Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Stinger - 1. legální antiradar v celé EU!!!
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=7&t=504
Stránka 2 z 6

Autor:  snail [ pon 13. čer 2011 21:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

Na těch cedulích to hlásí co za pásmo a dá se to vypnout?

Autor:  x2005 [ úte 14. čer 2011 11:21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Cedule "bikající 80" jsou na jižní spojce a štěrboholský ve směru Praha 5 > Praha 9.. Souřadnic viz log


Když už bude výrobce něco opravovat, ať se ještě podívá, proč se frekvence 34,0 ukládá jako 34,17. Je to vidět na logu k tomu prvnímu videu. Blbý je, če cedule se ukládají jako stejná frekvence, takže nejde ani bezpečně použít funkce False Listing. Ani jsem to nezkoušel, ale vy klidně můžete ;-)

Autor:  x2005 [ úte 14. čer 2011 11:23:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
to trojite pipnutie je informacia o strate GPS signalu a ziadny J out.. stinger nic take nema.


Je to možný, bylo to po vjezdu do tunelu. Ale pípat stejně přestal. Na videu je slyšet, že se odmlčel a už ani nepípnul.....

Autor:  snail [ úte 14. čer 2011 11:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

x2005 píše:
Cedule "bikající 80" jsou na jižní spojce a štěrboholský ve směru Praha 5 > Praha 9.. Souřadnic viz log


Když už bude výrobce něco opravovat, ať se ještě podívá, proč se frekvence 34,0 ukládá jako 34,17. Je to vidět na logu k tomu prvnímu videu. Blbý je, če cedule se ukládají jako stejná frekvence, takže nejde ani bezpečně použít funkce False Listing. Ani jsem to nezkoušel, ale vy klidně můžete ;-)

přijde mi těch falešných poplachu nějak dost

Autor:  Robert [ úte 14. čer 2011 12:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

Co jsem tak měl možnost pozorovat, když jsem měl Stinger pár dní ve voze, tak těch FP u Stingera je podstatně více, než bývalo u 975, řekl bych tak cca dvojnásob až trojnásob. Detekce je podle všech videí cca na stejné úrovni takže až zase takový pokrok bych v tom neviděl a srovnávat jej s STi-R PLUS který nemá falešné poplachy žádné mi v tomto kontextu příjde více než troufalé...

Možná jste s tím uvedením na trh s hláškami typu "bez falešných poplachů" a podobně měli krapet posečkat, protože takhle zbytečně ukazujete, že jste pustili s velkou slávou na trh něco, co není až tak úplně odladěné jak jste říkali... Dále nechci spekulovat o kvalitách toho "spektrálního analyzátoru" když K pásmo vyhodnocuje jako Ka, podle našich testů je ten analyzátor opět FAKE a ty čárečky ukazuje víceméně náhodně...

[url=http://www.antiradary.net/materialy/stinger-spectrum-analyzer-fake.jpg]http://www.antiradary.net/materialy/stinger-spectrum-analyzer-fake.jpg[/url]
PS: Kterou frekvenci jsem pouštěl?

Takže pokud tydle "bludy" píšete na autorevue pro neználky tak OK, ale nevím co očekáváte od toho, když Stinger prodáte některému ze zdejších členů, kteří ho mají s čím porovnat? Bude to pak "kusová vada" až se bude divit že to má i spoustu mínusů? :lol:

| [url=http://www.bezpokut.sk]www.bezpokut.sk[/url] | STINGER je legálny, radarové detektory nie! - Toto je dobrá halucinace...

PS: Omlouvám se, ale nemohl jsem to už bez reakce vydržet...

Autor:  x2005 [ čtv 16. čer 2011 22:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zdiby PČR vs Stinger v pozici B (vertikálně) na opěrce spolujezdce


Zdiby PČR vs V1 vertikálně na opěrce spolujezdce (na stejném místě jako předtím Stinger). Druhá část videa je nějaká rozbitá. Hídka se navíc přesunula za odchyceným pirátem.


Další kolo opět Stinger v trochu větších rychlostech. Na odjezdu se odhlásilo GPS, takže konec poplachu.


Zlícháč. Jiný případ a jíné místo. Tady se GPS taky odhlásilo, ale poplach se po chvilce vrátil.


Zajímavý je, že poplach na odjezdu se neuložil do logu, i když byl docela dlouhý. Původně jsem myslel, že se neukádají jen poplachy do cca dvou pípnutí, ale asi to bude jinak.



A další "nepřátelská" cedule. Dokonce reaguje i na odjezdu. Zajímavé je, že FP na odjezdu není v logu, i když byl docela dlouhý.




[i]P.S.: "referenční" detektor je ve všech případech pevně vertikálně zabudovaný STiR PLUS[/i]

Autor:  VS [ pát 17. čer 2011 08:06:00 ]
Předmět příspěvku: 

x2005 píše:
Zdiby PČR vs V1 vertikálně na opěrce spolujezdce (na stejném místě jako předtím Stinger). Druhá část videa je nějaká rozbitá. Hídka se navíc přesunula za odchyceným pirátem.


[i]P.S.: "referenční" detektor je ve všech případech pevně vertikálně zabudovaný STiR PLUS[/i]

a já myslel že s V1 tu jezdím už jen já :D pěkná citlivost na úrovni STI-R+ a STINGERU :lol:

Autor:  fio18 [ ned 19. čer 2011 08:19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ked som pred 1/2 rokom dostal prvy testovaci kus ,,Stinger Card,, tiez som bol skepticky nakolko som jazdil dost rokov s StiR a StiR plus a veril som ze od stir neni nic lepsie ale.... na odjazde mam so stingerom v 90% lepsiu detekciu ako stir , to iste ked je radar za kopcom alebo je tam zakruta dalej ked je stupanie alebo klesanie cesty /vsetko stazene podmienky pre antiradar/ . A je pravda ze pevna montaz mu prospeje je to cca o 40% lepsie ako ked som ho mal za oknom alebo v opierke spolujazdca. Odporucam vyskusat pevne namontovany a potom si spravit vlastny nazor.

Autor:  Robert [ ned 19. čer 2011 13:41:00 ]
Předmět příspěvku: 

Evidentně zfalšované video, za takto silného provozu v místě s mnoha odrazy reagují obdobně jako tvoje STi-R klasické US verze... Kdo seděl na sedadle spolujezdce aby stínil anténě?

PS: Pokud je Stinger v pozici B a anténa STi-R vertikálně, tak se podle mě jedná o vertikální polarizaci, ne horizontální...

Autor:  snail [ ned 19. čer 2011 17:50:00 ]
Předmět příspěvku: 

Hele kluci já nejsem prodejce, jen poučený uživatel, co ar používá už cca deset let. Je mi jedno jak detektor funguje na slovensku, ale x2005 znám osobně už cca 6 let a jeho testům věřím. Z jeho videí zatím považuji stinger za omezeně použitelné zařízení. Podle mne bylo jeho uvedení na trh (za danou cenu) předčasné a udělalo produktu víc škody než užitku. Toť názor člověka, který za posledních několik let utratil za ar'y mooooc peněz - bojím se napsat kolik.

Autor:  gebič [ pon 20. čer 2011 08:26:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
tak konecne travili policajti vikend tak ako mali - meranim. takze nech sa paci videa Stinger DSI & Bel STi-R vs Ramer:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KfcRYFBbJPU&feature=channel_video_title[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dN44hiMq924&feature=channel_video_title[/youtube]


pre uplnost len dodam ze DSI je pevna montaz v narazniku a STi-R antena je v opierke hlavy spolujazdca. polarizacia anten je horizontalna (tj pozicia B v pripade DSI a hlava STi-R otocena vertikalne)


Přijde mi to hodně divný... Tak slabou detekci v provozu jsem nikdy s STi-R nebo STi-R+ neměl. Máš STi-R (+) určitě nastavené tak jak má být? Nemáš náhodou otevřené celé KA pásmo? Jelikož co jsem mohl vidět videa od x2005, tak to bylo zcela jinak.... Nechci tě z ničeho obviňovat, ale nemáš v autě pokovená okna, jelikož i nárůst signálu u STi-R (+) je opravdu nestandartní!!

Autor:  snail [ pon 20. čer 2011 13:24:00 ]
Předmět příspěvku: 

Antiradary BEL píše:
snail píše:
Z jeho videí zatím považuji stinger za omezeně použitelné zařízení. Podle mne bylo jeho uvedení na trh (za danou cenu) předčasné a udělalo produktu víc škody než užitku.

Zařízení s citlivostí srovnatelnou s STi-R Plus je omezeně použitelné zařízení? To snad ne! Navíc, Card je o cca 6000 Kc levnější než STi-R Plus a DSI Computer zase o cca 12.000 Kč dražší, takže každý si může vybrat vhodné zařízení podle vlastních preferencí.
Falešné poplachy jsou taky prakticky srovnatelné, pokud pominu ty nešťastné cedule, které budou v další várce již odfiltrované a u dosavadních Stingerů jich odfiltruje nový FW. Jak jsem již ale jednou napsal, stejně by je 1/2 zákazníku bralo jako užitečnou funkci navíc, i když se vlastně jedná o falešný poplach.

No, pár falešných poplachu je pro mě zásadní problém-nedávno jsem jel s autem s 975 a množství falešných poplachu oproti mnou referovanemu jedinému místu na js s STI-R bylo velmi obtěžující. zařízení s obdobnou cenou by při uvedení do prodeje mělo mít takovou banalitu, jako jsou informační cedule, které jsou v každé prdeli, rozhodně ošetřené.

Autor:  msp_x [ čtv 23. čer 2011 12:10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Robert píše:
xsp_x: Já žil vždycky v domění, že většina vysílání obecně je horizontálních a že právě pootočením hlavy radarů to změnili na vertikální. Mám to teda brát tak, že většina vysílání (nejen radarů), které chytáme horizontální antenou je "vertikálních"? Uplně mi ty vlny lezou do hlavy a matou mě :D .

Neni vysilani jako vysilani. I u TV to bylo (nevim jak ted u digi) dost namixovane, kdy nektere vysilace vysilaly horizontalne a jine vertikalne. Akorat u TV anteny (dipol, Yagi) byl smer polarizace opticky identicky s antenou a tak se to snadno poznalo. U tech mikrovlnnych hracek uz to neni tak snadno videt.

Autor:  řidič BOB [ čtv 23. čer 2011 21:30:00 ]
Předmět příspěvku: 

msp_x píše:
A když se ten Ramer najde, jak zjistím, s jakou polarizací vysílá? Je na vysílací hlavě nějaká značka? Koukám na návod na Ramer 7M a tam o polarizaci není psáno vůbec nic, takže bez analýzy radarové hlavy se dle mne nic nezjistí.

Platí určitá "nepsaná" pravidla ohledně polarizací hlav. Takže PČR jede celorepublikově stejně a MP Praha na tom byla stejně, ale už není. Stejně tak není tajemstvím, že Zlíchovský tunel je v horizontálu ;-)

Autor:  snail [ čtv 23. čer 2011 23:01:00 ]
Předmět příspěvku: 

Budeme se držet zažitého schématu - vždy jsme hovořili o vertikální a horizontální poloze detektoru, tak se toho prosím držme. Aktuální vyžadovana pozice detektoru je vertikální poloha. Prosím prodejce stingeru, aby to respektovali. Děkuji.

Stránka 2 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/