Právě je pon 09. čer 2025 17:21:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tak mi kleklo auto :?
PříspěvekNapsal: pon 19. led 2009 01:26:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5109
Bydliště: Praha
Tak jsem dneska nedojel :? Po cca 20 km zvuk z motoru při každé akceleraci jako velký aerodynamický ?um či ?ustění, po cca 30 km ?kubání auta při hranici 1500 otáček, co? jsou u mne otáčky spínání turba, víc ne? 80 se auto nerozjelo a vzadu černý kouř a smrad nespálené nafty. Napadlo mě turbo (cca 120 000 km najeto), po konzultacích jsem se raději nechal odtáhnout na laně (z Hradce, na odtahovku se mi nechtělo čekat a tchán jel kousek za mnou) a ještě v noci předal do servisu - chválím Automnont servis v Hloubětíně - v 23:15 po předchozích opakovaných telefon. konzultacích v neděli večer si auto přijeli převzít do servisu ! Servisman si motor poslechl a mluvil něco o interkoleru (???) - pravda je, že auto jsem na chalupě posadil břichem (motorem) na sníh, ale pouze na plocho a normálně jsem vyjel...
Tak jsem zítra zvědavej, co mi řeknou :|x


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 19. led 2009 09:12:00 
Offline
nováček

Registrován: úte 08. črc 2008 00:00:00
Příspěvky: 12
Něco podobného udělal nový Outlander 2.0Di-d, během 40 000km se zastavil 3x. Poprvé i podruhé se uvolnila hadice od turba a potřetí byl zkratovaný čip, ale neřekli jaký. Stejné příznaky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 19. led 2009 15:39:00 
to Ice: 905tis? To je uz motor podle meho na odpis... :D Pak dej snail vedet jak jsi dopadnul, jelikoz mam taky Diesela a tohle co popisujes neni zrovna pekne... :|x


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 19. led 2009 16:47:00 
Offline
štamgast

Registrován: úte 24. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2496
Pokud se uvolní hadice od turba nebo povolí intercooler (třeba po nárazu) tak není přetlak a auto jede jako bez turba. ŘJ by měla přejít do nouzového režimu a jelikož není dostatečný přetlak v sání, tak chybí i více ne? polovina výkonu. Dá s tímto problémem dojet i delží vzdálenost, jen to nesmí být auto s DPF, který by na 99% by dostal ucpávací dávku sazí a pak by to ŘJ mohla vyhodnotit jako závažnou chybu a vypnula by motor sama. Je jasné, že zároveň poleze nahoru i spotřeba.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 19. led 2009 22:02:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5109
Bydliště: Praha
pepek a palda - bingo - utržená hadice turba (možná od sněhu, když jsem čumákem dělal rolbu). Auto ž je doma a ani nesundavali nárazník, takže nemusím kontrolovat seřízení "světel" ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz