Právě je čtv 28. bře 2024 23:01:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007 20:36:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 03. čer 2007 00:00:00
Příspěvky: 22
Dnes som isiel za BA do Brna a spat cestou tam stal radar na odpocivadle Malacky a detekcia bola uplne mizerna nebyt toho ze tam casto meravaju a tym padom predpokladm ze tam su tak ma maju isiel som cca 160 a V1 zapipal tak na 1 sekundu (cely usek nie len pred radarom) takze cca 50m. Premavka bola slaba takze to pripusujem aj tomu. Naspat som sa vracal o hodinu v protismere uz neboli tak som ocakaval ze budu zase v mojom smere. Boli ale detekcia totozna.

V Brne som stretol isiel okolo odstaveneho auta MP so zapnutm ramerom a V1 pekne pipala v kazdom smere cca 200m. Takze by mala byt v poriadku.

Cim to moze ta slaba detekcia na D2?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007 21:00:00 
No, důvodů může být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence... :?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007 21:07:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1598
Bydliště: Bezdomovec
řidič BOB píše:
No, důvodů může být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence... :?

d) jiny problem
e) od kazdeho trochu :-)
.... to jen pro uplnost 8)

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007 21:25:00 
shwaara píše:
řidič BOB píše:
No, důvodů může být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence... :?

d) jiny problem
e) od kazdeho trochu :-)
.... to jen pro uplnost 8)


jasně ;)
Osobně si myslím, že správně je za e) :(


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2007 00:38:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5050
Bydliště: Praha
Horizontál či vertikál?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2007 00:39:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. úno 2007 01:00:00
Příspěvky: 1598
Bydliště: Bezdomovec
snail píše:
Horizontál či vertikál?

To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal :D

_________________
Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě.

Protected by Protector 950M CZ + AL Priority

F*CK THE STRICT LIABILITY


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2007 09:28:00 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. srp 2007 00:00:00
Příspěvky: 172
Bydliště: Zlín, Brno
Taky bych to tipoval na malo odrazu...
Obcas se mi to stava.

_________________
No pain no gain.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2007 13:28:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5050
Bydliště: Praha
shwaara píše:
To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal :D


Nee, jsou to nová auta a asi nový radary, takže s vertikální polarizací a v okamžiku mizerných odrazů hraje vertikální nastavení detektoru důležitou roli


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2007 19:50:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
snail píše:
shwaara píše:
To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal :D


Nee, jsou to nová auta a asi nový radary, takže s vertikální polarizací a v okamžiku mizerných odrazů hraje vertikální nastavení detektoru důležitou roli


Na Slovensku údajně funguje lépe horizontál, respektive přepolarizovány jsou prý jen radary v ČR. Zdroj: Výhradní distributor Beltronics pro Slovensko.

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2007 19:04:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 03. čer 2007 00:00:00
Příspěvky: 22
V1 nie je ani v horizntale ani vertikale ale nieco medzi ale skor k horizontalu. Je pripevnena suchym zpsom na obluku palubnej dosky nad pristrojovkou na pravej strane (auto O2) takze odhadom tak 30 stupnovy uhol. Je pravda ze v prvom pripade boli tak cca 20 metrov od vozovky ale v druhom boli tesne za zvodidlami. Takze tak max. 8 metrov odomna subezne s vozovkou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz