Já jsem to sem včera rozepsal, ale pak jsem vypnul omylem komp. Nejdřív bych začal typem vozu - já třeba nevím co máš za auto
Jak píše Pavlos, já to měl vždy na Baranďáku. Auto ohřáté na cca 75°C, a po cca 10km jízdy, když jsem víc přidal plyn, tak to lehlo do nouzáku. Pomohlo samozřejmě vypnout / zapnout klíček. Pak už to většinou neudělalo.
Tyhle závady se řeší pěkně na kokot... Já třeba když jsem auto ohřál, tak to prostě neudělalo - a že jsem zkoušel super V-MAX testy, skoro přetočil otáčkoměr, stál na tom jak rýči a svině to prostě neudělala.
Diagnostika ukázala vstřik na prvním válci. Zkoušel jsem samozřejmě laborovat se vším možným od aditiva do nafty, přenastavením vstřiků apod, výčistil jsem EGR, odpojil jsem EGR apod... Užil jsem si prostě dost

Nakonec pomohla výměna elektriky k vstřikovači na válci jedna (když jsem dal nový vstřik, tak to dělalo pořád)
Každopádně příliš vysoký tlak turba může být taky cokoliv... Může to dělat váha vzduchu, ucpaný EGR ventil, můžeš mít někde děravou hadičku, ohnutou hadičku, vypadlou hadičku. Mohou si škrtat lopatky toho turba... Dokonce jsem viděl i turbo, které prostě prasklo a "ucházelo".
Ale jak jsem psal, nejdřív začni modelem vozu a motorizací
