msp_x píše:
Po dvou letech vyvoje protectoru slusny vykon.
btw. Umi protector hlasit usekovky/stacionary primo v tunelu?
Treba v rakousku jsou merice v tunelech/tesne po vyjezdu celkem bezne a ne kazdy tunel je kratky a bez zatacek.
Ta poznámka mi přijde hodně hloupá, ale když už je to téma otevřený.......
a) Mě se to takhle líbí: zahrnuje to hlasové upozoznění, oznámení limitu a při překročení ještě oznámení aktuální rychlosti. Podle mě super pro řidiče, který dostane všechny informace a nemusí očima přestat sledovat dopravu.
b) Ano, Protector se za cca 2 roky rozvinul z konceptu v plnohodnotný produkt s vysokou přidanou hodnotou. Je potřeba za to výrobce pochválit.
c)
Stíhačka byla už před dvěma lety
jedničkou na trhu, ale takhle dobře to nehlásí. Schválně si někdo půjčte/kupte poslední předváděcí kus a udělejte stejný průjezd. CARD pouze pípá a bliká LEDkama, DSI mluví (pouze anglicky/neměcky/španělsky?) a limit maluje na nepřehledném displeji.
d) V tunelu se budou chovat všichni stejně. Pokud chybí udaje o natočení volantu a rychlosti na kolech, nelze ani ve stíhačce určit, v jaký části tunelu se nachází. Vyšší řady navigací TomTom to zkoušejí odhadovat z poslední známé rychlosti při vjezdu do tunelu, ale z logiky věci je jasné, že se jedná o pouhý odhad. Takže lze hlásit pouze před tunelem nebo vůbec ne.
Celkově shrnuto, nechápu smysl otázky. Bylo to plácnutí mimo běžnou úroveň diskuze.