Právě je čtv 28. bře 2024 20:26:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 14:31:56 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Narazil jsem na zajimavou zahadu.

14 dni dozadu si jedu, najedu na rovinku, seslapnu plyn na podlahu a po chvilce nouzak a ikonka klicku. Dojedu na chalupu a podle diagnostiky prilis vysoky tlak turba.

Po novem startu ok. Odpoledne se situace opakovala za identickych okolnosti.

14 dni jsem zkousel napodobit sitiaci, ale nouzak se nedostavil.
Dnes identicka situace a opet nouzak.

A ted to hlavni. Ve vsech 3 pripadech to padlo do nouzaku na identickem miste. S presnosti snad na metr. Je to ctyrproudovka u Trebone a jen ve smeru JH. Neni tam zadny hup na silnici. Proste rovinka a presne na tom samem miste, kde se prejizdi maly mostek spadne do nouzaku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 18:23:58 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Mne to padalo do nudzoveho rezimu ked som mu na dialnici nakladal, pomohla vymena trisky nafty ktora strieka palivo na vypalovanie DPF


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 18:37:09 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Ja ho zkousim uz 14, ale do nouzaku jde jen na jedne konkretni souradnici s presnosti na metry. To je to divne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 18:38:08 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Tak pouzi nabuduce obchadzku :)

Je to divne...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: ned 06. dub 2014 09:06:04 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
To samé se dělo Peckařovi. Jemu taky na stejném místě vždy na Barranďáku. Nevím jestli to vyřešil, ale podle diagnostiky to bylo vstřikovači. Zkus se ho na to zeptat.
Pokud máš nějaký chip tak je možný, že turbo to přestalo stíhat a hodí se do nouzáku. Taky jedna z možností.

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: ned 06. dub 2014 13:04:31 
Offline
člen

Registrován: pon 26. lis 2012 14:55:26
Příspěvky: 405
Já jsem to sem včera rozepsal, ale pak jsem vypnul omylem komp. Nejdřív bych začal typem vozu - já třeba nevím co máš za auto :bandit

Jak píše Pavlos, já to měl vždy na Baranďáku. Auto ohřáté na cca 75°C, a po cca 10km jízdy, když jsem víc přidal plyn, tak to lehlo do nouzáku. Pomohlo samozřejmě vypnout / zapnout klíček. Pak už to většinou neudělalo.

Tyhle závady se řeší pěkně na kokot... Já třeba když jsem auto ohřál, tak to prostě neudělalo - a že jsem zkoušel super V-MAX testy, skoro přetočil otáčkoměr, stál na tom jak rýči a svině to prostě neudělala.

Diagnostika ukázala vstřik na prvním válci. Zkoušel jsem samozřejmě laborovat se vším možným od aditiva do nafty, přenastavením vstřiků apod, výčistil jsem EGR, odpojil jsem EGR apod... Užil jsem si prostě dost :cry Nakonec pomohla výměna elektriky k vstřikovači na válci jedna (když jsem dal nový vstřik, tak to dělalo pořád)

Každopádně příliš vysoký tlak turba může být taky cokoliv... Může to dělat váha vzduchu, ucpaný EGR ventil, můžeš mít někde děravou hadičku, ohnutou hadičku, vypadlou hadičku. Mohou si škrtat lopatky toho turba... Dokonce jsem viděl i turbo, které prostě prasklo a "ucházelo".

Ale jak jsem psal, nejdřív začni modelem vozu a motorizací :yes


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: ned 06. dub 2014 21:10:11 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. črc 2012 13:05:29
Příspěvky: 2879
xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).

_________________
PII LiveAL4 + Genevo MAX
DOD LS370W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2014 00:18:27 
Offline
člen

Registrován: pon 26. lis 2012 14:55:26
Příspěvky: 405
janatomam píše:
xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).


To je teprve rada nad zlato! Nejezdit do Asie a je vyřešeno :rock


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2014 09:03:57 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Nejde mě ani tak o diagnostiku závady. Pokud se to bude opakovat, tak ať se s tím poperou v servisu.

Spíš mě přišlo neuvěřitelné, že se to projevuje na jednom místě. A tím nemyslím to, že vyjedeš z domova a po ujetí cca stejné vzdálenosti ti to vždy někde v barandovském kopci po zmáčknutí na plyn přešlo do nouzáku.

Když se to stalo poprvé, tak to bylo na konci 200km jízdy a určitě to nebyl největší zápřah té cesty. Pak odpoledne jen při popojíždce do města po krátké jízdě spadlo do nouzáku na naprosto identickém místě s přesnotí snad do 3 metrů.

Najezdil jsem 1200km a mockrát se to snažil napodobit a dostat do nouzáku, abych přišel na to za jakých okolností se to stává a nic. A napotřetí to přejde do nouzáku opět po ujetí 200km na naprosto identickém místě +- 3 metry tam co předtím 2x.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2014 09:47:05 
Offline
člen

Registrován: pon 26. lis 2012 14:55:26
Příspěvky: 405
Tak to je masakr :O Tak to aby se borci v servisu snažili. Až ti pak vrátí auto, bude mít o 20 000km víc :chuckle

Tyhle sporadické závady nesnáším!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2014 09:55:39 
Offline
čekatel

Registrován: úte 14. led 2014 09:02:17
Příspěvky: 124
Bydliště: Praha
Tohle jsem četl o Renaultu Espace. Pár lidí na fóru popisovalo stejné chování auta v určitém místě :o
Prostě Bermudský trojuhelník. Při jiné opravě se většinou samo opravilo. Řešila se možnost nějakého el. zarušení místa i Woodooo. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xtatova zahada
PříspěvekNapsal: pon 07. dub 2014 10:53:57 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. črc 2012 13:05:29
Příspěvky: 2879
DiePeckyUndDieBomby píše:
janatomam píše:
xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).


To je teprve rada nad zlato! Nejezdit do Asie a je vyřešeno :rock


Děkuji rád poradím... :rock

_________________
PII LiveAL4 + Genevo MAX
DOD LS370W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz