Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Auta v Praze pojedou pomaleji
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=17&t=56
Stránka 27 z 48

Autor:  rob3rt [ stř 28. kvě 2014 18:47:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Zbytečné gesto, stejně v tom pruhu nikdo nejezdí :D

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ stř 28. kvě 2014 23:33:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

To zase někdo vymyslel píčovinu... Ještě bych udělal jeden pruh pro kolozmrdy.

Autor:  PavlosDriver [ stř 28. kvě 2014 23:50:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

rob3rt píše:
Zbytečné gesto, stejně v tom pruhu nikdo nejezdí :D


To je pravda v tom pruhu stejně nikdo nejezdí :D

Ale kravina je to slušná, ale zase aspoň profící na lince 125 nebudou jezdit stále veprostřed.
Ono pokud to tam bude stát tak teoreticky se to celé dá podjet sjezdem na Braník a najet zpět hned prvním nájezdem zpět na Jížní spojku na Barrandovský most.

Autor:  janatomam [ čtv 29. kvě 2014 10:45:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Profíci na lince 125 jezdí zásadně v levém!!


Autor:  Robert [ pát 30. kvě 2014 11:42:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

rob3rt píše:
Zbytečné gesto, stejně v tom pruhu nikdo nejezdí :D


Já tam třeba jezdím docela pravidelně. Je to jedinej volnej pruh :drunk .

Autor:  x-father [ pát 30. kvě 2014 12:24:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

JJ.

Pravý pruh bývá často ten nejvolnější.

Jak to chtějí dělat před Barrandovským mostem? Tam se to sbíhá an 2 pruhy. To jako budou auta jezdit jedním? Už takhle se to tam zpomaluje.

Autor:  x2005 [ pát 30. kvě 2014 14:58:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Je to celé kokotina. Počítám, že se to v testovacím provozu osvědčí. Aby nezůstal vyhrazený pruh nevyužitý jedním autobusem za 15 minut, tak bych z toho udělal ještě cyklopruh.....

Autor:  cocovina [ pát 30. kvě 2014 15:32:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

... to je nápad! :hand
pak už budou chybět jenom turistický značky.

Autor:  rob3rt [ pát 30. kvě 2014 16:00:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Jasně, co z JS rovnou udělat pěší zónu? :D

Autor:  x2005 [ pát 30. kvě 2014 16:14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Ano, vysázíme stromy, budou tam korzovat matky s kočárky a vyženeme ošklivá auta z města! Teda autobus č. 125 tam jezdit necháme.....

Autor:  x-father [ pát 30. kvě 2014 16:46:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Na dýňovou polívku jste zapoměli :D

Autor:  x2005 [ pon 16. čer 2014 16:10:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

"Budu dělat vše pro to, aby se pilotní projekt rozjel letos na podzim," říká náměstek primátora Jiří Nouza
"Zelená bude nově určena pro ekologická auta a vozy carsharingu,"
Zdroj: http://praha.idnes.cz/novy-system-place ... ntent=top6

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ pon 16. čer 2014 21:12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

x2005 píše:
Ano, vysázíme stromy, budou tam korzovat matky s kočárky a vyženeme ošklivá auta z města! Teda autobus č. 125 tam jezdit necháme.....


Tak nejen pro tvou informaci, ale pro informaci i ostatním pirátům, kteří jako já na BUS pruh z vysoka serou, byl dnes průjezd novým BUS pruhem na JS za poplatek. Vzhledem k velkému množství pirátů se většina řešila domluvou, ale kolega, který jel o 10 minut dříve byl platícím zákazníkem.

Sám příslušník mu potvrdil, že je to skutečně demence, ale oni tam byli na rozkaz a "Musí určitou část pokut vybrat" jelikož si DPP stěžoval, že řidiči tuto Změnu místní úpravy nerespektují a linka 125 jezdí stále se zpožděním.

Obrázek

Obrázek


//// vymazán OFF TOPIC :off: X.

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ stř 18. čer 2014 09:29:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Tak na můj dotaz přišla krásná odpověď... V té lince 125 snad jezdí papaláši, nebo tam jako doplňkovou službu zavedli převoz orgánů a krve.

Cituji vyjádření:

Kód:
Vyhrazený jízdní pruh pro autobusy MHD byl realizován jako zkušební ve formě přechodné úpravy provozu a to na základě zkušeností z provozu autobusů i ostatních vozidel v dotčené oblasti. 
  Dovoluji si upozornit na skutečnost, že se zprovozněním jižní části Pražského okruhu došlo i ke změně dopravního uspořádání na pravobřežním vjezdu na Barrandovský most (na něm 4 jízdní pruhy), kam původně z Jižní spojky ústily 3 jízdní pruhy a z rampy z Modřanské ulice 2 jízdní pruhy a provoz byl proto řízen světelnou signalizací. Od září 2010 na Barrandovský most ústí i z Jižní spojky jen 2 jízdní pruhy a uzel již není řízen světelnou signalizací - toto opatření přispělo ke zlepšení plynulosti běžného provozu. Za uplynulé čtyři roky však intenzity provozu na Jižní spojce dosáhly původních hodnot, byť s lepší plynulostí provozu danou absencí tranzitní kamionové dopravy.
  Při plynulém provozu většina vozidel do táhlého pravého oblouku Jižní spojky před Barrandovským mostem přijíždí levým a středním pruhem, které jsou průběžné. Plynulost jízdy středního jízdního pruhu je obvykle nižší, protože je ovlivněna průpletem proudů vozidel na Barrandovském mostě a před mostem navíc připojováním vozidel z pravého jízdního pruhu (ukončeného na samotném předpolí Barrandovského mostu). Obecně býval pravý jízdní pruh využíván nejméně, protože přeřazení těsně před mostem není s ohledem na rychlosti a intenzity provozu nejpříjemnější manévr.
 Dovoluji si upozornit, že samotné opatření nesnižuje kapacitu Jižní spojky, protože ta je v dotčeném úseku určena právě zaústěním na Barrandovský most ve 2 jízdních pruzích. Naopak zásadní snížení počtu vozidel přeřazujících se těsně před mostem z pravého do středního jízdního pruhu (nově by tak měly činit jen autobusy linky 125) je přínosné pro plynulost a bezpečnost jízdy ve středním jízdním pruhu, jehož reálná kapacita je určována následným průpletem na Barrandovském mostě.
 K Vámi uvedeným argumentům uvádím, že vyjádření se týkala celého úseku mezi ulicí 5. května a Barrandovským mostem, kde by případné vyhrazení jízdního pruhu komplikovalo situaci zejména v oblasti odbočovacích a připojovacích pruhů mimoúrovňových křižovatek (nově vyhrazený jízdní pruh leží pouze v mezikřižovatkovém úseku). Upřesňuji, že linka 125 je ve špičkách pracovních dnů v provozu v intervalu 5, resp. 6 minut a je snahou zajistit její pravidelný provoz v celé trase.
 Provoz bude samozřejmě v rámci ročního zkušebního provozu průběžně sledován a vyhodnocován, nicméně prvotní poznatky z provozu nepotvrzují Vaše obavy.

Autor:  x2005 [ pon 23. čer 2014 10:17:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Auta v Praze pojedou pomaleji

Praha chce zavřít centrum čoudícím autům
http://echo24.cz/a/iztB6/zakaz-vjezdu-praha-chce-zavrit-centrum-coudicim-autum

Velká varianta rozšiřuje zónu dál na východ až k Malešicím, je ohraničena silničním okruhem a na rozdíl od malé varianty zahrnuje například také Holešovice, Libeň, Žižkov, Vršovice nebo Strašnice. Centrum dopravního výzkumu doporučil Praze velkou variantu s tím, že by do zóny směla jezdit jen auta se zelenou plaketou splňujícím nejpřísnější emise EURO 4.

Stránka 27 z 48 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/