Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

výběr antiradaru/detektoru radaru
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=2&t=2161
Stránka 1 z 1

Autor:  Mirek [ ned 24. črc 2016 10:20:14 ]
Předmět příspěvku:  výběr antiradaru/detektoru radaru

Kupuju A6 a uvažuji o antiradaru a mám následující dotazy

1) Jaký vybrat a před čím mě ochrání a před čím nikoli - zatím neřešme cenu

Podmínky a dotazy:
Pouze řešení, které je 100% legální
Poze řešení, kdy montáží neztratím záruku u Audi
Auto má hezký interiér, kam je možné antiradar v A6 Avant dát, aby nerušil hezký interiér nebo ho rušil co možná nejméně.
Pokud se rozhodnu jen pro přenosný, tak takový, ke kterému nepovede kabel prostředkem auta, ale bude nabíjecí/na baterky
Jaké jsou praktické i cenové rozdíly mezi jednotlivými modely?
Před čím mě antiradar neochrání?
Je třeba, abych na něj viděl?

Předem díky

Autor:  snail [ ned 24. črc 2016 10:53:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

Nejlepší bude zajet za prodejcem a domluvit se na místě, řešení je spousta od 10 000,- do 100 000,- :)

Autor:  Mirek [ ned 24. črc 2016 11:00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

snail píše:
Nejlepší bude zajet za prodejcem a domluvit se na místě, řešení je spousta od 10 000,- do 100 000,- :)


To jistě, ale nejdřív by bylo dobré vědět co chci. Každý prodejce mi bude říkat, že to jeho je nejlepší....

Autor:  snail [ ned 24. črc 2016 13:47:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

Nejdříve si je potřeba ujasnit, co vlastně chci - 100% legální = legální v ČR, nebo i v zahraničí? Pokud pouze v ČR, uvědomuji si, že mám vyřešenou pouze 1/2 problému a defacto minimum MP, která používá z velké části lasery? Chci zařízení, které mě upozorní i na úseková měření, anebo si pěstuji vlastní databázi a nepotřebuji varování na úsekáče?
Pokud legální i v zahraničí, tak můžeš mít pouze přenosku, kterou před cestou do auslandu odstraním. Má A6 pokovené sklo? Pokud ano, přenoska nebude fungovat. Je napojení na elektroinstalaci vozu v pojistkové skříni zásah do vozu, který ruší záruku? Pokud se domníváš, že ano, můžeš použít pouze přenosku se zapojením do cigaretového zapalovače.

Problém je mnohem složitější, než se na první pohled zdá a proto bych začal samostudiem o principech a praxi měření v ČR a v auslandu a pak, pokud mi bude něco nejisté, se zeptal znova :)

Autor:  VS [ ned 24. črc 2016 14:13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

Homologované zařízení u kterého není problém se zárukou, ochrání před radary a úsekovkami a není problém ho legalizovat i v zahraničí je jedině Protector...navíc v interiéru ani exterieru nebude nic vidět, poznat na voze a vše ti řekne česky...

Autor:  Mirek [ ned 24. črc 2016 15:09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

snail píše:
Nejdříve si je potřeba ujasnit, co vlastně chci - 100% legální = legální v ČR, nebo i v zahraničí? Pokud pouze v ČR, uvědomuji si, že mám vyřešenou pouze 1/2 problému a defacto minimum MP, která používá z velké části lasery? Chci zařízení, které mě upozorní i na úseková měření, anebo si pěstuji vlastní databázi a nepotřebuji varování na úsekáče?
Pokud legální i v zahraničí, tak můžeš mít pouze přenosku, kterou před cestou do auslandu odstraním. Má A6 pokovené sklo? Pokud ano, přenoska nebude fungovat. Je napojení na elektroinstalaci vozu v pojistkové skříni zásah do vozu, který ruší záruku? Pokud se domníváš, že ano, můžeš použít pouze přenosku se zapojením do cigaretového zapalovače.

Problém je mnohem složitější, než se na první pohled zdá a proto bych začal samostudiem o principech a praxi měření v ČR a v auslandu a pak, pokud mi bude něco nejisté, se zeptal znova :)


Legální VČR
Lasery MP to nepokryje?
Chci, aby mě to upozornilo na úsekáče,
Doufám, že napojení na elektroinstalaci není zásah, který ruší záruku.

Autor:  Mirek [ ned 24. črc 2016 15:12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

VS píše:
Homologované zařízení u kterého není problém se zárukou, ochrání před radary a úsekovkami a není problém ho legalizovat i v zahraničí je jedině Protector...navíc v interiéru ani exterieru nebude nic vidět, poznat na voze a vše ti řekne česky...


A jsme přesně u toho problému, kdy prodejce říká, že mě to ochrání před vším, což mi pravděpodobně řekne i jiný prodejce o svém výrobku a otázka je, jk se v tom vyznat.

Jak mě to ochrání před laserem?
Jak mě to ochrání před radiofrekvenčním měřením?
Je to jen vpředu pod maskou nebo i vzadu?
Kde to je schováno uvnitř vozu?na co se mám zeptat konkurence, která také tvrdí, že je nejlepší?
Jaké jsou reálné rozdíly?

Autor:  x-father [ ned 24. črc 2016 20:31:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

Jak bylo řečeno, tak se nejdřív musíš zorientovat v problematice, jinak nebudeš ani z rad vědět, co je pro tebe lepší.

Měl by sis ujasnit co je to radar a co je to antiradar, protože za obojím se skrývá několik zařízení, přitom skutečným radarem je jen jedno z několika zařízení a to co tady většina lidí nazývá antiradar je ve skutečnosti jen detektor a nikoliv zařízení, které by bylo "anti".

"Radary" mohou měřit za jízdy, nebo z místa, přičemž mohou být přenosné, nebo na pevno zabudované.

Podle principu měření pak:
Mikrovlnné radary (Ramer, Multanova atd.) - jediné zařízení, které je skutečně radarem (doplerovým) - mohou být namontované na autě a mohou měřit i za jízdy, ale stejně tak mohou být v provedení trojnožka, nebo v budce. Měří na vzdálenost max 60m. Ochrana je radarový detektor pevně zastavěný, nebo "přenoska", který varuje před radarem s předstihem cca několik set metrů. Detektory jsou u nás legální, ale ve většině EU NE.

Lasery (LTI, Prolaser..) - u nás jen v provedení trojnožka a měří jen z místa na vzdálenost max cca 400 metrů. Vysílají paprsek jen po dobu měření, což je pod 1s, takže nelze detekovat včas. Zde není legální ochrana asi nikde v EU a právní problematika je v šedé zóně.

Pasivní srovnávací metoda (Gesig, Polcam) - už z principu měří jen za jízdy. Kamera na policejním voze jen natáčí automobil před sebou, nebo za sebou, přičemž do obrazu je vkládána rychlost POLICEJNÍHO vozu a takový záběr je pak brán jako důkaz ve smyslu - když jeli policajti 163 za nějakým autem, tak to logicky muselo jet taky 163. Tomuto lze předejít jen sledováním typických aut (Passat, Superb, Octavia) s podezřelým způsobem jízdy.

Pasivní stacionární měřiče - Indukční smyčky, piezoelektrické kabely, úsekovky. První dva jmenované způsoby mají čidla ve vozovce a autu změří rychlost tím, že přes ně přejede. Pak už jsou tam jen kamery na sloupu k zdokumentování. U úsekovky pak jde o průměrnou rychlost mezi párem kamer. Tyto systémy lze ošetřit databází a porovnáváním s aktuální polohou z GPS. U nás legální, ale v některých zemích EU je i toho zakázané a nesmíte mít ani body zájmu v navigaci.

Autor:  VS [ pon 25. črc 2016 00:03:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

Mirek: Otázkou je kolik do toho chceš dát... podle toho se dá doporučit ochrana...
Je zbytečné např řešit toho Protectora který podle mě splňuje všechny tvé požadavky jak na legálnost, kompletní ochranu i před lasery(podle verze a při správném použití) a neviditelnou instalaci a díky homologaci nijak neztratíš záruku.....ale cenově to je od 40tis nahoru.

Autor:  adas [ pon 01. srp 2016 16:11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

M-ko + ALP = vyreseno

Autor:  VS [ pon 01. srp 2016 17:23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr antiradaru/detektoru radaru

A jak mu M-ko + ALP vyřeší v CZ oblíbené úsekovky,stacionáry a kamery na červenou?? Ta DB od Belscortu je absolutně nepoužitelná!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/