Acer mezi notebooky je jako Cobra mezi detektory
Ale jinak mezi pocitaci neni rozdil po funkcni strance. Pokud to neni nejaka pastika s Atomem, tak je to jedno.
Rozdil dela kvalita zpracovani, ktera je ale taky dost zavysla na cene a hlavne v servisu.
Muze byt treba NB za 15, ktery je funkcne a vykonove identicky az na drobnosti s NB za 40, ale kvalita zpracovani, vydrz na baterii a moznosti prislusenstvi / dok napr / delaji ten rozdil.
Vyrobci si to uvedomuji a snazi se ziskat zakaznika sluzbama/zarukou.
U kazdyho drazsiho zrizeni rekneme nad dvacet uz bych ocekaval 3 roky zaruky druhy den na miste.
Dobre to funguje u HP, Lenova, Fujitsu. Melo by i u Dellu.
Obcas se stejne stane, ze vyrobce nedodrzi podminky a proste reknou, ze cekaji na dil a i pres telefonovani a stiznosti se se situaci nepohne a par dni to trva. Toto jsem videl napriklad u HP, ale bylo to v jednom pripade z desitek.
Znacky jako Asus, Toshiba, ACER na takove urovni nejsou.
Napriklad u HP se dala zaridit takova zaruka s opravou druhy den kdekoliv v evrope plus pobaltske zeme atd. Nebo treba prodlouzit zaruku za smesnou cenu az na 5 let atd. Tedy ne ke vsem produktum.
Dost mizerne podminky ma v tomto smyslu Apple, ktery dava na ICO zaruku rok, prodlouzit se da za priplatek, ktery neni zas tak bezvyznamny az na 3 roky, ale nic jako oprava druhy den u vas a podobne neznaji. Navic si nekdy dost striktne hlidaji zarucni opravy, ktere si musi autorizovane servisy nechavat schvalovat primo od Apple, takze jsem se setkal i s absurdnim zamitnutim opravy (par mesicu stary macbook obcas hlasici "vadna baterie odeslete do servisu" byl vracen s tim, ze baterie ma kapacitu 80.5% a vadna baterie je povazovana od kapacity 80% atd.).