Ice píše:
ještě co vím tak jsou v motoru senzory a na deformaci že ti airbag nevystřelí když je náraz malý, ale vystřelí až je předek zbořený nad určitou míru.
Senzor celniho narazu je rovnou
v" onclick="window.open(this.href);return false;" class="postlink">http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html]v ridici jednotce airbagu - obr dole v tunelu :-) Ta je pevne prikurtovana k podvozku. Po narazu se musi oficialne jednotka vymenit (10.000), softwarove, neautorizovane, ji lze budto vyresetovat anebo prehrat (tzv. nabijeci airbagu viz annonce), ze pak jeste nekdy vystreli neni jiste, ale hlavne, ze se auto po bouracce muze zovavit a udelat z nej nebourane levne
To nevylucuje, ze u drazsich vozidel a jinych znacek, nez VW group (Skoda, Seat, VW, Audi), jsou cidla pro
celni naraz jeste nekde jinde, ale zrejme nikde ne v narazniku (to by se mohlo cidlo urvat drive, nez by sepnulo obvod). [i]Vyjma toho cidla ochrany chodcu.[/i]
Cidla na podlaze (pro pricne zrychleni) byla urcena puvodne jen pro ESP (a spolu s cidlem uhlu natoceni volantu, ktery je u VW implementovan v krouzku airbagu pod volantem a prislusnym sw + udaji o otaceni kol z abs) zabezpecuji
elektronicky
stabilizacni
program, coz vlastne neni nic jineho, nez pribrzdovani
jedineho kola podle potreby pro vylouceni smyku.
_________________
TyTN + vag CAN a OBD2 CAN diagnostika, TomTom 6, MyGuide 2006, GPS Nokia LD-3W
www.antiradary.biz velkoobchodní prodej