Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Maskování SPZ
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=17&t=38
Stránka 3 z 3

Autor:  shwaara [ čtv 17. kvě 2007 22:13:00 ]
Předmět příspěvku: 

btw. nejsou nekde v narazniku cidla airbagu? Nerad bych aby se mi treba ve 200km/h seznamil magnet s cidlem airbagu a hned mi to bezeli spolecne s pyropatronou oznamit mezi oci.... :)

Autor:  shwaara [ pát 18. kvě 2007 12:31:00 ]
Předmět příspěvku: 

No super, tak ted uz jen zbyva najit vhodne silny magnet... btw. znacky jsou opravdu z hliniku, dnes jsem si byl pro novy, tak jsem si je dukladne prohlid:-) Stal jsem tam jak tupec 2hodiny a u okynka vedle mne:
Chlapek: Dobry den, Marcelko, tak dneska toho mam hromadu. Mate v tom vzkaz. Jsou nejaky pekny?
Marcelka: Nene, neni z ceho vybirat, mam tu (vyjmenovala par znacek)
Chlapek: Tak mi dejte tyhle tri.. ukazte? Ja si to napisu, zavolam tomu majiteli a hned vam reknu co a jak...
:shock: To jsem uplne cumel :lol:

Autor:  vpe [ sob 19. kvě 2007 06:05:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ice píše:
ještě co vím tak jsou v motoru senzory a na deformaci že ti airbag nevystřelí když je náraz malý, ale vystřelí až je předek zbořený nad určitou míru.


Senzor celniho narazu je rovnou v" onclick="window.open(this.href);return false;" class="postlink">http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html]v ridici jednotce airbagu - obr dole v tunelu :-) Ta je pevne prikurtovana k podvozku. Po narazu se musi oficialne jednotka vymenit (10.000), softwarove, neautorizovane, ji lze budto vyresetovat anebo prehrat (tzv. nabijeci airbagu viz annonce), ze pak jeste nekdy vystreli neni jiste, ale hlavne, ze se auto po bouracce muze zovavit a udelat z nej nebourane levne :-(

To nevylucuje, ze u drazsich vozidel a jinych znacek, nez VW group (Skoda, Seat, VW, Audi), jsou cidla pro celni naraz jeste nekde jinde, ale zrejme nikde ne v narazniku (to by se mohlo cidlo urvat drive, nez by sepnulo obvod). [i]Vyjma toho cidla ochrany chodcu.[/i]

Cidla na podlaze (pro pricne zrychleni) byla urcena puvodne jen pro ESP (a spolu s cidlem uhlu natoceni volantu, ktery je u VW implementovan v krouzku airbagu pod volantem a prislusnym sw + udaji o otaceni kol z abs) zabezpecuji elektronicky stabilizacni program, coz vlastne neni nic jineho, nez pribrzdovani jedineho kola podle potreby pro vylouceni smyku.

Autor:  Robert [ čtv 24. kvě 2007 22:29:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dle definice zákona jasný antiradar... To je lepší jezdit bez SPZ...

Autor:  Rob-in [ pon 22. úno 2010 13:07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ta moje jiná SPZ měla zajímavou dohru. X hlídek a kontrol si ji nevžimlo, až v jednom pldelákově, kde mě zastavili, protože jsem prudce brzdil před jejich radarem, co? je asi nažtvalo.
Právník tam jezdil a dopisoval si s nimi více jak půl roku, ne? to odložili.
Vyžlo to levněji, ne? pokuta a ještě mě nevzali řidičák. :-)

Autor:  shwaara [ pát 26. úno 2010 23:39:00 ]
Předmět příspěvku: 

Znám jednu osobu blízkou, co jezdila bez RZ po novele 8 měsíců a nikdo to neřežil ... do doby, ne? měla drobné nedorozumění na jednom ?elezničním přejezdu :D

Autor:  emc [ pát 26. úno 2010 23:41:00 ]
Předmět příspěvku: 

shwaara,
přetlačovaná s lokomotivou? Bez RZ jsi jezdil myslím ty, minimálně v oktávce s první edicí RX65...

Autor:  shwaara [ pát 26. úno 2010 23:43:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, s hlídkou PČR :)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/