Nene, pletete se, vsechno to vychazelo z blinderu a to bylo prokazano, staci se podivat do historie :-)
A nyni technicke informace zrejme ve svetove premiere (anebo spise vestirna budoucnosti):
Citace:
Laser Interceptor je inteligentná laserová rušička [laser jammer], ktorá chráni Važe vozidlo pred laserovými meračmi rýchlosti ? LIDARmi bez ohžadu na jeho rýchlos? a vzdialenos? od merača či použitého typu merača. Vozidlu s namontovaným a aktívnym Laser Interceptorom je tak prakticky nemožné zmera? rýchlos?. V okamihu, keď senzor zaregistruje laserový impulz, zariadenie ho automaticky vyhodnotí a okamžite začne spä? proti LIDARu vysiela? impulzy, ktoré zabránia tomu, aby Vám bola zmeraná rýchlos?. Vodičovi je zároveň signalizovaný poplach. Laser Interceptor sám rozoznáva typ použitého merača a prispôsobuje mu spätné impulzy, čím je zaručená maximálna účinnos? a zároveň je tým dosiahnuté to, že LIDAR nezobrazí tzv. ?jam? kód, ktorým sú niektoré typy meračov vybavené za účelom identifikácie vozidiel z aktívnou laserovou rušičkou. Navyše je zariadenie schopné genericky ruži? aj neznáme merače.
Zariadenie je zároveň schopné plni? ďalžie funkcie ako parkovací senzor či v kombinácii s dažžími výrobkami ako automatický otvárač dverí, alebo aktivátor osvetlenia. Všetky funkcie sú nastavitežné prostredníctvom počítača.
Laser Interceptor má jedinečnú a vežmi užitočnú vlastnos? - na užívatežskej úrovni je možné prostredníctvom Internetu aktualizova? jeho firmware.. ako jediný jammer na svete! [na tejto funkcii výrobca pracuje]
Zariadenie je predávané ako skladačka a obsahuje riadiacu jednotku, 2 senzory, vypínač, buzzer, inžtalačný materiál a manuál. Senzory sa umiestňujú do prednej časti vozdila tak, aby mali priamy výhžad smerom dopredu. Nesmú sa montova? za miežky chladiča, alebo iné časti, ktoré by im bránili vo výhžade. Senzory musia by? namontované tak, aby boli vo vodorovnej polohe a boli rovnobežné so smerom jazdy. Vypínač doporučujeme umiestni? v dosahu vodiča. LIDARom sa spravidla meria na príjazde, ale pre 100% ochranu vozidla je možné namontova? jeden pár senzorov dopredu a jeden dozadu.
Pominu-li, ze zadny system antiradaru a jammeru nikdy nebyl a asi ani nikdy nebude uzivatelsky updatovatelny ze 3 hlavnich duvodu, tak LI umi pracovat jen se 2 cidly, kdovi proc? Tedy kupovat 2 systemy dopredu a dozadu se prodrazi a ovladani je...
No a nakonec otazka do pranice, neni nahodou nejnovejsim vyrobkem AL9? Podle webu to vypada na upgradovany LPP na verzi "novejsi", jak antilaser - AL8 :-)
[i]Laser Defender is an unauthorized copy of the old Antilaser -- possibly loaded with older firmware. The Laser Defender copied LPP's logo and packaging too. Rekl LPP USA.[/i]
_________________
TyTN + vag CAN a OBD2 CAN diagnostika, TomTom 6, MyGuide 2006, GPS Nokia LD-3W
www.antiradary.biz velkoobchodní prodej