Právě je stř 24. dub 2024 14:27:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:28:57 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
2.2 Duratorq TDCi (200 k), 6st. manuální diesel
225 k/mh max
8,3 sekundy

2.2 Duratorq TDCi (200 k), 6st. automatická diesel
215 km/h 8,6 sekundy

pohotovostní hmotnost 1615kg

2.2 Duratorq TDCi (2179 cm3)
147 kW (200 k) při 3500 min-1
420/450* Nm při 1750 - 3000 min-1


Mondeo bude určitě uvnitř prostorově nejlepší (v daném rozmezí). Ten motor jednoduše umře na otáčky. Pokud je maximum v 3500 otáček, tak už to pak dále prostě nepojede. Nevím, jak po úpravě, zda se posune maximum výkonu nějkam výš.

250 tacho už bude z pořádný skály dolů......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:35:54 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Mondeo 2.0T 200k/240k může jezdit při nějakém rozumném svižném ale plynulém používání jezdit za 9 až 11 litrů po dálnicích (někde okolo +30 nad limit). Což není tak strašný za ticho a výkonovou rezervu. Ovšem "Acho style" je 18 litrů jen to fikne. Dojez je potom 400km na 70 litrů nádrž. Není problém udržovat reálnou rychlost v rozmezí 220 až 240 (po rovině, ne jenom ze skály). Otázka je, zda se to za čas ztracený u pumpy vyplatí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:40:15 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Acho píše:
No otestoval som Mazdu6 175k a Citron C5 160k - obe shit co sa motora tyka ( este to bolo v automate a moja dcera preradi rychlost rychlejsie ako ten simple automat... )


Takže žádné překvapení. Já nejsem žádný VW & TDI fanoušek, ale zahoď předsudky a vyzkoušej zprofanovaný passat TDI 130kW DSG. Na dálniční přesuny je to ideál. Osobně mi nevyhovuje jak padají otáčky příliž nízko ve městě nebo při dobržďování a následném výjezdu ze zatáček. Taky mi vadí dunění a hluk těch kamen, ale proti fordovskému TDCi to bude posun dramaticky k lepšímu.

Výkonová křivka a chování DSG lze upravit - viz můj odkaz dříve.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:48:54 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Pasat aj ked slabsi som s DSG jazdil cca 2 tyzdne a nemozem si pomoct, mne ten automat nejako nerozumie - alebo ja jemu :))) Preradovanie tam bolo sice o neporovnanie rychlejsie ako na tom co som testol dnes, ale proste mi vadi, ze ked ides v kolone a ides predbiehat, tak najpr kickdown, potom pol sekundy nic a az potom to zacne ist... Ano riesti to manualny rezim, ktory som potom vacsinou vyuzival ( len ked som pristal v Budapesti nejako smrdel olej v prevodovke - ale nic sa jej nestalo... ),ale manual je manual...

Takze ja na automat fakt nie som...

EDIT: Ono to je o preferanciach, nehovorim ze automat je zly alebo dobry, proste mi len nesedi...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:55:49 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
OK, vždyť dělají i manuál 6ti kvalt. Já jsem myslel, že hledáš automat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:58:47 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Jojo manual - OK dik za tip, pojdem kuknut aj pasat, max vykonu to ma v 4,100 otackach co by realnej maximalke mohlo pomoct...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 15:17:34 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
Acho to má těžký...jízdní styl má na 550i ale spotřebu by chtěl mít jako na staré 1,9TDi :rofl
stejně si zas koupí mondeo :chuckle

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 15:23:22 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
VS píše:
Acho to má těžký...jízdní styl má na 550i ale spotřebu by chtěl mít jako na staré 1,9TDi :rofl
stejně si zas koupí mondeo :chuckle


No mondeo... To uz by bolo stvrte ( na kazdom cca 150t km... ) Prave preto pozeram aj po niecom inom po tom ako sa nam otvorila Car Policy na "akukolvek" znacku...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 15:27:47 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
Acho píše:
na kazdom cca 150t km...

u tebe to je řádně naložených 150t km....to by si ford měl odkoupit za plnou cenu a předvádět jako důkaz kvality

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 16:24:32 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
VS píše:
Acho píše:
na kazdom cca 150t km...

u tebe to je řádně naložených 150t km....to by si ford měl odkoupit za plnou cenu a předvádět jako důkaz kvality

Je to klasika. V závodním režimu se najeté kilometry násobí třema. :sweat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 16:27:01 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Acho píše:
Jojo manual - OK dik za tip, pojdem kuknut aj pasat, max vykonu to ma v 4,100 otackach co by realnej maximalke mohlo pomoct...

Reálně ten motor funguje v pohodě do 4500 a když třeba potřebuješ dokončit předjíždění, tak se dá vytočit až na 5200 otáček, kde plynule zdechne. O takovýhle věci se inženýrům z fordu nezdá ani v nejdivočejším snu (po párty s holkama z marketingu.....) :chuckle


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 17:58:43 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Acho: Pokud máš možnost, zkus si někde půjčit třeba toho passata a doporučoval bych 3,6 benzín. Vyzkoušíš si spotřebu (já měl dlouhodobou okolo 12,8 a to jsem jezdil celkem "krev". Kdybych jezdil na půl plynu, aby to jelo cca jak to naftový Mondeo, tak budu někde na 11l a za ten více než 100 koňovej rozdíl ten jeden litr spotřeby stojí a ve 120k ušetříš u výměny řemenu a případně turba. Brzdy to má i v sérii dobrý (myslím že o dost lepší než Mondeo) a navíc budeš moct s majákem jezdit úplně v klidu protože si tě budou plýst s PSR... Případně "teplo" varianta CC :).

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 21:06:50 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Z principu vyšší účinnosti dýzlu proti benzínu budou vždy srovnatelný kamna (tj. srovnatelný objem/počet válců/výkon/hmotnost auta/převodovka/pohon 4x4 atd) při srovnatelný jízdě o nějakých 20% až 30% úspornější. Žádný zbožný přání (typu 3.6V6 4x4 DSG úspornější než 2.0TDCi 6MT předohrab) na tom nic nezmění. Samozřejmě, když někdo jezdí za hranicí možností daného motoru (jako Acho), tak se jeho spotřeba s kamnama potkává s spotřebou 3.6V6. Ale když dvě takový auta pojedou normálně s normálním řidičem jako lidi, tak kamna za 7, benzín za 10. Na tom není co vyšpekulovat. To je prostě v účinnosti motoru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 21:13:00 
3.6V6 má navíc ve spotřebě strop - velmi vysoké dálniční tempo neudělá víc než 17l. Samozřejmě, že jsou to velmi časté zastávky u pumpy...ale zase z vlastní zkušenosti vím, že i 170k TDI umí za 14l a rozhodně to není taková zábava :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 21:18:52 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. úno 2012 14:48:47
Příspěvky: 3036
Bydliště: Brno, Brusel, Bratislava
jde jen o to, jestli se něco jako 3.6 vejde do cenového stropu u Acha, že jo...

_________________
Dunning-Kruger efekt je zlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz