Antiradary-Forum.NET https://www.antiradary-forum.net/ |
|
Falešné poplachy https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=4&t=394 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | Josef [ pon 29. led 2007 12:28:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Antiradary BEL píše: Takze ten Valentine One zas taková sláva není, poslední týden ho testuji a jezdím s ním po Praze a má celkem dost falešných poplachů. Stačí hodinka, dvě ježdění a řidič je ž pak tak otupělý, že na skutečný radar ani nezareaguje. To je věc názoru, mě občasné poplachy v Praze naprosto nevadí a rozhodně nejsem otupělý, abych nereagoval, protože jsou stále ve stejných místech (tedy ne vždy se falešný poplach v daném místě ozve). Nezastávám se ani jednoho typu detektoru, ale pišme objektivně, protože taková vyjádření od prodejce detektorů Bel působí přinejmenším jako neférové a je to naprosto subjektivní pocit, nepodloženými žádným průzkumem u např. 100 dotázaných uživatelů |
Autor: | Josef [ pon 29. led 2007 23:39:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Antiradary BEL píše: To neni vec nazoru, ale objektivni fakt a nahled cloveka, ktery se detektory zabyva 15 let! Zacinam mit dojem, ze se to tady zvrhava na velebeni V1 a vsechno ostatni odmita jako neobjektivni. Nevim, jak vic moze byt objektivni prodejce, ktery nabizi jak BELy, tak i V1 a financne mu je to priblizne jedno, ktery detektor proda, coz se ovsem neda rici o moralni strance veci, respektive o dobrem pocitu z odvedene prace. Nikdo se nepře, že Bel 965CZ je dobrý detektor s minimem falešných poplachů, ale to vžichni vědí a skoro ž nezajímá, tak jako vžichni ví, že Audi, BMW a Mercedes jsou dobrá auta a nikdo se před nimi neposadí na zadek, prostě to tak je a není potřeba se v tom pitvat. Názor, že falešné poplachy vyvolají to, že řidič přestane reagovat na radary není objektivní, ale subjektivní, protože to je jenom Tvůj pocit a ne můj nebo ostatních. Věta "Stačí hodinka, dvě ježdění a řidič je ž pak tak otupělý, že na skutečný radar ani nezareaguje" prostě není pravda a budu klidně 2 hodiny jezdit po Praze bez falešného poplachu, záleží kde a kdy. To co není pravda, prostě objektivní být nemůže. |
Autor: | Josef [ úte 30. led 2007 00:12:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta úprava ze udělat, stačí přidělat na elektroniku Peltierův článek a chladit ji, pak je po falešných poplažích. |
Autor: | Josef [ pát 02. úno 2007 20:46:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falešný poplach vždy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkoužím v místech se silným ružením tj. místo kolem Tančícího domu. Myslím, že zajímavým řežením by bylo umístit detektor za předni masku auta, kde bude v zimních měsících chlazen přirozeným způsobem a v létě bude fungovat elektronicke chlazeni. |
Autor: | msp_x [ pát 02. úno 2007 23:55:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Josef píše: Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falešný poplach vždy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkoužím v místech se silným ružením tj. místo kolem Tančícího domu. Zajimave. Smim se zeptat, co bylo impulzem k tomuto reseni? Osobne bych si tipnul, ze drivejsi falesne poplachy budou nahrazeny jinymi, ale treba se mylim. |
Autor: | Josef [ sob 03. úno 2007 01:44:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Impulsem k tomuhle řežení bylo, že jsem si již dříve vžiml, že pokud je detektor studený (např. když zůstal v autě) tak se falešný poplach neozval. Jakmile se však detektor zahřál, falešný poplach se objevil a to na stejném místě. Budu tohle řežení testovat, nicméně, včera jsem projel celou Prahu od Komořan, přes ?ižkov až do Vysočan (přes Průmyslovou) bez jediného falešného poplachu, přestože se měly ozvat 3x - Modřany, Pankrác, Průmyslová. Dnes se neozval poplach ani na magistrále u Hlavního nádraží. |
Autor: | Robert [ ned 04. úno 2007 23:54:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc chválím, detekce předpokládám zůstala standartní? |
Autor: | Josef [ pon 05. úno 2007 01:33:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano detekce zůstala stejná, ale výsledky chci nechat, až bude chlazení na lepší úrovni, pak uvidíme. Předpokládám, že zmizí tak 80% falešných poplachů, ty hodně silné zůstanou, ale nechci předbíhat. |
Autor: | Josef [ pon 05. úno 2007 17:34:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže dnes jsem zapojil regulaci chlazení a projel první úseky, kde se vyskytuje ružení - Pankrác, Modřany, 5. května, okolí Hlavního nádřaží a Hiltonu a Tančícího domu. Jediný falešný poplach je u Tančícího domu, kde je opravdu silný, ale velmi snadno rozližitelný - na detektoru blikají střídavě obě ?ipky, co? naznačuje signál někde nad automobilem. Technické řežení je poměrně snadné. na spodní části detektoru je umístěn Peltierův článek a na něm je chladič, velikosti 4x8cm (čim větší, tím lepší). Já jsem použil tento Peltier 3x3cm TEC1-12704. Regulaci výkonu jsem vyřežil regulátorem G709. Vše zakoupeno v www.ges.cz za cenu 321 Kč, chladič jsem měl doma. |
Autor: | sarkan [ pon 05. úno 2007 20:12:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Muzes doplnit foto, kdy je videt ten chladic primo na detektoru? A prosim vysvetli mi, jak jde regulovat chladici vykon u neceho, co nema kompresor. Nebo regulujes nejaky jiny vykon? Nerozumim funkci toho Peltirova clanku |
Autor: | Josef [ pon 05. úno 2007 20:28:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Foto s chladičem je vidět několik příspěvků výše! Výkon chlazení se reguluje velikostí proudu přitékající do Peltierova článku v rosahu 0-2 Ampéry pomocí potenciometru. Čím větší proud, tím větší výkon chlazení a samozřejmě tím více se ohřívá chladič. Mám nastaven proud cca 0,5A. |
Autor: | sarkan [ úte 06. úno 2007 20:43:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Omlouvám se, při mém internetu přes mobil se obrázek nestihl zobrazit. jak funguje ten článek? On na odebírá teplo z jedné strany /chladí/ a odvzdává ho na straně druhé /ohřívá chladič/? Je to tedy věcička na zvýšení účinosti chlazení? Ne netu jsem to hledal, ale rozumné vysvětlení funkce jsem nenažel. Díky. |
Autor: | Josef [ úte 06. úno 2007 22:50:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Abych nemusel moc psát, tady je hezký článek : www.odbornecasopisy.cz/automa/2005/au110510.htm |
Autor: | vtec2 [ pát 02. bře 2007 15:20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejezdí někdo z majitelů V1 po OL, zajímají mě fal. poplachy mimo Prahu, díky |
Autor: | bobek [ ned 04. bře 2007 17:11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
vtec2 píše: nejezdí někdo z majitelů V1 po OL, zajímají mě fal. poplachy mimo Prahu, díky Brno- Bělá pod Pradědem, ve čtvrtek tam, dnes zpět. Jeden vteřinový FP na dálnici u Prostějova, stejné místo tam i zpět. To? vše. I průjezd Olomoucí bez FP. Po cestě tam na výjezdu z Olomouce detekce zeleného passatu policie ČR. To je snad nejdéle sloužící auto s radarem v republice, dostal jsem od něj flastr ž někdy před jedenácti lety. |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |