Právě je pát 19. dub 2024 12:05:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2013 22:33:22 
já Acer...rozbije se, tak vyhodím a koupím nový ;-)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2013 22:57:27 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. úno 2012 14:48:47
Příspěvky: 3036
Bydliště: Brno, Brusel, Bratislava
já jedině lenovo - ideálně thinkpad...

_________________
Dunning-Kruger efekt je zlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2013 23:51:41 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. črc 2012 13:05:29
Příspěvky: 2880
Koupil jsem nový DELL oprava následující pracovní den! A už ho mám 5 dní v Polsku! No byla to má první a poslední koupěl PRDELLE!

_________________
PII LiveAL4 + Genevo MAX
DOD LS370W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2013 23:57:36 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. úno 2012 14:48:47
Příspěvky: 3036
Bydliště: Brno, Brusel, Bratislava
lenovo - oprava na druhý den u mně nebo kdykoliv na počkání ve Zlíně, Praze, Brně, ČB a asi ještě někde...

_________________
Dunning-Kruger efekt je zlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 00:13:22 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Acer mezi notebooky je jako Cobra mezi detektory ;)

Ale jinak mezi pocitaci neni rozdil po funkcni strance. Pokud to neni nejaka pastika s Atomem, tak je to jedno.

Rozdil dela kvalita zpracovani, ktera je ale taky dost zavysla na cene a hlavne v servisu.

Muze byt treba NB za 15, ktery je funkcne a vykonove identicky az na drobnosti s NB za 40, ale kvalita zpracovani, vydrz na baterii a moznosti prislusenstvi / dok napr / delaji ten rozdil.

Vyrobci si to uvedomuji a snazi se ziskat zakaznika sluzbama/zarukou.

U kazdyho drazsiho zrizeni rekneme nad dvacet uz bych ocekaval 3 roky zaruky druhy den na miste.

Dobre to funguje u HP, Lenova, Fujitsu. Melo by i u Dellu.
Obcas se stejne stane, ze vyrobce nedodrzi podminky a proste reknou, ze cekaji na dil a i pres telefonovani a stiznosti se se situaci nepohne a par dni to trva. Toto jsem videl napriklad u HP, ale bylo to v jednom pripade z desitek.

Znacky jako Asus, Toshiba, ACER na takove urovni nejsou.

Napriklad u HP se dala zaridit takova zaruka s opravou druhy den kdekoliv v evrope plus pobaltske zeme atd. Nebo treba prodlouzit zaruku za smesnou cenu az na 5 let atd. Tedy ne ke vsem produktum.

Dost mizerne podminky ma v tomto smyslu Apple, ktery dava na ICO zaruku rok, prodlouzit se da za priplatek, ktery neni zas tak bezvyznamny az na 3 roky, ale nic jako oprava druhy den u vas a podobne neznaji. Navic si nekdy dost striktne hlidaji zarucni opravy, ktere si musi autorizovane servisy nechavat schvalovat primo od Apple, takze jsem se setkal i s absurdnim zamitnutim opravy (par mesicu stary macbook obcas hlasici "vadna baterie odeslete do servisu" byl vracen s tim, ze baterie ma kapacitu 80.5% a vadna baterie je povazovana od kapacity 80% atd.).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 00:19:51 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. úno 2012 14:48:47
Příspěvky: 3036
Bydliště: Brno, Brusel, Bratislava
nevím, jak ostatní toshiba, ale tchán má takovou tu malou mrdku (asi 11 nebo 13 palců) za asi 40k a oprava na druhý den - výměna displeje...

_________________
Dunning-Kruger efekt je zlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 00:47:25 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Nedam za to ruku do ohne. Mozna uz rozdil dotahli, ale par let dozadu kdy uz podobne sluzby byly bezne to Asus a Toshiba neznali a od te doby jsem jim nedal sanci :-)
Schvalne se zitra kouknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 09:11:57 
Offline
štamgast

Registrován: úte 24. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2496
Pokud mne moje paměť nešálí, tak první se službou NBD přišel DELL. Je to už pár let zpátky a fungovala bezproblémově. Tehdy i šlo při změně majitele převádět z US do Evropy Accidental Damage-pojištění poškození, které tam stálo pár doláčů. Jenže u nás se toto začalo "využívat" ve větší míře a DELL v rámci úspor zúžil pravidla a teď už s tím v rámci šetření dělají problémy. Za pár šušňů se koupil DELL v US, následně se převedla elektronicky záruka na nového vlastníka nebo se jen nahlásila nová adresa na servis, pak se polil přístroj pivem nebo hodil z okna a druhý den byla na stole nová mašinu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 10:04:02 
jak říkám - mám asi 5. Acer v pořadí (za cca 10 let) a nikdy jsem ho nereklamoval...ani bych to nedělal. Vyhodit a koupit nový. Aktuálně mám na cesty nějaký 14" AspireM s i5tkou a nemůžu si stěžovat - má to hezký design, kovové tělíčko, podsvícenou klávesnici, je to rychlý - videa v AVSu to stříhá jak Baťa cvičky, vydrží to 6-7h bez baterky....a to mi stačí. Až na to, že jeden nejmenovaný mne navezl do W8 a ty dlaždice jsou pro mne nevydýchatelné.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 10:30:11 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Je pravada, že Acer s designem a zpracováním hodně pokročil. Ale třeba 5 let dozadu to byla oproti ostatním bída.

Jináč Dell, HP, IBM, Fujitsu u nás mají podíl na trhu se servery a tam jsou 5 leté záruky a NBD a kratší servisy nutností, takže asi v tom mají výhodu, že servisní síť k tomu nutná se dá použít i pro servis stanic a NB.

O serveru, switchi, nebo datovém poli Asus, nebo Acer, nebo Toshiba jsem nikdy neslyšel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 11:53:53 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. úno 2012 14:48:47
Příspěvky: 3036
Bydliště: Brno, Brusel, Bratislava
řidič BOB píše:
vydrží to 6-7h bez baterky....

máš k tomu i dynamo a točíš kličkou??? ;-)

_________________
Dunning-Kruger efekt je zlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jablka a záruky výrobců NTB
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 12:01:02 
Offline
štamgast

Registrován: úte 24. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 2496
Co ale přelezl DELL z Irska (hlavně ntb) k pšonkům, call centrum strčil do blavy, servis rozdělil mezi Kapsch a další subjekt, tak to jde s ním do ().() . Vzpomínám na doby, kdy druhý den po nahlášení přijel kurýr, dal mi do rukou krabici s novou baterií či jinou DVD-cikánkou a bez toho aby odvezl starou, tak odjel. Když by se mělo jednat o složitější výměnu, pak zatelefonoval technik, dohodl čas a výměna potřebné součásti byla během chvilky O.K. To už je ale asi nenávratná minulost. Na pracovním EliteBooku a ProBooku byla zaplacena obdobná služba od HP, ale už to bylo lehce složitější. Holt katování kostů kráčí vpřed mílovými kroky :-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jablka a záruky výrobců NTB
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 12:44:11 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4503
Tak třeba Kapsch dělal servis i u Fujitsu serverů, ale značka ideál to nebyla. Nevím kolik lidí tam na to měli, ale vybavuju si, že ten technik co jsem se s ním párkrát potkal říkal, že normálně dělá Delly, ale kolega co dělá FSC je dlouhodobě nemocnej. Někdy byl docela problém ho sehnat, pač to evidentně nestíhali. FSC už ten servis předalo jiný firmě.
Ale taky nadával na to, že od tý doby co FSC přestěhovalo servisní podporu z Německa do Maďarska, tak je to bída.
Například přišel jako náhradní díl zdroj z US zásuvkou, nebo mrtvej řadič, takže se čekalo znova na další. Prostě maďaři no.

U lenova mě jednou příjemně překvapilo, když se k nám někdo dovolal, že jsme od nich koupili cca 20ks AIO M90z a že maj svolávačku na výměnu zdrojů a že je teda pro nás maj připravený a kdy a kam maj přijít je vyměnit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 16:00:20 
velkovevodalix píše:
máš k tomu i dynamo a točíš kličkou??? ;-)

nee...je to asi 3 týdny starý :-)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jablka a záruky výrobců NTB
PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2013 16:18:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. říj 2006 01:00:00
Příspěvky: 5059
Bydliště: Praha
Přidám se - minulý levný acer vydržel 4 roky, pak ex, teď mám HP compaq, začíná kroutit 6 rok a dávám ho pryč - stále funkční, bez závad, ale už nestíhá. Žena (=já na chalupě) trochu dražší toshiba (cca 25t), nyní po 2,5 letech vada disku, odesláno kurýrem do chzg, oprava 4 tisíce výměnou HDD, přehrání widlí, ntb pryč 6 dní. Nyní jdu zase do HP, vybral jsem elitebook za 32 bez DPH, očekávám, že mi zase 5 let vydrží (rozumím bobovu přístupu, ale mě nebaví á 2 roky vše přeinstalovávat, kopírovat atd., proto kupuju drahý nadupaný ntb a chci ho užít 5-6 let)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz