Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

multaradar cd na slovensku
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=17&t=7
Stránka 5 z 13

Autor:  řidič BOB [ pát 13. led 2012 00:30:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Sem jsem to nepostoval, takže:

Přílohy:
Multaradar - ceny.jpg
Multaradar - ceny.jpg [ 46.25 KiB | Zobrazeno 3674 krát ]

Autor:  řidič BOB [ sob 14. led 2012 14:37:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

je hezké, že jinde jí také postli, když nejdůležitější části už byly venku :D
Doufám, že se SK orgány budou trochu zajímat, proč se koupila technika 4.5x dražší než cena vozidla (a bez výběrového řízení) a jakou úlohu v tom hraje slovenský prodejce antiradarů, který se veřejně netají tím, že pouze jím prodávaný produkt je schopen tento radar úspěšně detekovat a na svých stránkách rovněž nabízí i onen Multaradar ;-)

ragamix: a ano - 12.1. to byla exkluzivní informace, i když byla nalezena ve veřejném zdroji - ať se Vám to líbí nebo ne :lol: Stejně, jako byly Vaše informace o nákupu Multaradaru exkluzivní v době, kdy smlouva ještě nebyla podepsána. ;) ALe s tím rozdílem, že já čerpám z veřejných zdrojů a Vy asi ze zdroje, který zbyl z předraženého prodeje Multaradarů pro PSR. Jo, chlubit se korupčním jednám, to chce už slušnou kuráž.

Autor:  Robert [ sob 14. led 2012 15:52:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Co se týče detekce Multaradar CD:

Beltronics a Escort segmentované K pásmo (3 segmenty) nasazuje do nových modelů už cca půl roku, průběžně model po modelu. Nová STička jej mají pokud vím už taky cca 3-4 měsíce, dále 9500ix, myslím, že nová RX65 taky. U ostatních modelů si nejsem jist, protože jsem to nikdy neřešil - K pásmo se nepoužívalo.

Co se týče detekce Multaradaru CD, tak někteří zasvědcení tvrdí, že je radarová hlava stená jako u Multaradaru C, který se dal detekovat bez problému. Podle dalších zdrojů ani vysílací výkon není nijak výrazně nižší - to psal tuším na starém fóru msp_x který to nějak složitě vypočetl. Danou frekvenci většina v současnoti prodávaných detektorů detekuje, takže není důvod, proč by neměly detekovat Multaradar. Samozřejmě podmínkou je aktivní K pásmo. Jaké detekce budou se ale dozvíme asi až teprve ty Multaradary tamní policie začne používat a až někdo udělá relevantní testy a zatím se jedná pouze o teorii.

Ragamix Multaradar asi jako jeden z mála měl možnost testovat, ale (i přes to že jeho hlavním prodejním argumentem na Slovensku je to, že Stinger umi detekovat Multaradar) veřejně nyní tvrdí, že vyzkoušet STičko, který měl tou dobou v autě neměl čas, takže vlastně neví, a ví pouze o Stingeru, protože ten testovat čas měl. Nakolik se jedná o alibizmus, nebo fámu šířenou za účelem zastrašování zájemců o Beltronics, nebo Escort lze nyní jen spekulovat... Podobně se vyjadřuje Antiradary.cz, který ale bystře přispěchal s myšlenkou, jak Beltronics s Escort je slatně taková "US" verze a jedině Stinger to bude detekovat spolehlivě. Vzhledem k tomu, že Multaradar CD nikdy neviděl, netestoval a vaří jenom z vody, beru to jako "marketingový blud"...


Filtrování K pásma:

Samozřejmě že s K pásmm to asi bude v dohledné době složitější než s Ka pásmem, ale za posledních pár let doba zásadně pokročila a moderní detektory (Beltronics, Escort, Stinger, dokonce i nějaké LOW-END značky využívající GPS) již vesměs umí K pásmo více/méně účinně filtrovat.

1. Segmentace K pásma = stejně jako u Ka narrow máte aktivní jen tu část, na které v dané lokalitě radary vysílají. Takováto segmentace může sama o sobě ulevit od 30 - 80% falešných poplachů, v závislosti na lokalitě.
2. Filtrace pomocí GPS - manuální: Tam kde máte poplach, zmáčknete tlačítko, detektor si zapamatuje polohu a frekvenci a příště již poplach na daném místě nebude signalizovat.
3. Filtrace pomocí GPS - automatická: Některé detektory mají funkci (u Beltronics je to AutoLook), že když 3x projedete kolem stejného zdroje poplachu v K pásmu, po čtvrté Vám tento signál detektor již nehlásí. Pokud je to tedy reálný radar - třeba stacionár, je nutno jej manuálně přidat jako vlastní GPS bod, aby jste na tom místě příště byli varováni. Tato filtrace funguje pro místa, kde jezdíte často prakticky na 100%.
4. Filtrace pomocí vlastních segmentů K pásma. Tuto funkci zatím pokud vím neumí žádný detektor, u Stinger DSI se o to pokoušejí, ale umí vlastně jen ořezat K pásmo zezhora a zezdola - pracují pouze s jedním segmentem, ale aspoň něco. V Protectoru plánujeme tuto možnost podstatně zdokonalit (technické info po mě nechtějte - rád bych také jednu konkurenční výhodu :). Tato filtrace může sama o sobě odstranit také cca 60-90% falešných poplachů.
5. Jsou ještě další způsoby, ty si ale prozatím také nechám pro sebe...

Z výše uvedeného je vidět, že ačkoli používání K pásma je určitě nepříjemnou změnou, není to neřešitelným problémem a za poslední 3 roky se výrobci ve filtraci posunuli z 0% na cca 90%. To už je relativně rozumné a zapnuté K pásmo tam, kde se v K pásmu měří začíná dávat smysl... Jsem si jist, že do konce letošního roku se dočkáme ještě dalšího podstatného zlepšení filtrace a budeme s K pásmem asi tam, kde byly radarové detektory před 5 lety s Ka pásmem...

Autor:  normicek [ úte 17. led 2012 09:51:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Robert píše:
......Z výše uvedeného je vidět, že ačkoli používání K pásma je určitě nepříjemnou změnou....
//EDIT: takhle tupě a zbytečně vloženou citaci jsem zeditoval //


já jsem na sk stále a včera se zpnutým K pásmem na Qi 45 to bylo peklo - nepoužitelné

Autor:  řidič BOB [ úte 17. led 2012 11:37:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Zkus tu 9500 s vysegmentovanym Kackem ;-)

Autor:  řidič BOB [ úte 17. led 2012 20:37:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Tak už si podivného nákupu v Sk všiml i druhý nějčtenější internetový web o autech - Autoforum.cz
A tady je článek: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/jed ... slovensku/

Autor:  Josef [ stř 18. led 2012 09:10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

To je tak, když je někdo nenažranej a ještě u toho mlaská, je to ukázka toho, jak se to nemá dělat.

Autor:  řidič BOB [ stř 18. led 2012 19:05:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Dnes bylo, ministrem vnitra SR, plnění předmětné smlouvy pozastaveno a bylo započato šetření. Do jejího ukončení nebude přebráno jediné vozidlo z této smlouvy.

Autor:  pepek [ stř 18. led 2012 19:15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Že byl teď některých zúčastněným hornouherákům začalo být horko? :-)

Autor:  řidič BOB [ stř 18. led 2012 19:46:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

http://ekonomika.idnes.cz/slovensko-sto ... anicni_fih

Citace:
Multaradar prý najednou dokáže naměřit auta ve třech jízdních pruzích, je odolný vůči takzvaným antiradarům a jeho namontování v autě údajně nelze zvenčí poznat. Policie spočítala, že investice do jednoho radaru se na vybraných pokutách vrátí během šesti měsíců. Podobný přístroj značky Ramer je údajně dražší než Multaradar.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/slovensko-sto ... anicni_fih


Takže pane mluvčí: stačí se podívat do specifikace Ramer10 a letmým pohledem bude zcela jasné, že Ramer10 umí také 3 jízdní pruhy ;-)
A co se týká informace, že Ramer je dražší než Multaradar?? Tohle lze vyvrátit s kalkulačkou v ruce na nedávném tendru na české policejní speciály...takže pojďme na to:
Cena zakázky: 1500000,-
Ceníková cena auta Passat 3.6FSI: 962 000,-
Předpokládaná sleva: 25% - což je po slevě: 721500,-
Takže: 1500000,- - 721500,- = 778500,-
777500/26 = 29950€. A to jsem nepočítal majákovou techniku, houkajdu, další zdroj, atd.
A stejně mi vychází, že 29950€ je méně než 48000€ :-)
Nebo se nám někdo snaží namluvit, že ze zakázky 1500000,- musíme odečíst cenu Rameru10, který je od Multaradaru podle mluvčího dražší o celých 65€ - což znamená (pro jednoduchost počtů) 48000€ (1248000Kč) a vyjde nám částka (opět bez majákové a další techniky), kterou by tedy asi měl stát Passat 3.6FSI, čili: 252000,- Kč nebo 9690€ - a to je cca cena, za kterou V SK koupili Fabie 1.2TSI 63kW :D :D :D
Kdo a co se nám to vlastně snaží namluvit??

Autor:  VS [ stř 18. led 2012 20:10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

sem hoodně zvědav jak to dopadne.....asi bych se ragamixovy hooodně vysmál kdyby to zrušili a koupili R10
Bobe...R10 umí meřit 4pruhy!!!
snad dostanou rozum a koupí prověřené ramery s databází SPZ navíc oprati MR

Autor:  řidič BOB [ stř 18. led 2012 20:20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Vím, že R10 to umí... akorát "hovorca" to nějak nepobral ;-)

Autor:  pepek [ stř 18. led 2012 20:38:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

Za 600K bez DPH si může R10 koupit kdejaký Franta z ulice.

Autor:  řidič BOB [ stř 18. led 2012 20:46:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

No vidíš...a slovenská mluvka se chlubí tím, že odněkud z Dubnice jej kupují ještě o 65€ dráž než MultaradarCD :D

Citace:
Rovnako lživé je aj obvinenie autora, že nákup bol predražený. Pre porovnanie: spoločnosť ZŤS Elektronika SKS s.r.o. zapožičalo v októbri minulého roka zabudované radary značky RAMER 10C pre vozidlá Krajského riaditeľstva PZ v Košiciach. V zmluvách o výpožičke zverejnených v Centrálnom registri zmlúv je zo strany požičiavateľa vyčíslená hodnota tohto typu zariadenia vo výške 45 600,- EUR s DPH. Cena Multaradaru uvádzaného v článku je 44 544,- EUR s DPH. Návratnosť investície za jeden takýto merač vypočítalo Prezídium Policajného zboru na základe počtu odhalených priestupkov na 6 mesiacov.

Autor:  pepek [ stř 18. led 2012 20:54:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: multaradar cd na slovensku

V hornouhersku je to ještě větší tunel než tady. A těch 600K / kus by se při odběru 20 kusů dalo IMHO ještě snížit

Stránka 5 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/