Skoro si příjdu, že jsem strůjcem zákazu antiradarů. Uznávám, že ne všechno v reportáži bylo tak jak by mělo, ale víc jsem s tim ž dělat nemohl...
Koncem loňského roku, jsem byl osloven jedním zákazníkem, (nechal si montovat 975 a DUAL) a mimo jiné je jedním z hlavních sponzorů AutoAslonu. Ten mi sdělil, že Prima připravuje reportá? o antiradarech a že jelikož byl s nažimi službami velice spokojen, navrhuje nám možnost účastnit se natáčení a nabízí možnost reportáži eventuelně trochu pozměnit scénář dle nažich představ a hlavně možnost zajistit tak nažim produktům dost dobrou reklamu.
Tato nabídka se mi samozřejmě velice líbila, protože jsem v ní viděl možnost zlepžení obecného povědomí o detektorech Beltronics EURO.
Při plánování reportáže jsem se dozvěděl, že byly v plánu testy s tím, co vlastní ?táb AS... Čili 965ky pseudo CZ (RX65) o kterých se tu nedávno jeden napálený zákazník zmiňoval. Jedná se o produkty vrácené za reklamované SelfCall detectory, bohužel jejich úprava již nebyla ta pravá ořechová (jeden takový detektor jsem ochoten zapůjřit na testování, pokud má někdo zájem vyzkoužet si CZ pípátko)... Nedej bože, kdyby se testovaly tyto detektory, protože i samotní vlastníci jsou s nimi samozřejmě dost nespokojeni. Proto jsem ?tábu vysvětlil, že CZ detektory jsou již pasé a ne všechny detektory Beltronics (by? CZ verze) nejsou špatné a že nyní se prodávají detektory Beltronics EURO, nače? jsem byl vyzván až tedy detektory pro test vyberu sám a dávají mi volnou ruku. Jediný požadavek který měly byl aby v testech figuroval "ten nejlepší antiradar Valentino" a pak nějaký lowend. Proto jsem vybral tak, jak jsem vybral. U RX65 EURO byl v té době novinkou vynikající vertikální držák a proto samozřejmě nebyl důvod ho nepoužít (Proč by se jinak vyráběl?).
Způsob testování, zejména místo jsem nemohl zvolit, ale snažil jsem se jim vysvětlit, že by bylo vhodné místo s dostatkem odrazů tak, aby testy alespoň částečně odpovídaly reálu. Boužel den před natáčením bylo vybrané misto změněno (?kodovka jim prý odmítla zapůjčit přislíbený testovací Polygon) a tak se natáčelo na letišti. Podmínky bohužel nebyly pro testy nikterak dobré avšak bylo mi sděleno, že jiná možnost není, protože na změnu již není čas.
Byly provedeny dva rychlé průjezdy na dvou policejích radarech a až jsem se skoro divil jak RX65 EURO exceloval, ale výsledky skutečně nejsou nijak smyžlené a dám za ně ruku do ohně. Bohužel více testů již nebylo možné udělat, protože se ztmívalo a navíc byl ?táb s testem naprosto spokojen a težko něco vyvracet přesvědčenému, obzvlá?? když mi výsledek testu nijak moc nevadil. ž v drívějších testech se potvrdilo, že RX65 EURO je pro koncového zákazníka podstatně lepší produkt ne? V1 a pokud nikdo nevymýžlí složité možnosti vertikálního uchycení pro V1, tak má s RX65 EURO podstatně lepší detekci, o falešných poplažích a ceně nemluvě.
Při natáčení reportáže jsem odpovídal na různé dotazy, ohledně nutnosti CZ úprav, vzdálenosti detekce, umístěním ve vozidle tak aby byl výhled atd... Zkrátka věci které pak moderátoři přetlumočili ve vysílání...
Na dotazy o rušičkách jsem po předběžné konzultaci s x2005 neodpovídal a vyslovil jsem přání aby se o nich kvůli určité kontroverznosti v reportáži o rušičkách vůbec nemluvilo. O ružičce a funkčnosti parkovacího sensoru nepadlo ani slovo... Bohužel nejsem jediný od koho mohli mít informace, takže jsem toto opravdu nemohl ovlivnit.
Minulý týden mi volali, jestli se nechci účastnit reportáže o laserových rušičkách. Dramaturg mi sdělil, že mají na autech taky rušičky (z dob spoluprce s CD) a že by do testů chtěli ještě i ty moje s parkovacíma sensorama (já jim o nich neřekl, ale kdo hledá nebo má známé, kteří jsou mými zákazníky tak si informace určitě bez problémů dokáže sehnat) a jestli bych jim zase neřekl něco do kamery. Tu reportá? se mi jim snad podařilo vymluvit a nakonec mi sám dramaturg řekl, že až tak do hloubky nad tim nepřemejžlel a že nechce udělat nějaký problém, takže doufám, že se mi skutečně podařilo přemluvit ho a rušičky se vysílat nebudou... To? alespoň jedna pseudopozitivní zpráva.
Věřte mi ale, že rozhodně neni v mým zájmu, jako prodejce ale i jako řidiče, aby se detektory zakázaly a podle toho jsem se taky celou dobu natáčení řídil...
To že ne všechno dopadlo jak by mělo je zřejmě nedostatkem mých zkušeností při jednání s novináři, kteří reportá? chtějí udělat co nejzajímavější, ale sám za sebe můžu prohlásit, že jsem se opravdusnažil, aby reportá? vyzněla co nejméně konfliktně vůči policii a aby zaznělo co nejméně choulostivých informací...
_________________ --- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD --- --- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Naposledy upravil Robert dne úte 29. led 2008 12:42:00, celkově upraveno 1
|