Josef: Však jo, v tom s tebou souhlasím. Rozhodně nemám v úmyslu někoho přejet, nebo kohokoli ohrozit, ale to mi zatím nebrání jezdit na 99% míst na rychlostní limit. Samozřejmě stát se může cokoli, ale zatím se nic nestalo a to jezdím nejen já ale i další, který znám poměrně rychle. Kolem tramvajový zastávky jen blázen pojede podle povolenýho limitu, protože ani při 50tce se nedá zareagovat na chodce co stojí metr od vozovky. Jak často tam měřej? Vůbec, protože by nikoho nezměřili, protože lidi nejsou (většinou) uplně blbý a stejně jako já nikoho přejet nechtěj. A jsme zpátky u toho. Měří se tam, kde lidi jezděj rychle, a proč tam jedou rychle? Protože situaci vyhodnotěj jako bezpečnou. Tam se pak samozřejmě nejlíp kasíruje. A aby toho nebylo málo uděláme si malou statistiku protože přeci věříme jen tomu co si sami zfalšujeme a z ní vyplývá že bezpečnost na měřených úsecích razantně stoupla
tedy musí se měřit a pokud možno všude aby nám ta bezpečnost stoupla všude.
Ono to není jen o měření, ono je to všude, ve všech oborech, nejen tam, ale hlavně tam, kde se utrácejí státní peníze. Neustále se buduje, zúžujou se přechody, jízdní pruhy, dávaj se retardéry. "Investuje se". Kolikrát člověk jen žasne co vzniká na silnici za paskvily a umělý překážky. Vždy si říkám, že už ty mrtvý nestíhali odvážet, tak nám to místo "vylepšili"...
_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---