Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

AntiLaser AL G9
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=41&t=1271
Stránka 1 z 5

Autor:  Robert [ ned 06. črc 2008 20:38:00 ]
Předmět příspěvku:  AntiLaser AL G9

Nový AntiLaser 9. generace AL G9 bude v prodeji cca od poloviny srpna 2008. Po designové stránce se příli? nezměnilo, čidla jsou cca o půl centimetru kratží, mají zaoblené hrany a tak designově více zapadají do většiny konvenčních "zakulacených" vozů.

Zásadní novinkou je však kompletní inovace elektroniky a cca dvojnásobný výkon oproti generaci 8. To co zvládl ALG8 DUAL, dnes zvládne ALG9 SINGLE. Pro většinu automobilů tedy postačí jedno čidlo co? povede ke značným úsporám kupujícího. K dispozici jsou dvě verze čidel, jedna pro přední a druhá pro zadní část automobilu tak, aby bylo zajištěno bezproblémové ružení při měření z velkých úhlů. Kompletně přepracována byla přijímací část, kde jedna velká čočka byla nahrazena čtyřmi menšími a výrobce uvádí prakticky 100% funkčnost při jakémkoli počasí, zejména vynikající výkony při jízdě proti přímému slunci kdy ostatní rušičky vřetně ALG8 občas mají problémy s detekcí. Nový AntiLaser je oficiálně pouze parkovacím asistentem, který byl náležitě zdokonalen a na samotném zařízení stojí "Parking sensor".

Vypadá to že ALG9 na dlouhou dobu nebude mít konkurenci.

Více informací v anglickém jazyce naleznete zde:
[url=http://www.antiradary.net/materialy/al-g9-leaflet.pdf]http://www.antiradary.net/materialy/al-g9-leaflet.pdf[/url]

Prosím pište zde pouze minimum příspěvků (a k věci). Průběžně Vás budu informovat o dalších novinkách atd, tak až se téma neztratí v balastu.

edit:
Tak dnes 13.8.2008 zařazujeme ALG9 do prodeje:
[url=http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9/]http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9/[/url]

Autor:  řidič Lukyn [ pon 07. črc 2008 06:42:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to musím pochválit protože jsem to viděl a je to prda. 8) ;)

Autor:  řidič BOB [ pon 07. črc 2008 08:27:00 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu potvrdit, že při testech mě překvapila funkčnost! Moje auto, které má dost velkou zadní plochu a při AL G8 Dual je v určitém místě proměřitelné, tak AL G9 Single a LTI nebyla vůbec žádná šance - a to ani na anténu :lol: Další příjemnou věcí bylo zjištění, jak se chová LTI při ružení G9tkou...ale to ž snad nechám na přížtě 8)
Takže Roberte - doufám, že mě má? na seznamu zákazníků mezi prvními pěti ;)

Autor:  řidič BOB [ pon 07. črc 2008 10:47:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
ale hlavne je ze aspon nebudu hadky o tom aka je cocka zbytocna a ze umoznuje lahsie odhalenie policiou ;)


Nechci se dohadovat, ale zrovna čočka není to pravé ořechové... ;)

Autor:  Robert [ pon 07. črc 2008 18:44:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix: Tak když se to tu stejně zaplenilo, myslí? že Blinder má tu podlouhlou čočku taky okopčenou od LI? Nerad bych tady zklouzával k tématu kdo co komu ukradl... to by jsme se museli dlouze zamyslet a možná by jsme dospěli k opačným názorům ne? má? ty...
...jinač mám dvě verze čidel, jednu s čočkou a druhou bez a nepozoruju mezi čidlama rozdíl.

Ohledně počtu přijímacích diod je to fyzika, alespoň co jsem se bavil s msp_x je lépe více malých čoček... myslí? že ten nápad ukradl LIčku taky? Skor trochu paranoja nemyslí??

Tou dvojnásobnou výkonností bylo myžleno toto:
Stříbrná škoda SuperB, nebo černý VW Phaeton vs LTI 100pps = JTG
To LI umí taky? Dost bych o tom pochyboval...

Autor:  msp_x [ pon 07. črc 2008 21:22:00 ]
Předmět příspěvku: 

ragamix píše:
cocka na prijimacej casti je napad LI

Nechci se nejak hadat, ale cocky existuji uz od staroveku, takze prvni nebyl ani LI ani AL :-)

Sice mi to prijde detinske, ale kdyz uz se hadate, tak vezte, ze AL G8 ma cocku tez, jen je ale schovana pod tim plexi a tak neni hned videt.

Robert píše:
alespoň co jsem se bavil s msp_x je lépe více malých čoček

Tady si dovolim jen upresnit, ze moznosti jsou oboje dvoje, ale pro me ucely vice vyhovovala konfigurace vice diod a ze u AL se asi rozhodli stejne. Nechci kategoricky tvrdit, ze vice mensich je vzdy lepsi.

Me by spis zajimalo, co mysli tim vicenasobnym prijimacem. Vice by prozradil ten jejich patent (teda spis zadost), na jeji uverejneni si ale budeme muset asi jeste chvili pockat.

ragamix píše:
neodpovedal si ale na otazku co konkretne je zdvojnasobene.

Pochopil jsem to tak, ze jedno cidlo G9 pokryje 2x vetsi polomer, nebo jinak, ze dokaze detekovat paprsek laseru ve 2x vetsi vzdalenosti od cidla.

Jinak musim kvitovat, ze u G9 udelali detekci pripojeni cidel a jejich fce. G8 ka ji tusim nemela a chyba ve spojeni v konektoru nebyla nijak signalizovana.

Autor:  msp_x [ stř 09. črc 2008 09:40:00 ]
Předmět příspěvku: 

Docela by mne zajimalo, zda G9 uz neni nahodou aspon trochu pouzitelna za sklem. Dej vedet, az se to otestuje.

Autor:  shwaara [ stř 09. črc 2008 10:09:00 ]
Předmět příspěvku: 

To by me taky zajimalo. Nicmene vcera jsme s Robertem testovali G9 na ciste bile O1 Tour kombi a jedno cidlo bylo absolutni JTG. Ja neprostrelil vubec, Robert myslim taky ne, nebo max. na 20m, detaily si uz nepamatuju. Urco sam napise.

Autor:  Robert [ stř 13. srp 2008 14:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dnes 13.8.2008 zařazujeme ALG9 do prodeje, první fotografie + popis změn oproti minulé verzi naleznete zde:
[url=http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9/:b4bf8aa1]http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9/[/url:b4bf8aa1]

Jen ve stručnosti:

Zásadní vylepžení nové generace:
-Nový, přepracovaný design senzorů, menší rozměry
-Speciální senzory pro přední/zadní použití
-Kompletně inovovaná elektronika, přijímací i vysílací část
-Zdvojnásobená pamě?, větší možnosti programování
-Ni??í použité napětí, ni??í odběr el. energie
-Kompletně inovovaná funkce parkovacího asistenta
-Zdvojnásobená výkonnost, na většinu vozů postačí jeden senzor

Rejpaly předem upozorňuji že na "podjebávání" typu "pochybujem že to bude..." nebudu reagovat.

Autor:  Josef [ úte 02. zář 2008 22:41:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem měl možnost poprvé vyzkoužet G9 v akci. V Jeremenkove ulici v Praze 4 mě začali měřit až cca na 50m a G9 spolehlivě zareagovala - JTG. Příslužníci kolem laseru trochu začali poskakovat, zřejmě se slovy "pus? mě k tomu, ty to neumí?" :)
Jinak V1 vzdálený cca 40cm od čidla G9 ani nepípnul.

Autor:  Josef [ úte 02. zář 2008 23:18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Je tam 40km/h ale cedule platí na úseku cca 100m dlouhém a oni stáli zhruba v polovině.

Autor:  x2005 [ stř 03. zář 2008 06:21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Josef píše:
začali měřit až cca na 50m a G9 spolehlivě zareagovala


Měl jsem možnost testovat G9 a citlivost je opravdu hodně vylepžená. Zkoužel jsem single G9 vzadu na malé dodávce (něco jako přerostlé Berlingo) a na 50 metrů single pokreje celé auto. Co? je paráda. Testování proti LTI.



:off: [i]Jinak Jeremenkova, 40km/h, přechod, škola = pirátství nejvy??ího kalibru. Příslužník měl jistě na tebe již nakročeno, ale nic mu nevpadlo na přístroji. To je smůla. :D [/i]

Autor:  Josef [ stř 03. zář 2008 08:30:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mimochodem dnes ve stejném místě stála stříbrná Fabie s AD9. Detekce proti směru jízdy s V1 vertikálně cca 300m.

Autor:  řidič BOB [ pát 05. zář 2008 09:47:00 ]
Předmět příspěvku: 

Včera jsem zkoužel AL9 proti ProLaserII a bylo JTG ;) LTI také JTG - nezměřitelné ani na zrcátko nebo posádku uvnitř 8)

Autor:  řidič Lukyn [ pát 05. zář 2008 09:53:00 ]
Předmět příspěvku: 

?ikovný to ogara :D jak to jen ten Bob dělá :lol: měli bychom si z něj vzít příklad ;)

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/