontakt v konektoru.

PS: Hlavní otázka byla ta první, druhá byla pouze doplňující

Veselé narozeniny všem :lol:

Autor:  VlaK [ ned 23. pro 2007 22:45:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych se toho nebal...pak by stejne trpelo i autoradio a elektronika v aute...budte v klidu :)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/