mr_nitroz píše:
Ja mam primou moznost porovnat LI a AL a obe zarizeni maji sve pro a proti. Na AL se mi libi velikost cidel a podpora produktu ze strany vyrobce, na LI hlaseni druhu laseru a moznost si nastavit a aktualizovat system sam doma pres PC.
Samotnemu mi ale pripada, ze podpora a prodej LI je spis smerovan na US trh, podpora AL je na evropsky trh.
Co mne napada:
AL
+ nejlepsi citlivost
- absence rezimu pouze detekce
- komplikovane a zdlouhave prepinani rusiciho/parkovaciho rezimu
+ moznost zmeny konfigurace na miste (neni potreba pocitac)
- aktualizace firmware pouze u distributora
- zvukovy vystup pouze pipanim bez regulace hlasitosti
- nektere parametry lze nastavovat velmi omezene (napr. delka ruseni)
* podporu ze strany vyrobce nemohu poradne posoudit. Hlasenou chybu u XR ale behem par mesicu opravil.
LI
- lehce mensi citlivost a mensi prijimaci uhel oproti AL
* velikost a tvar cidel je diskutabilni a dost zavisi od auta, kam by se melo montovat
V cenove relaci single AL je k dispozici tez zde neprilis zminovana rusicka Blinder HP905. Na netu lze najit vysledky meho testovani a nejake postrehy (primy link mam zakazan uvadet).
+ nejlepsi cena
- horsi detekce proti AL i LI (avsak v dualu na osobni auta dostatecna)
+ nejmensi velikost cidel
- komplikovanejsi montaz (nema rozpojitelne kabely k cidlum, kabely jsou tlustsi nez ma LI nebo AL)
- horsi kontrola spravne funkce cidel pokud je interierova jednotka montovana skryte
+ rozlisuje predni a zadni cidla