Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

Dnešní test LI vs G8
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=41&t=1308
Stránka 1 z 2

Autor:  KlokanXM [ stř 04. čer 2008 21:33:00 ]
Předmět příspěvku:  test

Super, konečně relevantní informace.

:off: Ožklivý, ožklivý kucí, takhle plažit drobnou zvěř po cestách. Ještě že mám laser OFF :|x :|x

Autor:  snail [ čtv 05. čer 2008 12:40:00 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu, že PČR má LTI 125, tak velmi obtížné změření 100 je 99,99% záruka spolehlivosti

Autor:  gebič [ čtv 05. čer 2008 18:43:00 ]
Předmět příspěvku: 

to ICE: Nechvalis LI proto, ze ho hodlas prodavat? :D

Autor:  gebič [ čtv 05. čer 2008 18:44:00 ]
Předmět příspěvku: 

Podle me by chtelo otestovat LI dual a AL dual na stejnem aute na stejnem miste, pak bychom mohli urcit viteze... Jinak takhle kazdy ma cidla jinde a pak testy nejsou 100%!!

Autor:  řidič BOB [ čtv 05. čer 2008 20:12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já trochu poopravím Iceho závěry:
Ice - Tvé závěry jsou trožku nefér, jelikož neudává? "typ" montáže! Na Tvém Berlingu má? čisla namontované v horizontálním grilu, kdy jsou fakticky na úrovni masky a přitom nejsou vidět! To znemená, že čidla vidí 180 stupňů vertikál i horizontál... Moje auto má čidla AL G8 dole, vedle RZ a jsou cca 3 cm zapužtěné dovnitř, pod nárazník! To znamená, že nahoru (změřen jsem byl na prostor u A sloupku a skla na dolní hraně!) ta čidla prostě NEVIDÍ - takže pokud tam někdo cíleně požle první impuls, není technicky možné (při rozptylu paprsku cca 30-50 cm), aby to kterékoliv čidlo zachytilo! Čili stručně řečeno: úspěch LI na Tvém voze je dán ze 100% nejlepším možným místem montáže, které jsem Ti mimochodem doporučoval i já ;-)
Co se týká zadní části mého vozu, tak opět jsi řekl pouze 1/2 pravdy, co? je opět trožku zavádějící... Čidla mám umístěné v dolní čássti nárazníku a proměřitelný jsem na místě cca 10x10 cm u znaku, který je od obou čidel vzdálen opět cca 50-60 cm - takže i zde není technicky možné, aby čidla pokryla tuto oblast! Pokud se ale střílí na zadní lampy nebo kufr nebo RZ, tak vůz je zcela nezměřitelný, stejně jako zepředu! Je nutné také říct, že dokud jsem neprozradil místo, kam je potřeba mířit, tak zezadu mne operátor nezměřil ;)
Také je potřeba jednoznačně říct, že Mondeo a ani OII, které měly AL G8 dual nebyly proměřitelné ani při jednom pokusu! Ford má malou přední masku a čidla vysunuta poměrně hodně k hraně nárazníku... Vlastně jednou jsem ho proměřil: na pravý blatník asi ze 4 metrů a velkého úhlu, co? se nepočítá... OII byla zcela jiné kafe - montá? zcela nesryta, v podstatě stejně jako LI na Tvém Berlingu, takže možnost změření se za jakýchkoliv okolností rovnala nule.
Určitě k tomu svoje řekne i řidič Luká?, který byl rovně? přítomen....
Takže já osobně bych žádné jednoznačné závěry nedělal....a počkal bych na montáže do vozidel, kde není tak vhodné, přímo ideální místo, na umístění čidel a bude nutné čidla "utopit" pod nárazníkem, v chladičovce nebo za mřížkou pod RZ...

Autor:  řidič BOB [ čtv 05. čer 2008 20:22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dnešní test LI vs G8

Ice píše:
Pokud by to měřil někdo kdo fakt chce změřit tak s G8 se mu to podaří.


Tuhle větu se nebojím označit za lživou :roll:
Nevím, kolik montáží AL G8 jsi viděl a měl možnost si na ně vystřelit... Dovolím si tvrdit, že já již desítky a dokonce jsem prožil také ostré měření PČR ve stříbrném BMW s dualem, kdy byla čidla schovaná v mřížce pod RZ a operátor vůz NEZMĚŘIL - jinak bych ž byl nyní bez papírů a nejspíš i popraven! Ostré testy s MP a PLIII ani nepočítám...
Prostě - viděl jsem toho dost, abych mohl říct, že dobře namontovaný AL dual je neprůstřelný, čili JTG za jakýchkoliv okolností!!!
Takže přížtě bys možná měl více váš it slov nebo lépe - nezakládat svá tvrzení na jednom ze tří změřených aut...a i to jedno nebylo fér měření, ale do míst, kam nikdo "nestřílí"... :roll: Sám jsi si zkusil, že nejlepší odraz, čili okamžitá odezva LTIčka je od RZ :!:

Autor:  řidič BOB [ čtv 05. čer 2008 20:28:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pro úplnost ještě dodávám, že kamarád má černou OII s Blinderem M20 a možná? je v podstatě stejná, jako LI na Iceho Berlingu - čili na hraně rámečku SPZ a auto je zcela nezměřitelné jak LTI, Unicam Lidar a také PLIII ;)

Autor:  řidič BOB [ pát 06. čer 2008 10:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
řidič BOB píše:
Moje auto má čidla AL G8 dole, vedle RZ a jsou cca 3 cm zapužtěné dovnitř, pod nárazník! To znamená, že nahoru (změřen jsem byl na prostor u A sloupku a skla na dolní hraně!) ta čidla prostě NEVIDÍ

toto moze byt problem napr pri merani z uhla kedy cidlu nieco zakryva vyhlad (ramik SPZ, cast naraznika). neviem ako ste to skusali ani ako to presne mas namotovane ale vseobecne plati ze ak ste mierili kolmo alebo skoro kolmo na auto a cidla mali vyhlad na lidar tak hlbka montaze nehra rolu.


Tak pokud vyžlu první a cílenou ránu z cca 100m na A sloupek, tak moje čidlo to nemá šanci zaregistrovat, jelikož rozptyl paprsku je menší ne? vzdálenost čidla od bodu, na který mířím ;-)
Hloubka, resp. zapužtění hraje velmi velkou roli! Asi bys měl více testovat, ne? teoretizovat :D

Autor:  řidič BOB [ pát 06. čer 2008 10:58:00 ]
Předmět příspěvku: 

Testovaná auta: Berlingo, Seat Altea XL, OII a Mondeo předchozí generace...

Autor:  řidič BOB [ pát 06. čer 2008 12:40:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix: o čem to pořád mluví??! čočka nečočka...kdyžje to čidlo zapoužtě a prostě rozptyl paprsku na něj nedosáhne, tak nemuůže nic ružit...marketingovou čočku si nech pro nové zákazníky jako třežničku na dortu ;)

Autor:  Robert [ pát 06. čer 2008 13:59:00 ]
Předmět příspěvku: 

K debatám typu vypouklá čočka ano/ne asi nemá smysl se dále vyjadřovat, k debatám o velikosti čidel asi také ne. Vše podstatné bylo již řečeno. Jen doplňuji debatu o paramter, který zde doteď nebyl zmíněn:

Opět jsem si dovolil trochu poupravit tabulku GOL, respektive odstranit a zamazat nerelevantní data + přidávám popis toho co se v tabulce dočtete:

Testy, které zde hoži dělali byly oproti LTI 100pps, na které má ALG8 podstatně horší účinnost, ne? na LTI125pps, které používá PČR. Danou pistol jsme zakoupili proto, aby jsme měli možnost odhalit chyby v montáži atd... S klasickým LTI 125pps se auto prostě změřit nedá.
Naopak LI má menší problém (pokud se to tak vůbec dá nazvat) přívě s verzí 125pps, která se v ČR používá.


Autor:  řidič BOB [ pát 06. čer 2008 14:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
je naozaj velmi zaujimave ako vsetci zacali hladat ospravedlnenia a dovody co a preco. garantujem ze by ste pisali inak keby test dopadol opacne a nebol by urcite problem s pouzitymi lidarmi. abel tu pisal ze GOL neni az tak smerodajny a chcel test v CR - teraz je tu. aj ty si tu tusim pisal este davnejsie (resp niekto AL positive presne sa nepamatam) ze ste skusali merat auta s LTI a PLII a JTG - a zrazu je s rovnakym lidarom problem.


Netužím, proč tak bagatelizuje? umístění čidel... O rušičky se ž nějaký pátek zajímám a měl jsem je namontovány na 3 svých autech a nepočítám desítky testů na různých autech různých uživatelů...a téměř 100% úspěchu je v montáži! Řikej si co che?, je to jedno...já nejsem prodejce, já jsem zákazník/uživatel a možná se bude? divit, ale AL G8 věřím, i když vím, kde mám hluchá místa - právě kvůli montáži. Každý, kdo rušičkám trožku rozumí ví, že Iceho montá? je naprosto bezkonkurenční! Dokonce jsem na 100% přesvědčen, že pokud by tam místo LI dal Blinder M20 stejným způsobem, byl by rovně? nezměřitelný :!:
Závěry, které se tady snaží? interpretovat jsou zcela mylné... K dispozici byly 3 vozy s AL, kde jedno, to moje bylo možné změřit na velmi nestandardní místo a dva vozy, které nebylo možno změřit vůbec! Pak jeden LI, který také nebylo možné změřit... Takže se ptám, v čem je ten LI vlastně lepší? Odpověď: v ničem...pouze prokázal, že za dané montáže je konkurence schopný jammer.

Autor:  řidič BOB [ stř 25. čer 2008 20:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix: sice Tvůj poslední příspěvek nechápu... Taky bys mi mohl trochu otevřít oči - v čem jsem neobjektivní?! Na rozdíl od Tebe se netřesu na prodeje LI na zlínsku přes Ice 8) Nejsem toti? prodejce, pokud jsi to ještě nepochopil...snad Ti čežtina problém nedělá :?
BTW: a docela dobře vím, o čem mluvím - neměj zbytečnou péči ;)

Autor:  řidič BOB [ stř 25. čer 2008 21:05:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ice píše:
jsou to taky jen lidi. a nedovolí si jít proti "paplážům" a "vý? postaveným" osobám. páč se to vesměs montuje jen do drahých aut.


Tak mě napadá: kolik lidí zná?, co to maj namontovaný?? Já docela dost a nikdo z nich není žádný papalá?... Ti to naopak nepotřebují, nemyslí?? ;)

Autor:  msp_x [ stř 25. čer 2008 21:20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ice píše:
msp_x píše:
Mam to chapat tak, ze LI hazi na LTI jam kod E07? To mi neprijde jako pozitivni zprava.

LI neháže jamm kod E-06 ani E-07!!! ale ty co testoval co měli namontované starží rušičky jak byly k V1 a pak nějaké L905 a i Blinder mu to tam dal.

Tak to je jina. O jinych rusickach tam predtim nebylo ani slovo, tak jsem predpokladal LI.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/