adas píše:
@snail
je mi to jasne, ale "Proto o ní v DE či US nic nenajdeš, protože je to pouze český produkt bez promo v zahraničí." tu sunku najdes vsude i v DE, AU a taky CH, reklamovat si to muzou a prodavat taky.
http://www.genevo.de/preiseBEL a ALP si nechrani sve produkty, ze to kdokoliv predelava, a reklamuje jako svoje?
A to s "Legální po celém světě" je super reklama, za kterou v DE zaplatis pekne, v AU a CH jeste hur.
http://www.antiradar-protector.cz/antir ... a-dopravy/V DE vedeni ANTI uz je trestane, a muzes im kecat co chces .....uz jsem u soudu kvuli toho byl.
Cau Adas
- Ahoj, já mluvil o Protectoru, což je česká nadstavba. Genevo je opravdu normální detektor jako spousta jiných; co je přidaná hodnota, zejména v ČR, je databáze úsekovek - zkus jezdit po Praze nad limit bez znalosti stacionárních měření. Při užití db z POI.cz budeš krytý, ale budeš brzdit i na místech, kde není třeba. Já osobně Genevo nemám, ale db bude stajná jako u Protectoru
- ad ochrana značky - netuším, jestli je toto nelegální, ale nepředpokládám to, protože PII - máš to specifikované u jednotlivých variant - deklaruje, že se jedná o spojení ALP a Bel do jedné nadstavbové řídící jednotky, což obě zařízení umožňují a mají pro to i výstup, tedy nevidím v tom nic nelegálního. Navíc si PII můžeš postavit jako stavebnici a jako hlavu použít defakto cokoli - V1 (který to též umožňuje), Sti, 975 i Genevo - ani jeden z výrobců nikde neříká, že jejich zařízení nesmíš zapojit do jiného zařízení, naopak tuto možnost sami připravují. Jiná situace by byla, kdyby se vzaly vnitřnosti Bely, dala se do jinýho pouzdra s nápisem Protector a to se vydávalo za vlastní, pak by to skutečně byla krádež, ale toto mi jako problém nepřijde - jen nabízíš zapojení výše uvedených komponent do nadstavbové jednotky, která umí více věcí.
- ad legálnost po světě - souhlasím, žádným papírem bych se nikde mimo ČR neoháněl, ale na druhou stranu máš dvě možnosti - proto je montáž Protectoru zcela zkrytá a to zcela je myšleno tak, že když Ti auto postavím na parkovišti a máš k němu volný přístup s beterkou, nic nenajdeš, proto jsem si ho do auta dával i já. Víš třeba, co je to perspex a jestli se v DE používá? Varianta druhá je ta, že Protector, stejně jako Stinger, nemusí být vůbec vybaven alp či radarovou hlavou, ale jen gps a funguje jako kniha jízd a databáze stacionárů.
Ale trochu bych toto vlákno shrnul, aby nedocházelo k dalšímu flame a vrátím se ke kořenům:
1) ALP z USA v Evropě fungovat v zásadě bude, ale nikoli na 100%, protože laserové pistole zde užívané jsou odlišné od US verzí a firmware je specifický pro daný region bez možnosti změny (bez hlubší znalosti programování dané jednotky, předpokládám, že by to třeba někdo dokázal, otázka je, za jakou cenu a čas). A zrovna u produktu jako je AL je potřeba 100% spolehlivost, jinak je ti k ničemu
2) STiR international z USA ti v EU fungovat bude, zase je tu malý otazník, zda libovolný firmware ti bude dobře detekovat specifické Ramery 34,0, resp. jestli nebude mít filtry posunuté trochu výš a tudíž nebude tupější - nevím, nezkoušel jsem to
3) EU verze detektorů s možností zapojení pouze 34,0 a 34,3GHz Ti u nás fungovat budou. Sám jsem zkoušel první whistler, co to umožňuje, který sice funguje, ale detekce jsou při špatných podmínkách (bez odrazů) mizerné.
4) EU verze Geneva Ti tu fungovat bude, ale přijdeš o to nejcennější, co nabízí, a to je trvale (do konce fungování firmy ar.net
) aktualizovaná databáze stacionárů. Pokud by toto neměl, bude to standardní low-endový detektor na úrovni levných escortů apod.
5) Zazněl zde dotaz na možnost integrace všech zařízení do jednoho, a proto se objevil odkaz na Protector, který toto umí a je to jeho hlavní výhoda - to byl ten důvod, proč se zde rozjel tento flejm.
6) Vůbec bych neřešil cenu něčeho - cenu určuje trh a pokud by byl produkt ztrátový, buď se přestane prodávat anebo půjde s cenou dolů. Vzhledem k tomu, že jakékoli eletronické zařízení v dnešní době snižování výdajů spíše náchylnější k poruše než dříve, není od věci mít 2letou záruku a servis v místě bydliště, což samozřejmě něco stojí.
Sám si levné elektronické věci (řekněme do 100 -200 euro) kupuji v zahraničí, nejčastěji Čína (kamery do auta, dálkové ovladače apod.), ale zboží při zahraniční ceně nad cca 200 euro už raději koupím doma, i o 1/3 dražší, protože zde se mi 2 letá záruka může hodit - v zahraničí je záruka pouze jeden rok a reklamací do Číny jsem ani nezkoušel, protože u levného zboží mě poštovné vyjde skoro nastejno jako koupit nové