Právě je ned 21. led 2018 01:09:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 00:05:00 
Zibby píše:
minulý týden Poděbradská večer směr č.most MP (zastávka bus sídližtě Hloubětín) - V1 ani ?uk, nažtěstí jsem je viděl s předstihem ale myslel jsem, že neměří. Ovšem vybírali hned za Shellkou, včetně auta který kolem mě prosvižtělo, takže měření na 100% probíhalo.

Tak jsem si řekl že to byl zřejmě laser... ale tenhle topic mě trochu rozhodil :?


Tady laserem nikdy neměřívaj...MP na P9 nemá laser ;)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 00:07:00 
x2005 píše:
Údajně se výše popsaný problém vyskytnul u jednoho(?) radaru pražské PČR (felicia combi), která na Bel 995CZ ukazuje cca 33,929


Tak, tak - to je ona 8) Hodně často se vyskytuje na P9 8)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: V1
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 00:10:00 
Romeo píše:
V1 má v euro rozsah +- 80 MHz t.j. 33,920 až 34,080 v tomto pasmu tedy detekuje jak tu felicii combi 33,929 i ten ujetý Ramer na 33,95


A já říkám, že tu felicii nedeteguje!!! :( A nežel detegovat třema různýma V1čkama ;)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 00:20:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 4690
Bydliště: Praha
Nakolik přesný je určení frekvence Belem? Jestli ten radar není ve skutečnosti ujetý ještě trochu víc...

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 00:51:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6148
Bydliště: Praha
snail píše:
Nakolik přesný je určení frekvence Belem? Jestli ten radar není ve skutečnosti ujetý ještě trochu víc...


Stačí si postupně pustit dva různy Bely.... Většinou je to méně ne? +/- 0,100 GHZ

_________________
Podporuji férový elektronický boj!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: V1
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 11:18:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 06. kvě 2007 00:00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Kunovice
Antiradary BEL píše:
Romeo píše:
Tolerance je zkutečně +- 0,1% GHz WWW.rametchm.cz klikni Produkty uplně dole Ramet 7m a na Detail a jsou Základní techn. parametry Ramet 7F.


To je uplna blbost, 0.1% z 1 GHz je 0.001 GHz, t.j. 1 MHz a tak presne Ramery nejsou, a i pripade, ze by se tim myslelo 0.1% z 34.00 nebo 34.30 GHz, tak je to +- 0.0340 nebo 0.0343 GHz, t.j. cca 34 MHz, coz je stejne pod spodni hranici Valentine ONE a ke vsemu to neni pravda.
Jiz na stare kopii specifikace Rameru 7M, kterou jsem ziskal s velkymi obtizemi nekdy kolem roku 1998 (holt nekdy to bez Internetu nebylo tak jednoduche), bylo uvedeno 34.00 a 34.00 GHz +- 0.01 GHz!

A ted to nejlepsi - slova misto slibu: http://test.antiradary.cz/Ramer/str.15.jpg :!:


To je 0,1% z 34,00 GHz na které Ramet vysílá a to je těch 34 MHz ,znovu klikni na WWW.rametchm.cz -Produkty potom uplně dole Ramet 7 a klikni na detaily.Přece rozsah 34 MHz se vejde do rozsahu V1 80 MHz.ž to tu padlo jak velký mají rozsah ty tajemné Euro verze BEL" a kdo to realizuje a na certifikát se bojím zeptat . Když ta Felicie se nedá detekovat kdo ví jaký je v ní radar ,co když tam testují nějakého exota mimo služné frekvence ,z jediného případu se nedá odvozovat vůbec nic .

_________________
Romeo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 11:44:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 06. kvě 2007 00:00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Kunovice
Antiradary BEL píše:
x2005 píše:
Stačí si postupně pustit dva různy Bely.... Většinou je to méně ne? +/- 0,100 GHZ


Az tak moc? Ne nahodou 0.01 GHz, t.j. +- 10MHz? Tohle by mym zkusenostem odpovidalo vic. ;)


Tak to jsou 2 trochu rozdílné Technické parametry Rametu 7 --pokud je to +- 0,1 GHz t.j. 100MHz tak tento rozsah se do 80 MHz V1 nevejde pokud je to 0,1% GHZ t.j. 1OMHz na tom se zhodnem že tak jak pišete Ramery přesné nejsou ,zbývá 3 možnost 0,1% z 34GHz t.j. 34 MHz. Pokud jsou tam % je to určitě % z pracovní frekvence 34GHz ,, 0,1% z GHz je nesmysl ,to by tam bylo přímo 0,1GHz.Zbývá otazka kolik je to u verze EURO BEL.

_________________
Romeo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 12:39:00 
Offline
nováček

Registrován: ned 06. kvě 2007 00:00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Kunovice
Antiradary BEL píše:
Romeo: 0.01 GHz je rozdil v zobrazovani ruznych kusu BEL! Prece to jenom neni specialni merici pristroj a zobrazeni frekvence je jenom orientacni, takze ruzne pristroje zobrazuji ruzne hodnoty u stejnych frekvenci s odchylkou cca 10 MHz!

BEL RX65 EURO ma rozsah 34.00 a 34.30 +- 0.15 GHz, coz je az zbytecne moc, takze nove verze budou mit +- 0.1 GHz , coz na Ramery bohate staci a ci
tlivostne se pak vyrovnaji V1, ale to patri spise do sekce o BELech.


Musíme zjistit jak to tedy s Ramery je zda je to 10MHz,34MHZ nebo až 100MHz o kolik mohou ujet s frekvencí ...to je zásadní udaj pro detekci na tom se zhodneme ,pokud by to bylo 100MHz neboli 0,1 GHz tak by vyhovoval jeno BEL 65 EURO který má rozsah 150MHz /0,15GHz/ V1 i 975 EURO má 80MHz ,20 MHz schází . Pro zkužebnu vlastní fabriky nemohou v technických podmínkách uvádět pro oba nosné kmitočty +-0,1GHz i když jsou blízko sebe protože je to pro každý jiný udaj, přesnější je uvádět % z daného kmitočtu +-0,1% to ž je přesnější jednou je to 34MHZ apodruhé 34,3 MHz ,správně má byt uvedeno 34,00 GHZ +-0,1% ,chybné je že uvedly ještě znovu GHz ---34,00+-0,1%GHZ. Správnější budou ty % jinak proč je uvádějí ....Zavěr: Ramery se mohou rozladit o +- 34 a 34,3 MHz.Je to detektivka ale bylo to nutné zjistit. Pokud by se rozladily o 100MHZ tak spolehlivě jenom ?iroké pasma nebo BEL 65 EURO???

_________________
Romeo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 20:12:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Za celou dobu používání V1 (cca 1 rok) jsem se setkal pouze s jedním radarem, který měl zřejmě dost "ujetou" frekvenci a detekce byla skutečně velmi slabá, po směru jízdy vůbec a proti směru detekce slabá tak 50m před radarem. Bohužel, neměl jsem možnost frekvenci změřit.

Co se týká tolerance radaru, může to být dost zásadní i pro důkazní řízení, protože radar pak neodpovídá uváděným parametrům a takové měření je myslím pak v rozporu s provozními podmínkami radaru. Zařízení tohoto typu by mělo dle mě splňovat +/- 0.1%, tak jak je to běžné u přístrojů takové kategorie.

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: V1
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 20:37:00 
Romeo píše:
ž to tu padlo jak velký mají rozsah ty tajemné Euro verze BEL" a kdo to realizuje a na certifikát se bojím zeptat . Když ta Felicie se nedá detekovat kdo ví jaký je v ní radar ,co když tam testují nějakého exota mimo služné frekvence ,z jediného případu se nedá odvozovat vůbec nic .


Nevím, koho zajímá certifikace a kdo realizuje úpravy... Mne, jako uživatele zajímá, jestli mi AR deteguje radary nebo nedeteguje...A promiň, ale jestli se mezi 10 radary najde pouze jediný, který zůstane pro V1 skrytý, tak pro mne je tento AR mrtvý, až má certifikát a jeho úpravu provádí sám Gott (neboli Bůch) 8)
Na felicii neprobíhá detekce u V1! Ostatní detektory Bel tento radar bez problému detegují... Dokonce v paprsku jej detegoval i RX65US ;) Pokud by se jednalo o jedinej případ, tak to tady nikod neřeží ;)
Obdivuju Tvoje demagogické nadání, kdy z informací a zkušeností nulové hodnoty, umí? udělat velmi "kvalifikované" závěry :roll:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 21:00:00 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2184
Bydliště: Praha
Bohužel se dnes nemůže člověk spolehnout na nic, vím že V1 ani RX65 nebude nikdy 100% a podle toho jezdím. Stačí potkat někde policejní auto s jinou polarizací a v místě bez odrazů a je problém. To ž nemluvím o úsekovkách, laserovém měření atd...

_________________
V1 + Genevo S
AL Priority


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 21:08:00 
Josef: a to ještě nemáme povoleno měření soukromých firem, které jsem jistě (dřív nebo později) natahají kde-co :|x Třeba krásný Humls radar :|x To bude teprve terno ;)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 21:16:00 
Offline
nováček

Registrován: sob 22. zář 2007 00:00:00
Příspěvky: 11
Tak vytuhnuti V1 potkalo i me... :x Vypnuti a zapnuti pomohlo. ABELovi jsem poslal SZ (ale z jineho webu, kde byvam casteji ;-) ). No uvidime, co a jak... :?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: POZOR!!! Kriticky problem u V1?!
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 23:12:00 
Offline
čtenář

Registrován: úte 27. lis 2007 01:00:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Hradec Králové
[b][b]Ahoj chci se tě zeptat dnes mi dorazil Valentine. pomohlo by toto?
http://www.volny.cz/valentine01/[/b][/b]


Antiradary BEL píše:
V posledni dobe jsem mi mnozi telefonaty od zakazniku, kterym V1 zahadne nereagoval pri zjevnem mereni rychlosti klasickym Ramerem. Nejdrive jsem si myslel, ze se jednalo o klasicke mereni "baj ocko" do vlastni kapsy, ale pry stacilo V1 vypnout a zase zapnout a pak reagoval jako obvykle.

Vypada to, ze u nekterych kusu po zahrati "plave" Ka narrow pasmo nahoru nebo dolu a spodni nebo horni rozsah se pritom dostane mimo rozsah ceskych Rameru. Podobny problem jsem nahodou zachytil uz v lete u nekterych kusu verze 3.861 a 3.862 a dalo mi hodne prace a testovani vyfiltrovat tyto "labilni" kusy, podil kterych dosahoval az 10 - 30% z celkoveho objemu. :!:

Pak byl nejakou dobu klid a tento problem vymizel, ale ted to vypada na to, ze je zpet i u verze 3.863. Nevim, jestli to nejak souvisi s poklesem venkovnich teplot, ale je to velice neprijemna chyba, ktera ridice muze stat ridicak. Peclivymi testy to dokazu sice odhalit a eliminovat, ale je to zbytecny opruz a velka ztrata casu pri predprodejni priprave. Rovnez tak, pokud mohu soudit podle zkusenosti z leta, rapidne vzroste pocet reklamaci a vracenych V1 dodavateli. :|x

Pomalu zjistuji, ze zadny vyrobce neni 100% a kazdy vyrobek ma sve obdobi slavy a za par mesicu ho sesadi z trunu jiny favorit. Jeste pred mesicem jsem vsem doporucoval V1 a rozmlouval RX65 EURO a ted je to presne opacne, V1 se uz pomalu bojim prodavat. :(


Mate nekdo nejakou podobnou zkusenost, kdy V1 pri mereni nefungoval a vse nasvedcovalo tomu, ze radar je aktivni? Nezkusili jste pritom detektor vypnout a znovu zapnout?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 04. pro 2007 13:35:00 
Offline
člen

Registrován: pát 08. čer 2007 00:00:00
Příspěvky: 366
Bydliště: Zlínský kraj
No tak to je velmi špatná zpráva :-( Nažtěstí jsem měl pořád detekci. :)

_________________
:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz