Právě je čtv 28. bře 2024 17:20:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 14. srp 2012 22:46:44 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Automobilky už přiznávají, že aby jejich vozy byly v novém testu dobře hodnoceny, musí modifikovat jejich přední partie.
http://www.auto.cz/v-usa-zprisnili-cras ... u-cc-68946

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 08:37:17 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Koukal jsem, moc pěkné... Ty testy asi navrhnul nějakej osvícenec. Nedávno podobným způsobem kámošova máma vybourala Saab 95 a teď má sešroubovanou nohu. Jinak bych byl ještě pro čleňák na plnou plochu v 85km/h.

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 11:07:16 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Lidi si tak trochu myslí, že když mají ***** tak jsou v autě nesmrtelný. Ale fyzika platí pořád a v každém autě. Dalším limitem je co vydrží tělo a vnitřní orgány při náhlém zpomalení (náraz do pevné překážky, náraz do protijedoucího vozu). Samozřejmě, že se auta staví podle testů je už realita - viz. hvězdičky za připomínání nezapnutých pásů, za nedeaktivovatelné ESP atd....

Tady je to včetně nějakých fotek a videí.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/novy-crash-test-iihs-odhalil-zranitelnost-aut-vyvijenych-pro-normovane-narazy/

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 15:15:44 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Zase v tom CC je dobrý, že pak můžeš když tu nohu vyndáš z podsedačky v pohodě vystoupit... :drunk

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 15:24:23 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Robert píše:
Zase v tom CC je dobrý, že pak můžeš když tu nohu vyndáš z podsedačky v pohodě vystoupit... :drunk

Podle mě si spíš tu nohu sebereš z podlahy a vyhodíš z auta ven, tam kde dřív byli dveře..... :S



Podobný "test" s fatálními následky už známe:

Obrázek
http://zpravy.idnes.cz/policie-hleda-vi ... _krimi_mhk
http://auto.idnes.cz/proc-airbagy-nezac ... tomoto_fdv

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 17:04:26 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Hmm, koukám, taky "škrtanec"...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 21:19:49 
Ivan Hlinka zařval proto, že nebyl připoután a bagy mu potrhaly vnitřní orgány, což navenek nebylo nijak vidět.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 22:47:38 
Offline
čekatel

Registrován: stř 07. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 278
Bydliště: Praha
Ja jsem slysel ze skodovky, ze sup ma ve dverich neodstatecnou vyztuhu a to,byl hlavni problem - pripoutani by mu proto nepomohlo. OII jiz tuto chybu ma opravenou. Bylo to od technika, vic jsem to neoveroval

_________________
V975e je nutné minimum pro takovéto dálniční ježdění :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 22:57:03 
při nárazu šel proti volantu a jak byl velkej, tak ho bag trefil rovnou na hrudník...Zemřel na vnitřní zranění v oblasti hrudníku. Jestli by ho pás zachránil nebo ne, to je pouze spekulativní. Lékaři, kteří prováděli pitvu se vyjádřili, že zranění by rozhodně neměla tolik devastační charakter.
To, že nepoutat se v autě s bagama je hloupost, je obecně známý fakt.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 08:33:29 
Offline
čekatel

Registrován: stř 07. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 278
Bydliště: Praha
jj, toto nerozporuju. Ale prý ten náraz prošel stejně do auta dveřma tak, že i kdyby.....

_________________
V975e je nutné minimum pro takovéto dálniční ježdění :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 09:28:44 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Ono to byl totiž zřejmě čelně-boční náraz = pro čelní střet pás dobrý, pro boční už tolik ne... Teď je otázka jakej ze směrů nárazu byl ten devastační...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 10:13:27 
Devastační byl bag do hrudníku... Slyšel jsem názor, že kdyby byl připoutaný, tak má poranění nohou a levé ruky...a konec.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 12:46:51 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Boční nebo přední?

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 12:55:16 
Přední...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 18:33:39 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6232
Bydliště: Praha
Robert píše:
..... Jinak bych byl ještě pro čleňák na plnou plochu v 85km/h.

V Evropě se prý bourá jinak a NCAP proto zavede nové testy, při nichž se bude narážet do překážky celou čelní plochou.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/euro-ncap-vraci-uder-crash-testy-inovuje-ale-az-od-roku-2015/

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz