Legrace s Dellem:Můj mail:
Kód:
Dobrý den,
mám od Vás notebook DELL faktura číslo: - podotýkám notebook jsem používal dohromady 4hodiny, abych zaktualizoval 2x čistý systém Windows)!
Od doručení mám s tímto strojem stálé problémy. Následně Vám je popíšu!
Problémy začaly ihned po doručení notebooku: Problém je následující viz odkaz na video: http://www.youtube.com/watch? v=BF5q21PQUek
Jinak všechny ovladače + kodeky atd jsou nejaktuálnější, více aktuální být nemůžou!
Opravdu takhle se mi neseká ani můj šest let starý notebook!
Dále popíšu servis společnosti DELL:
31.1.2013 jsem volal na podporu DELL, zvednul mi to pan PEC. Problém jsem mu vysvětlil, říkal, to vypadá na ramku nebo základní desku ozvu se Vám kdy to dáme do pořádku. Nikdo se neozval!!
1.2.2013 opět voláno na podporu DELL, tam to zvednul Mariusz Markus, udělal se mnou analýzu problému, ale na nic se nepřišlo a opět říkal, že se ozve, opět nic, přišlo mi to jako nezájem vůbec se mnou něco řešit, opravdu podpora stánkařského prodejce!!
4.2.2013 opět voláno na podporu DELL, tam to zvedl konečně člověk, který má zájem se mnou problém řešit pan Špidla. Po diskusi mi ihned objednal opravu v Polsku. 4.2. skutečně opravu zadal do systému!
6.2.2013 si pro přístroj přijel pán z UPS a odvezl ho.
8.2.2013 byl v servisním středisku v Polsku
18.2.2013 byl přístroj doručen zpět mě, že byl špatný disk, nikdo problém nezkoušel a po zapnutí stejná závada popravdě jsem to čekal!
18.2.2013 opět voláno na DELL, přímo panu Špidlovi, jediný rozumný člověk na podpoře, který má zájem řešit problémy a objednal mi tedy novou základní desku a novou ramku! Podotýkám u notebooku je služba next business day oprava!
22.2.2013 12.30h přijel servisní technik, přivezl novou základní desku a ta deska nefunguje tedy notebook je nefunkční! 13.48h Voláno opět na servisní podporu DELL a bylo mi nabídnuto vrácení peněz dobropisem což plně akceptuji.
Proto Vás žádám o vrácení peněz, jelikož opravdu takové problémy jsem nečekal!
Žádám o Vaše vyjádření, jelikož jistě chápete, že jsem právem nespokojený!
Děkuji
Mail od servisní podpory:
Kód:
Dobry den,
Timto potvrzujeme, ze na notebooku Inspiron 7720 se service tagem projevila se zavada:
1. 04-02-13 zamrzani, vymena HDD v servisnim stredisku
2. 18-02-13 zamrzani, vymena zakladni desky a pameti
3. 22-02-13 zamrzani, vymena zakladni desky
V teto chvili pocitac opet nefunguje spravne.
Na zaklade vyse uvedenych informaci potvrzujeme Vas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.
Obratte se prosim na Vaseho prodejce za ucelem dalsiho uplatneni zaruky.
S pozdravem
Dorota Brozyna
Dell OSP Czech Team Leader
Client Core Czech-Slovak Technical Support
Dell| Technical Support Warsaw
Mail: dorota_brozyna@dell.com
How am I doing? Please contact my manager at michal_romanek@dell.com
If You didn’t receive any information from Dell Technical Support department please mail to CZcoreteamDell.com@Dell.com
Takže nyní čekám na vrácení peněz, nebo koupím od stejný firmy jiný notebook MSI!