Pepek: díky za vysvětlení
BOB: mě se kufr nezvedl, jen jsem si povzdychnul a
kam až tohle všechno zajde.
Ale tomuhle jsem se musel zasmát:
citace:
Ve vnější nákladní přepravě je nezbytné usilovat o vyšší využití kombinované dopravy substrátů prostřednictvím železniční a vodní dopravy. Proto je třeba vytvářet vhodné podmínky pro překládání a krátkodobé skladování zboží ve vybraných pražských přístavech a na nákladových železničních nádražích. Dále je nutné podporovat snahu převést dálkovou přepravu nákladů z dopravy automobilové na dopravy železniční a vodní.Tohle je taková píčovina že jsem se smíchy válel na zemi.
1: všechny pražské přístavy se postupně mění na přístavy pro malá sportovní plavidla. (za chvíli my s velkejma plavidlama budem muset smrdět někde na řece a co nejdál od civilizace.
2: stále zde funguje velká kamionová lobby, pak je železnice a my nikde.
3: ty lodě co tady převáží náklady jsou starý kolem 30ti až 50ti let a nové se nestaví takže až shnijou jiný nebudou.
4: úředník a byrokracie nám dávájí takové podmínky, že se lodní přeprava tady v čechách přestává vyplácet.
5: plavební komory na Vltavě začínají přecházet na režim prosazující malá sportovní plavidla tj: v zimě kdy my můžem stále jezdit tak jezdit nebudeme protože komory budou o víkendech zavřené.
6: ty slavné překladiště a sklady jdou do kelu kvůli výstavbám kanceláří a bytů u vody.
7: staří šífáci vymírají a mladí jdou radši na moře nebo rajchu či holandska než aby tady za pár šupů dělali 14 hodin denně a někdy bez volna. Jen já mladej debil se tady držím neb tuzemskou plavbu mám rád a o ty prachy mi ani tak nejde.
Mám rád nákladní lodě a individuální automobilovou přepravu a tyhle dvě věci mi tyhle odbornický svině v čele s předpisama EU mi je ničí.