Právě je čtv 18. led 2018 09:43:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. lis 2011 20:25:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Každému se líbí něco jiného, tak má možnost si vybírat, Ice prostě chce "chleba namazaný z obou stran" takže na výběr moc nemá.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. lis 2011 23:27:00 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. pro 2006 01:00:00
Příspěvky: 674
Bydliště: Praha
Já bych ICEovu myšlenku tak zcela nezatracoval. Je sice pravda, že po většinu času nejsou další údaje/display zapotřebí, ale někdy se hodí, např. v těchto případech:

1) Pro technické hračičky co chtějí přesně vědět frekvece, síly signálu, typ lidaru atd ...

2) Nevím, jakým způsobem je tam řešeno ovládání a změna parametrů, pokud je ale k dispozici jen jedno tlačítko, tak to bude něco na styl ala AL, případně s hlasovým doprovodem - i tak nic moc a nastavování přehledně na displayi s okamžitým zobrazením konfigurace je podstatně pohodlnější.

3) Indikace poplachu je někdy potřeba jen vizuálně (např. kdy jedu s rodinou a vzadu spí děti). Sice se s rodinkou většinou jezdí pomaleji, ale víme, kde všude jsou schopní měřit ...

Technicky by to šlo řešit třeba přes bluetooth. Není třeba řešit kabeláž, display jednoduše instalovatelný/přenosný. A jako zobrazení může sloužit jednoúčelový přístroj nebo aplikace v PDA/mobilu apod.

To jen tak na zamyšlení ...

_________________
Kombinované Ochranné Zařízení KOZA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. lis 2011 23:46:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Nevím zda je ideální si za jizdy číst údaje z PDA, to mi přijde trochu moc komplikované až nebezpečné. Samozřejmě je dobré, aby detektor ukládal info pro pozdější analýzu, to mi přijde rozumné. Pořád netuším, proč by řidič měl za jízdy měnit parametry detektoru?

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 00:09:00 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. pro 2006 01:00:00
Příspěvky: 674
Bydliště: Praha
Josef píše:
Nevím zda je ideální si za jizdy číst údaje z PDA

Stejná otázka jako jestli je dobré mít v PDA navigaci (což se běžně používá). Jen otázka velikosti fontů (resp. dostatečně čitelného zobrazení) a vhodného umístění.

Josef píše:
Pořád netuším, proč by řidič měl za jízdy měnit parametry detektoru?

Já o změně parametrů za jízdy nic nepsal. Jen že měnit vícero parametrů tlačítkem je nešikovné.
Trochu jsem se ale spletl, protože při dalším čteni parametrů jsem zjistil, že pro změnu parametrů je potřeba vyndat kartu a editovat ji na počítači. Právě třeba zde by třeba ten display odvedl slušnou práci, kdy by nebylo třeba počítače a šlo to udělat rovnou na místě.

No jsem zvědav, až to předvedete. Rozhodně to bude příjemné rozšíření funkcí a uvidíme, jestli to stojí za to za uvedenou cenu :)

_________________
Kombinované Ochranné Zařízení KOZA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 00:37:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Co se týká připojení hlavy detektoru a samotné řídící jednotky, měl jsem z Taiwanu na testování zařízení, kde obě jednotky mezi sebou komunikovaly bezdrátově na nějaké běžné frekvenci, bohužel jako detektor to bylo nepoužitelné.

Změna parametrů lze dělat pomocí notebooku klidně i v autě, nebo i změnou txt configu bez použití spec. SW, tedy teoreticky i v PDA.

Tak nevím, zda tady uživatelé neočekávají Protector, který bude mít i "vodotrysk". Já se účastním pouze testování a nějakými nápady se mohu snažit o vylepšení některých funkcionalit. Zasádní je, aby zařízení detekovalo Ka radar, úsekovky a případně ve spojení s G9 i laser a případné IR světla, mělo databázi míst s měřením apod. Tohle dnes umí vícero zařízení (já znám čtyři). Otázka je, jak přesné jsou databáze, jak modifikovatelné, případně jakým způsobem ošetřují FP, jaká je citlivost detektoru apod.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 07:34:00 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8516
Bydliště: Zlínský kraj
Pokud někdo chce malý displej na sílu signálu,zobrazení frekvence atd-možná tak udělat připojku na displej z Bel STi-R(schovat pěkně do zrcadka).
I když i to mě přijde zbytečné...
Na trhu je dost produktů takže si člověk určitě vybere-když někdo bude chtít velký displej tak má možnost koupit stingera,když bude chtít něco diskrétního tak má protector atd-na výběr je toho na trhu dost.

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 08:40:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Ice píše:
furt uniká původní myšlenka že Protector je lepší zařízení než všechny současné zařízení na trhu a nabídne mnohem víc než ty současné jak kvalitou detekce, tak přídavnýma funkcema.


Kde je tato myšlenka napsaná? Já jsem si dovolil napsat dvě základní myšlenky :

1. Podle mě to bude výborný systém se spoustou funkcí o kterých se řadě výrobků ani nesní

2. Zasádní je, aby zařízení detekovalo Ka radar, úsekovky a případně ve spojení s G9 i laser a případné IR světla, mělo databázi míst s měřením apod. Tohle dnes umí vícero zařízení (já znám čtyři). Otázka je, jak přesné jsou databáze, jak modifikovatelné, případně jakým způsobem ošetřují FP, jaká je citlivost detektoru apod.

Tedy vycházím z toho, že řada zařízení neumí pracovat s databázemi radarů protože nemá GPS. Některé to umí, ale takovým způsobem, že se ani po roce testování neosvědčili v provozu a databáze s GPS je velká slabota. Na trhu je tedy podle mě Stinger a v přípravě Protector, které budou mít rozumné databáze a funkcionality. V Protectoru vidím výhodu, že je vyvinut ze zkušeností prodejce v ČR a testován lidmi, kterým prošly rukama snad všechny detektory. Navíc výrobce velmi ochotně zapracovává připomínky k zařízení a má velký zájem na takové spolupráci a to je podle mě velký přínos a tím se moc výrobků ze "západu" chlubit nemůže.

Nic víc nic míň, rozhodně se Protector nebude chlubit Bluetooth, připojením na satelit, kamerovým systémem pro rozpoznávání značek apod., takové zařízení nikdo ani nezaplatí.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 09:05:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Jaké zařízení u nás má bezdrátové připojení hlavy detektoru? Myslím že žádné. Taiwanci to tenkrát řešili tak, že hlava byla připojena přímo na baterii, ale zařízení se samo vypínalo, když nebylo auto nastartované.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 11:04:00 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. pro 2006 01:00:00
Příspěvky: 674
Bydliště: Praha
AntiRadary.cz píše:
msp_x píše:
Technicky by to šlo řešit třeba přes bluetooth. Není třeba řešit kabeláž, display jednoduše instalovatelný/přenosný. A jako zobrazení může sloužit jednoúčelový přístroj nebo aplikace v PDA/mobilu apod.
To jen tak na zamyšlení ...

msp_x mi začíná číst myšlenky! :x
Mimochodem, takový antiradar bylo možné nainstalovat za 10 minut!

Z hlediska instalace by to bylo urcite zjednoduseni, ale dokud se nebudou delat auta z plastu, tak bych to jako spolehlive nevidel. Mel jsem na mysli jen spojeni s vnitrni jednotkou a PDA.

_________________
Kombinované Ochranné Zařízení KOZA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 15:45:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Tak to asi není moc realizovatelné, trochu bych u takových řešení více přemýšlel :) Mám GPS, která posílá signály o její poloze přes GPRS, nicméně ta služba stojí 2000,- ročně a nevím, kolik zájemců by platilo za to, aby ostatní věděli...

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 17:05:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Tak to je super nic neplatit za GSM, taky ideální by byl pronájem detektoru za 200,- měsíčně, ještě najít toho hloupého kdo to udělá :)

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 21:13:00 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8516
Bydliště: Zlínský kraj
Ice-a teď konečně už vážně...
Jelikož tvoje požadavky/výmysly jsou úplné hovadiny...

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 21:20:00 
VS: Viz muj podpis tucny prispevek... Ice mi jeste neprozradil zdroj hub!!

PS: Co toto ho.no tema zavrit?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. lis 2011 21:23:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
AntiRadary.cz píše:
Něco podobného již existuje, je velice dobře realizovatelné a používání podobné funkce je naprosto zdarma:
http://youtu.be/C4c_u9WlpOk (2:38 - 3:10)


určitě ale ne tak, že se DSI připojí na radarovou hlavu jiného auta. Využívá tedy alert signál jiného Stingeru. V okamžiku, kdy bude u nás jezdit několik desítek tisíc Stingrů, pak to bude super. Jak jsi psal prodává se DSI ve velkém (předpokládám desítka týdně) jaké jsou praktické zkušenosti?

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. lis 2011 21:27:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Občas radar potkám, většinou nemám čas nejen něco analyzovat, ale ani natáčet na video, ale pokud by čas byl, proč ne. DSI bych někdy rád vyzkoušel, bohužel tady na foru není moc detailních informací a ukázek jak to celé pracuje, jaké se používají databáze, jak se editují, jak lze analyzovat signál z radaru apod. Podle mě nejsou testeři, kteří by tomu věnovali více času a dokonale ukázali Stinger v praxi.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz