Mohl ses zeptat primo mne :-)
Pokud vim, Berlingo ma H4 zarovku, takze spekulace normalni/bi timto odpada, musis dat bixenon. Resi se to takovym soupatnem na vybojce, nicmene ta sada nestoji malo, rozhodne se ale vyplati. Ostrikovace bych neresil, nema je nikdo a je to jen vymysl urednicka, prakticky vyznam je jediny takovy, ze ti rychleji ubyva voda z nadrzky, pac to ma velkou spotrebu. Spise by bylo potreba vyresit optimalni nastaveni, protoze pri plnem aute bys pak svitil protijedoucim do zubu - i to se da ale dostatecne dimenzovat tak, abys nikdy neoslnil, je to jen o tom.
Zabezpeceni - pokud mluvime o lokalizaci, pak mluvime o GPS (lokalizace pomoci BTS telefonu je vicemene k nicemu, zvlast mimo mesto). Mimo alarmu, ktery zrejme bude nutnosti, jak uz jsme se bavili popremyslej napr. o Patriotu. Veci jako Cobra Connex, Sherlog a podobne jsou sice fajn, ale nemyslim, ze pro auto v tehle cenove kategorii, nehlede na rocni provozni pausaly. Samodomo moduly za 800 napojeny napr. na stary Siemens C55 casto v zime trpi, vypinaji se, jsou nestabilni. Vse je zase ovsem otazkou ceny.
Zkratka - vzhledem k tomu, ze auto parkujes pred okny prace nebo u domu za plotem, alarm by byl spolu se zamkem zpatecky optimalnim zabezpecenim. Je nutno rict, ze pokud nekdo bude chtit auto vzit, vezme ho - a zapomen na to, ze bude vymyslet slozity GPS a GSM rusicky (SMSka vetsinou stejne protece a pokud by byla rusicka tak silna aby ne, vyvolas okamzite dost velkej poplach na pultu operatora). Dneska se kradou auta tak, ze te nekdo sleduje, zjisti, kdy chodis do posilky, pripadne kde jsou tvoje slaby mista (vyjizdis z brany, vylezes z auta a jdes ji zavrit apod.). V te chvili pohodlne zlodej odjizdi.
Result: Dobry alarm a nejake mechanicke zabezpeceni je pro tvuj pripad naprosto dostacujici a bude funkcni.
_________________ No pain no gain.
|