Právě je čtv 26. lis 2020 19:21:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AR a mráz
PříspěvekNapsal: sob 22. pro 2007 23:02:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 4816
Bydliště: Praha
Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?

Vždy se upozorňovalo pouze na ?kodlivost vypékání detektoru na sluníčku, ale co mráz? Dokážu si představit kondenzaci vody při velkém výkyvu teploty po nastartování, ale máte někdo zkušenost, že by prokazatelně v příčinné souvislosti vypověděl službu?
A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?

???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: AR a mráz
PříspěvekNapsal: sob 22. pro 2007 23:26:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
snail píše:
Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?
Vždy se upozorňovalo pouze na ?kodlivost vypékání detektoru na sluníčku, ale co mráz? Dokážu si představit kondenzaci vody při velkém výkyvu teploty po nastartování, ale máte někdo zkušenost, že by prokazatelně v příčinné souvislosti vypověděl službu?
A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?
???

Ja ho kvuli vlhkosti a nebezpeci kradeze nenechaval v aute ani na podzim. V zime to IMHO urcite musi mit nejaky vliv na zivotnost, ktery se treba neprojevi behem zarucni doby, ale treba az za dyl. Taky me zajima odpoved prodejcu.

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 11:17:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Vzhledem k tomu, že v detektoru není žádná pohyblivá součástka, elektronice mráz nevadí, někdy dokonce naopak. Detektor má dostatečný pracovní rozsah, aby pracoval v nažich podmínkách bez problému. Naopak se může na Slunci v autě přehřát a zničit. Pracovní rozsah teplot je -20/+70°C.

http://www.valentine1.com/specs/

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 11:50:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
Josef píše:
Vzhledem k tomu, že v detektoru není žádná pohyblivá součástka, elektronice mráz nevadí, někdy dokonce naopak. Detektor má dostatečný pracovní rozsah, aby pracoval v nažich podmínkách bez problému. Naopak se může na Slunci v autě přehřát a zničit. Pracovní rozsah teplot je -20/+70°C.
http://www.valentine1.com/specs/

No dobros, ale je v nem elektronika. A kdyz se v nem kondenzuje vlhkost, mohlo by mu to vadit, ne?

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 12:04:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Předpokládám, že desky i součástky jsou lakované, tedy se základní ochranou proti vlhkosti. Jenom je potřeba uvážit v jakém případě kondenzuje vlhkost? Jedině, když je detektor studenější ne? teplota vzduchu v jeho okolí a to nastane kdy, když je detektor umístěn vně vozu?

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 12:07:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
Kdyz je detektor pres noc uvnitr vozu, ma cca stejnou teplotu jako je venku. Kdyz nasednes, zatopis, zvysis tepletu uvnitr vozu a IMHO se v detektoru zacne srazet vlhkost. Tak mi to prijde logicky...

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 12:27:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Otázka zněla, když je vně vozu... Ano nastanou speciální případy, např. vjezd do pozemních garáží apod., ale detektor je chráněn vnějším obalem i svým vlastním, a ne? se k němu vlhkost dostane, je vypnutý. Jezdím takto s V1 asi rok, bez jediného problému....

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: AR a mráz
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 12:31:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
snail píše:
Jak moc vadí nechávat AR teď v autě přes noc s teplotami kolem -8"C ?
???

Nevim, prijde mi, ze se Snail pta na nechani detektoru UVNITR auta. VNE = mimo auto....

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 12:56:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
Snail měl dvě otázky, já jsem odpovídal na tu druhou... "A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?"

Jinak uvnitř auta to není takový problém, detektor se poměrně rychle po zapnutí zahřeje a tak nemá vlhkost moc velkou šanci kondenzovat...

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 13:03:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
Josef píše:
Snail měl dvě otázky, já jsem odpovídal na tu druhou... "A co třeba V1 v masce, ten musí trpět výkyvy ještě více ?"

Jinak uvnitř auta to není takový problém, detektor se poměrně rychle po zapnutí zahřeje a tak nemá vlhkost moc velkou šanci kondenzovat...

Jo takhle, tak to uz chapu, ja se zameril prave na tu prvni cast otazky:)

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 13:04:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2187
Bydliště: Praha
V poho :)

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 13:05:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1591
Bydliště: Bezdomovec
Vesele Vanoce :D

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 14:10:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Dle výrobce V1:

Citace:
Temperature Range:
Operating: -20°C to +70°C (-4°F to +158°F)
Storage: -30°C to +85°C (-22°F to +185°F)
http://www.valentine1.com/moreinfo/pdf/specs_pg31.pdf


Otázkou je ovšem tepelná stabilita použitých součástek.

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 19:28:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 4816
Bydliště: Praha
Děkuji za diskusi, odpověděli jste mi docela dobře - AR v mém umístění nechci sundavat, ž mám špatný kontakt v konektoru.

PS: Hlavní otázka byla ta první, druhá byla pouze doplňující

Veselé narozeniny všem :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007 22:45:00 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. srp 2007 00:00:00
Příspěvky: 172
Bydliště: Zlín, Brno
Ja bych se toho nebal...pak by stejne trpelo i autoradio a elektronika v aute...budte v klidu :)

_________________
No pain no gain.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz