Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

AntiLaser AL G9
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=41&t=1271
Stránka 3 z 5

Autor:  řidič BOB [ pát 27. bře 2009 11:57:00 ]
Předmět příspěvku: 

Antiradary BEL píše:
Tak to uz je fakt zajimava features! Noc je jasna, ale co pres den? Jaky vliv ma na to pocasi? A blba, ale logicka otazka: Funguje to i na "vypnute" kamery?


Příli? brzy na tyto odpovědi.... firmware je venku teprve den 8) Počasí vliv mít ani nebude - spíš dodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem ;)
Otázka, jestli to funguje na "vypnuté" kamery je opravdu blbá :D A odpověděl bych na ní otázkou: funguje nějaký detektor na "vypnutý" radar? :idea:

Autor:  řidič BOB [ pát 27. bře 2009 12:26:00 ]
Předmět příspěvku: 

ABEL: u mne je to velmi sporadické... Někdy se může V1čka přetrhnout v detekci úsekových kamer a jindy ani nehlesne... Podle mě je to dáno úhlem nájezdu ke kameře, jelikož detektor je furt na stejném místě...

Autor:  Robert [ pát 27. bře 2009 12:47:00 ]
Předmět příspěvku: 

ABEL: Na vypnuté infra přisvícení (zapíná se automaticky dle intenzity okolního osvětlení tak, aby fotografie nebyly "máznuté") AntiLaser přirozeně nereaguje. Včerejší testy ukázaly, že při špatné viditelnosti/za tmy je detekce 100%. V tunelu AL dokonce reagoval ž cca 100 metrů před kamerou...

Autor:  snail [ pát 27. bře 2009 20:14:00 ]
Předmět příspěvku: 

A co mýtné brány?

Autor:  řidič BOB [ pát 27. bře 2009 22:29:00 ]
Předmět příspěvku: 

Snail: zatím jsem nejel...přížtí týden plánuju delží výlety na Moravu a tak...takže budu moudřejší ;)

Autor:  Robert [ pát 27. bře 2009 23:05:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já dnes Praha - Varnsdorf (140km) a 0 FP... I kolem mítných bran, ale bylo světlo...

Autor:  Josef [ stř 01. dub 2009 07:46:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem měl příležitost toto otestovat a musím uznat, že to je parádní věcička. V tunelech to má opravdu dosah až 100m a i přes den (tam kde je IR) to reaguje 50m předem, zatímco V1 vždy mlčela. Na MHD budky to nereaguje, to mám odzkoužené na několika místech, kde V1 bezpečně křičí.

Autor:  řidič Lukyn [ čtv 16. dub 2009 19:55:00 ]
Předmět příspěvku: 

je to velka kazen,mel jsem tu moznost to citit na vlastni kuzi.Va Zline to funguje velmi dobre.:-)

Autor:  x2005 [ pát 08. kvě 2009 13:17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ice píše:
řidič Lukyn píše:
je to velka kazen,mel jsem tu moznost to citit na vlastni kuzi.Va Zline to funguje velmi dobre.:-)

ve Zlíně fungují i jiný "systémy" na 100%


Ovšem zásadní rozdíl je v tom, že LI ("jiný systém") říká "unknown gun" (pokud je signalizace unknown gun zapnuta). Stejně tak LI reaguje na libovolné neznámé laser/infra zařízení. Ale AL G9 (19.35 a vy??í) má zvlážtní tón speciálně na úsekovky (přisvícení) Camea, takže si to nesplete? s laserovým poplachem ani neznámým zařízením ani tempomatem od Infinity. A ještě navíc to u G9 lze volitelně vypnout. Hezky je to vidět a slyžet na posledním videu od řidiče BOBa.

Autor:  LUB [ stř 05. srp 2009 17:59:00 ]
Předmět příspěvku: 

Roberte co to mas na strankach a ani se nepochlubis ? ;) Verze RX vypada velice zajimave :D Doufam, ze jsem neco nepropalil, ale kdyz uz to je na strankach, tak snad ne...

Autor:  snail [ stř 05. srp 2009 21:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

má? se občas stavit a bude? informován :-)

Autor:  LUB [ čtv 06. srp 2009 07:44:00 ]
Předmět příspěvku: 

No jo no ... rád bych, ale mám to celkem z ruky ;) Budu si muset najít job v Praze abych to měl blíž k informacím :D

Autor:  Robert [ sob 08. srp 2009 21:28:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nechtěl jsem aby z toho Ragamix zase udělal Ódu na novej LI, tak jsem to radži ani nepsal... ;)

Autor:  snail [ pon 05. dub 2010 22:35:00 ]
Předmět příspěvku: 

Má AL 9 něco jako detekci napětí?

Neumím si jinak vysvětlit situaci u P407 s dualem - auto moc nejezdí a celou zimu mělo problém s baterkou, opakovaně nabíjená, ale po přeměření označená za dobrou, jen prostě auto málo jezdí a odběr při stání je větší ne? se stihne při pár cestách nabít (najeto 20 000km za 3 roky...).

Včera sem s tím jel a po nastartování se zpožďovačem za cca minutu sepne AL, který ihnet začne pípat a blikat červeně, jako když je vadný čidlo. Vypnout - zapnout nepomůže, tak jsem to vypnul a jel. Po cca 10minutách zkusmo zapl a vše funguje OK. Dojedu dom, vypnu motor, po chvíli nastartuju - vše OK. Vezmu dálkové ovládání k TV, obě čidla reagují.
Druhý den nastartuju a opěto to samé - červené blikání a pípání "vadných čidel: - double píp á ca sekunda.
Dle majitelky vozu v zimě trvalo cca 30-40km, ne? se dal AL zapnout (řekla mi to až teď).
Napadá mě slabá baterka, resp. nízké napětí a AL se zapne až při určité hranici dobití, ale jistý si tám nejsem - je to možné? Bel 975R CZ nízký napětí nesignalizuje. Auto není momentálně v Praze, takže se nemůžu zastavit ke kontrole. Jedná se o AL 9 dual (nikoli RX).
Díky

Autor:  gebič [ pon 05. dub 2010 23:28:00 ]
Předmět příspěvku: 

Signalizační dioda svítí červeně + 1 pípnutí porucha ? nízké napětí, zkontrolujte baterii vozu zkontrolujte napětí baterie vozidla
Signalizační dioda svítí červeně + 2 pípnutí porucha ? odpojené kabely, nebo požkozená centrální jednotka
Signalizační dioda svítí červeně + 3 pípnutí porucha ? senzor odpojen, nesprávně připojen nebo je vadný
LED dioda bliká červeně + pípá prvních 15 vteřin po zapnutí -
Automatická kontrola senzorů selhala, zkontrolujte konektory senzorů. Pokud jste přidali nebo ubrali senzor, obnovte tovární nastavení.

Snad tohle pomůže... :D

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/